syyskuussa?

minä-52

Mietimme Thaimaan jälkeen jotakin uutta rantakohdetta. Minkälainen ilmasto syys-lokakuussa? Mihin kannattaa mennä jos haluamme turkoosin meren, hyviä ruokapaikkoja kävelyetäisyydellä, hierontaa mahdollisesti rannalla (vai saako). Keskihyvä hotelli, ei all inclusive, vaan haluamme vaihtaa paikkaa aina. Ei iltaelämää rajua, mutta ei kovin hiljaistakaan. Miehellä 60-vee synttärit, joten jotain kivaa etsimme. Terassilta uima-altaaseen tai bungalow rannalla tai...
huh. ompa kriteerit. Mutta jos joku tunnistaa samoja mielihaluja, niin kiitos vinkeistä.

5

1348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Länteen123

      Grand Bay tai Flic en Flack voisi sopia.
      Näistä ensimmäinen on huomattavasti vilkkaampi ja hyvät rannat ei ole kävelyetäisyydellä mutta taksi on halpaa ja bussit vielä halvempia.

    • Arby

      Kannattaa huomioida, että Mauritiuksella ei oikein ilman taksia voi iltaisin liikkua mihinkään. Ei siis voi kävellä paikasta toiseen, eikä iltaelämä ole ylipäätään kovin vilkasta kuten vaikka Thaimaassa. Jos joka ilta haluaa syödä eri ravintolassa, tulee aikasta lailla lisähintaa taksista. Siitä johtuen monet valitsevat saarella All Inclusiven, mikä ei ole yhtään hullumpi. Olimme itse viime vuonna mm. hotellissa, missä oli 10 erilaista eri teemoin varustettua ravintolaa, ja ruoka erittäin maukasta.

      • minä-52

        hei! Kiitos vinkistä, Missäpäin olitte ja missä hotellissa jos voin kysellä? Entä ilmasto, minkälainen esim. syyskuussa. onko tietoa? Kiinnostaa Thiamaan jälkeen vaihtaa jonnekkin, mutta tuo all inclusive mietityttää...toisaalta kiinnostaa.


      • Arby

        Olimme viikon Ravenala Attitude -hotellissa. Hotellin ravintolat löytyy täältä: https://hotels-attitude.com/en/restaurants-the-ravenala-attitude/. Ko. hotellin ranta ei ole kovin hyvä esim. snorklaamiseen, mutta vesiurheilua varten tosi hyvä. Mutta vesi ei ole upean turkoosia ja kirkasta. Hotelli järjestää kuitenkin ilmaisia veneretkiä vähän pidemmälle snorkausta varten yleensä kahdesti päivässä.

        Toisen viikon viime vuonna olimme Le Morne -vuoren luona meren rannalla, hotelli Riu Creole, sielläkin meillä oli All Inclusive. Le Mornen luona meri on upein ikinä (kannattaa googlettaa), turkoosin sinistä vettä ja suoraan rannalta voi snorklata, joskin virtaukset voivat olla voimakkaita. Le Mornen hotellien lähellä ei ole yhtään mitään (paitsi se vuori), joten sieltäkin pitäisi aina taksilla kulkea joka paikkaan. Iltaisin en lähtisi mihinkään autolla, koska tiet on huonossa kunnossa ja katuvaloja ja kävelyteitä ei ole.

        Syyskuuhan on Mauritiuksella talven loppua, kylmää kautta vielä, mutta sää alkaa pikkuhiljaa lämmetä ja lämpötilat keikkunee siinä 20 asteen tienoilla. En itse matkustaisi ko. ajankohtana, mikäli toiveena on uida ja viettää lämmintä lomaa.

        Ollaan oltu Mauritiuksella monta kertaa, ja meidän mielestä ko. kohde hakkaa kevyesti Thaimaan. Thaimaassa kerta riitti. Kukin tietty pitää eri asioista.


      • minä-52

        Kiitos viesteistä. Myös minua tuo syyskuu mietityttää siellä. Eli ehkä siirrämme myöhäisemmäksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4081
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1591
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1406
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1264
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1138
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1038
    Aihe