miten saa ihastumaan jos ei sano suoraan?

etsijä29

Mitä kun ei puhuminen auta eikä kehuminen mut kyl se osottaa että tykkää vähäsen!!! mut mun persoonaa ei kuulu mitenkää suoraa sanominen. Tiiän oon nössö!!!! oisko kellään vinkkejä joita en äskettäin maininnut? ois kivaa jos joku vastais oon kyllä menny sen kanssa kaupunkiin saattanu sen tanssi harjotuksii koulussa yrittäny iskee kaiki vinkit käy!!!!!!!!!!

4

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Djjdjj

No sanoisin että siinä kohtaa täytyy alkaa myöntämään itselleen, että ihastus ei luultavasti ole kiinnostunut sinusta kuin vain ystävänä.

• 12vpoikamoi

Pussaat sitä poskelle nii hyvä tulee

• Dashling

Joo tota aik supervinkit oot saanu. Noh voinen ite sanoo, että en mäkää kehumisee syty, mutat en kyllä koskaa myönnä jos oon kiinnostunu, tai erityisemmin tykkää jos toinenkaa heti sen sanoo. Juttu on siinä, että alussa pitää vähän leikkiä. Liian pitkälle ei sitä saa koskaan viedä, mutta se jännite mikä kahden ihmisen välille syntyy; on aivan uskomaton.
      Itse koen katsekontaktin olevan kaikki kaikessa. Siitä tietää, että yhteys on olemassa. Ehkä kaikken parasta on itse ilmaistaolevansa kiinnostunut, koska mistäs se toinen voisi juuri samaan aikaan muutoin saada juuri saman ajatuksen. Sanoin siis; flirttaile. Hymyile, vinkkaa silmää, hae huomiota ja vitsaile. Ei mitään liian selvää tai ällöttävää. Kavereillakin saattaa mennä hermot jos olet jatkuvasti vain toisen kimpussa. Ehkä parasta on ajoittaa flirtit iltapäivään, ennenkuin koulu loppuu, niin että olet hänen mielessään illalla, eikä tarvihe pelätä aquard-hetkiä.

• Ehogwjkpshgdigsghs06

Ite sanoin suoraan ja se toimi me siis alettiin mut iha sit seuraavana päivänä me erottii ku se ei oikeesti välitä yhtää. Se vaa oli sillee: "Joo iha sama erottaa vaa..." Ite ainaki meni kiinnostus en suosittele muille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1483
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      26
      1348
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1298
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      216
      1170
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1096
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1031
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1027
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      281
      942
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      306
      934
    Aihe