Moi. Oon ihan 1 luokasta asti ollut meidän luokan yks priimuksista. Nyt meillä oli koputki, eka koe meni nappiin mut sit toka... Ei olla vielä saatu niitä, mut nyt saan koko ajan paniikkikohtauksia siitä numerosta mikä se tulee olee. Tää koe alko jo häiritä mun unii, ja eilistä äikän koetta. Tänää viel matikan koe, mitä teen, en haluu et todistukses keskiarvo laskee jne. Meiän luokka on laitettu istuu tasoryhmiin, ja oon siin priimusryhmäs. En haluu, et näiden kokeiden takii laskee kaikki arvosanat. Mitä teen?
Auttakaa koenumerot laski
Entpriimus
6
314
Vastaukset
- XDDDDD
Lol iha huono oot!
- OotNörtti
Nörtti
- numeroitavaan
Onko se pakko olla aina priimus miksi ottaa numeroista paineita, elämässä on muutakin tärkeää, tekee vaan parhaansa se riittää.
- amisman
xD mitä vittua, mun keskiarvo on 6,6 eikä vois vittu vähempää kiinnostaa
- M313
Älä murehdi yhtä koetta, on tärkeämpää keskittyä tuleviin ja hyväksyä se numero, joka huonosti menneestä kokeesta tulee. Ei keskiarvo niin paljoa muutu, vaikka yksi koe menisikin huonommin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514