eli siis olen 12-13v tyttö, joka tarvitsee apuja! olen siis seurustellut noin kolme kuukautta, mutta tapaamme poikaystäväni kanssa vain kerran viikossa. haluaisimme molemmat sopia tapaavamme joskus mutta en osaa tehdä aloitetta, enkä tiedä mitä äiti tuumaa (hän tietää suhteestamme) toisena ongelmanani on, että emme oikein osaa lähestyä. whatsapp viesteillä kyllä näitä rakas juttuja ja silleen mutta halit, pusut? vinkkejä ensisuudelmaan? kiitos avustanne jo näin etukäteen ;)
suutelu/lähestymis apuja?
05tyttö
4
474
Vastaukset
- 05tyttö
ja asumme noin 30km päässä toisistamme
- etsijä29
lähesty hiljaa ja kysy jos te kokeilisitte sitä
- boykka
No siis oon 12v poika ja itellä se tapahtu nii et oltiin discos sit heitin sille vitsillä et ois aika ihanaa jos ensisuudelmamme tapahtus täällä nii sit ku se disco loppu noi sit tehtiin se mut vinkkejä sen verran et älä jännitä liikaa tee vaan se
- kasvahha
viel kyl se äiti sit opettaa pentu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604576Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352099Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti491494Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2591268Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 651028