Me suuri joukko vanhempia naisia, jotka olemme itse hoitaneet lapsemme kotona ja
saamme olla ylpeitä jälkikasvustamme, ihmettelemme, miksi lapsen hoitamiseen tarvitaan
koulutusta??, nykyään tuntuu että
lapsen hoitaminen on niin ihmeellistä, että se ei mitenkään (muka) onnistu ilman koulutuksia??
Meistä kaikki naiset on 13 - 17 vuotiaasta asti hoidettu lapsia ja hienosti meni, jos jotain ongelmia
tuli kysyimme neuvoa vanhemmilta ja luimme lapsenhoito-oppaita.
Miksi siis naisista on tehty "uusavuttomia" tässä luonnollisessa asiassa joka emolta sujuu luonnostaan?
Lapsen paikka ei ole missään laitoksessa vieraiden ihmisten kanssa pitkää päivää viettämässä
vaan oman kodin turvallisessa perhe-ympäristössä.
Ei kai tarkoitus ole, että lapsi raahataan ensin pienestä pitäen laitokseen eli tarhaan ja
siitä edelleen kasvatuslaitokseen, tämmöistä tämä peli näyttää tänä päivänä olevan.
Lapsen eikä nuoren ei kuulu syödä psyykelääkkeitä, lapset ja nuoret ovat nyt uhreja
kun perhe-elämä revitään kappaleiksi jo pienestä pitäen.
Äideillä tulee olla oikeus hoitaa omat lapsensa, tätä mieltä olemme me paljon
kasvatusoppia kokemuksen kautta saaneet.
Kotiäitiys
Kodin
3
336
Vastaukset
- Mammat
Kotiäidit puolustakaa perhettänne, lapsianne ja kotianne,
perustakaa Valtakunnallinen Kotiäitiyhdistys, ohjeet löytyy kirjastoista ja netistä. - uhvcft
ihan kiva.Teillä on varmasti kaiklla myös varakas puoliso, joka elättää paitsi lapsensa myös vaimonsa.
Varhaiskasvatus on lapsen oikeus. - Hmmmmmmmmmm
Ei välttämättä oliskaan huono idea, laskea kotihoito työksi. Tietysti tähän työhän tarvittaisiin koulutus, sillä pitäähän kotiäideillä olla siihen pätevyys. Palkkataso määräytyisi koulutuksen mukaan ja ilman koulutusta ei saisi palkkaakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074716Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743961426- 1881085
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101078Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11922Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10907- 64876