Yrityskylä toimitusjohtaja?

eiapuaole

Olemme menossa kouluni kanssa yrityskylään, olen siellä Lappeenrannan energian toimitusjohtaja, jos täällä on jotain ketkä ovat 6lk käyneet yrityskylässä ti olleet siellä toimitusjohtajia niin mitä toimitusjohtajat tekevät, en halua pitää mitään puhetta kaikelle yleisölle :Oo

4

947

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikäli tuttavaperheen kutosluokkalaista on uskominen, niin se toimitusjohtaja ei tee oikein mitään, kunhan puhuu mukavia. :D Hän oli siis käynyt luokkansa kanssa yrityskylässä.

      Eiköhän ne sinulle kerro, että mitä pitää tehdä. En usko, että joudut puheita yleisön edessä pitämään.

    • Yrityskyläläinen

      Olin viime vuonna toimitusjohtaja yrityskylän jossai leipomos. Siel pidetää pari semmost kokoust siin paikan keskel. Niis toimitusjohtajat pyydetää siihe eteen riviin ja jokane niist pitää vuorotellen semmose about 2-3 lauseen "puheen" ja thats it ei ollu oikeest hirvee paha. Ja sit jokasel yrityksel on oma avustaja (aika nuorii jotai 18v) ja kyl se auttaa tekee sitä puhet. Kun ite kuulin et joudun puhuu kaikil mikrofonin kans ni olin ihan hermon mut ku niit toimitusjohtajii on siin rivis nii mont ni ei kukaa kiinnitä mitää erikoist huomioo sun puheesee. Ota vaa iha rennost kyl se menee iha hyvi.

    • Anonyymi

      En haluaisi yrityskylään koska meidän ope päätti meidän ammatit ja se päättivät mun inhokin eli toimitusjohtajan ja en tykkää esiintyy enkä puhua yleisölle joten en haluaisi mennä sinne ja se voi olla kivaa mutta en mä nyt silti halua oli valinnut paahtomestari kahvila päällikkö tai kahvilan työntekijä

    • Anonyymi

      Olen menossa yrityskylään tänä vuonna. Olen Martela yrityksen toimitusjohtaja, tässä vain mietin että miten se puheen pitäminen ja esiityminen siellä hoidetaan. En halua puhua/esiintyä isolle yleisölle millään näyttämöllä! Auttakaa joku joka on käynyt yrityskylössö ja on ollut toimitusjohtaja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4934
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3237
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1385
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1216
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      64
      897
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      718
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe