miten saa ihastumaan jos ei sano suoraan?

etsijä29

Mitä kun ei puhuminen auta eikä kehuminen mut kyl se osottaa että tykkää vähäsen!!! mut mun persoonaa ei kuulu mitenkää suoraa sanominen. Tiiän oon nössö!!!! oisko kellään vinkkejä joita en äskettäin maininnut? ois kivaa jos joku vastais oon kyllä menny sen kanssa kaupunkiin saattanu sen tanssi harjotuksii koulussa yrittäny iskee kaiki vinkit käy!!!!!!!!!!

4

290

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Djjdjj

No sanoisin että siinä kohtaa täytyy alkaa myöntämään itselleen, että ihastus ei luultavasti ole kiinnostunut sinusta kuin vain ystävänä.

• 12vpoikamoi

Pussaat sitä poskelle nii hyvä tulee

• Dashling

Joo tota aik supervinkit oot saanu. Noh voinen ite sanoo, että en mäkää kehumisee syty, mutat en kyllä koskaa myönnä jos oon kiinnostunu, tai erityisemmin tykkää jos toinenkaa heti sen sanoo. Juttu on siinä, että alussa pitää vähän leikkiä. Liian pitkälle ei sitä saa koskaan viedä, mutta se jännite mikä kahden ihmisen välille syntyy; on aivan uskomaton.
      Itse koen katsekontaktin olevan kaikki kaikessa. Siitä tietää, että yhteys on olemassa. Ehkä kaikken parasta on itse ilmaistaolevansa kiinnostunut, koska mistäs se toinen voisi juuri samaan aikaan muutoin saada juuri saman ajatuksen. Sanoin siis; flirttaile. Hymyile, vinkkaa silmää, hae huomiota ja vitsaile. Ei mitään liian selvää tai ällöttävää. Kavereillakin saattaa mennä hermot jos olet jatkuvasti vain toisen kimpussa. Ehkä parasta on ajoittaa flirtit iltapäivään, ennenkuin koulu loppuu, niin että olet hänen mielessään illalla, eikä tarvihe pelätä aquard-hetkiä.

• Ehogwjkpshgdigsghs06

Ite sanoin suoraan ja se toimi me siis alettiin mut iha sit seuraavana päivänä me erottii ku se ei oikeesti välitä yhtää. Se vaa oli sillee: "Joo iha sama erottaa vaa..." Ite ainaki meni kiinnostus en suosittele muille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      83
      7111
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7063
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      110
      6180
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5414
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5238
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5215
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5108
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4595
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      17
      3477
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3400
    Aihe