Uskooko teistä kukaan esim. chakroihin tai auroihin. Itse olen lukenut kirjoja joissa niistä paljon puhutaan ja olen lukenut netistä aurojen väreistä ja niiden tarkoituksesta, sekä chakrojen vahvuuksista ja niiden paikoista. Myös esim. enkelit ja varsinkin langenneet enkelit kiinnostaa minua, onko sellaisia oikeasti olemassa ja mitä te niistä ajattelette. Itse luen todella paljon kirjoja(nuorten kirjoja/aikuistuvien nuorten kirjoja!!) joten olisi mukava kuulla esim. kirja ehdotuksia tai omia meilipiteitä aiheesta! Voi myös linkata nettisivuja aiheesta. Kirja ehdotuksia multa: Kuolemattomat -sarja, Langennut enkeli -sarja ja Langennut kirja.
Taika keskustelu!
Just.relax
2
228
Vastaukset
- LukemiseenLangennut
Hyvä nimimerkki sinulla! Jos voit "Just relax" niin chakrat ovat balanssissa ja aurasi on kirkas ;)
Ne vain kuvaavat kehon ja mielen toimintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3021165Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83981- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701