eli siis olen 12-13v tyttö, joka tarvitsee apuja! olen siis seurustellut noin kolme kuukautta, mutta tapaamme poikaystäväni kanssa vain kerran viikossa. haluaisimme molemmat sopia tapaavamme joskus mutta en osaa tehdä aloitetta, enkä tiedä mitä äiti tuumaa (hän tietää suhteestamme) toisena ongelmanani on, että emme oikein osaa lähestyä. whatsapp viesteillä kyllä näitä rakas juttuja ja silleen mutta halit, pusut? vinkkejä ensisuudelmaan? kiitos avustanne jo näin etukäteen ;)
suutelu/lähestymis apuja?
05tyttö
4
493
Vastaukset
- 05tyttö
ja asumme noin 30km päässä toisistamme
- etsijä29
lähesty hiljaa ja kysy jos te kokeilisitte sitä
- boykka
No siis oon 12v poika ja itellä se tapahtu nii et oltiin discos sit heitin sille vitsillä et ois aika ihanaa jos ensisuudelmamme tapahtus täällä nii sit ku se disco loppu noi sit tehtiin se mut vinkkejä sen verran et älä jännitä liikaa tee vaan se
- kasvahha
viel kyl se äiti sit opettaa pentu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483