Porsaanreikähän on säännöissä oleva epälooginen kohta, jolla säännöt voidaan kiertää.
Minä haluan mainostaa mieleisiäni juttuja ja hakea sopivaa seuraa. Kun laitan yhteystietojani, ne poistetaan. Mutta kun heti yhteystietoviestin jälkeen vastaan itselleni kopioidulla tuolla ns. häirikkölistalla, Se lista poistetaan, mutta samalla se minun viestini saa erityiskohtelun eikä sitä poisteta. Aiemmin vaivasin muita ja kirjoitin, että meili löytyy profiilista tai on nimimerkki ja perään tämä saitti, nyt voin vapaasti kirjoittaa koko osoitteen näkyviin, kunhan muistan tuon sakramentin.
Järjellä ajatellen tämä on täysin järjetöntä. Järjetöntä, mutta toimivaa.
Eikä tämä suinkaan ole ainoa porsaanreikä täällä. Yleensäkin tuon profiilin kautta saa tehtyä melkein mitä vaan - niitä kun ei valvota.
Hieno porsaanreikä
Hieno-havainto
3
426
Vastaukset
- Joo-toimii
Jumankaut. Toihan tosiaan toimii. Mä tein ton ku tarttisin henk.koht. vastauksia. Laitoin yhteystietoni, ilmiannoin ja pistin ton paljastuslistan vastaukseksi. Lopputulos, paljastuslista hävisi, mut mun juttu on ja näköjään pysyy.
Joo, ihan älytöntä, mut toimii ku Buickki. - Anonyymi
åpdsks pj jlfk
LT
Keskustele vapaasti aiheesta kuin aiheesta - Anonyymi
qqa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831536
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1961367Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431119Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad43823- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30701Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21700- 36681
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20640Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617