Olemme menossa kouluni kanssa yrityskylään, olen siellä Lappeenrannan energian toimitusjohtaja, jos täällä on jotain ketkä ovat 6lk käyneet yrityskylässä ti olleet siellä toimitusjohtajia niin mitä toimitusjohtajat tekevät, en halua pitää mitään puhetta kaikelle yleisölle :Oo
Yrityskylä toimitusjohtaja?
4
1075
Vastaukset
Mikäli tuttavaperheen kutosluokkalaista on uskominen, niin se toimitusjohtaja ei tee oikein mitään, kunhan puhuu mukavia. :D Hän oli siis käynyt luokkansa kanssa yrityskylässä.
Eiköhän ne sinulle kerro, että mitä pitää tehdä. En usko, että joudut puheita yleisön edessä pitämään.- Yrityskyläläinen
Olin viime vuonna toimitusjohtaja yrityskylän jossai leipomos. Siel pidetää pari semmost kokoust siin paikan keskel. Niis toimitusjohtajat pyydetää siihe eteen riviin ja jokane niist pitää vuorotellen semmose about 2-3 lauseen "puheen" ja thats it ei ollu oikeest hirvee paha. Ja sit jokasel yrityksel on oma avustaja (aika nuorii jotai 18v) ja kyl se auttaa tekee sitä puhet. Kun ite kuulin et joudun puhuu kaikil mikrofonin kans ni olin ihan hermon mut ku niit toimitusjohtajii on siin rivis nii mont ni ei kukaa kiinnitä mitää erikoist huomioo sun puheesee. Ota vaa iha rennost kyl se menee iha hyvi.
- Anonyymi
En haluaisi yrityskylään koska meidän ope päätti meidän ammatit ja se päättivät mun inhokin eli toimitusjohtajan ja en tykkää esiintyy enkä puhua yleisölle joten en haluaisi mennä sinne ja se voi olla kivaa mutta en mä nyt silti halua oli valinnut paahtomestari kahvila päällikkö tai kahvilan työntekijä
- Anonyymi
Olen menossa yrityskylään tänä vuonna. Olen Martela yrityksen toimitusjohtaja, tässä vain mietin että miten se puheen pitäminen ja esiityminen siellä hoidetaan. En halua puhua/esiintyä isolle yleisölle millään näyttämöllä! Auttakaa joku joka on käynyt yrityskylössö ja on ollut toimitusjohtaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1222743- 991822
- 421255
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri1811242Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu771157Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu261134Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i631066Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28987Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38920Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56901