Millainen on aborttiväen "naistenpäivä"?

TuhottuTunkio

Kuinka aborttiväki viettää "naistenpäivää" sikäli kun on lapsensa myötä murhannut naiseutensa? Yrittääkö hengailla oikeiden naisten seurassa vai piiloutuuko loukkoonsa ? Onnitteleeko aitoja naisia?

Aborttiin pakottaminen ja painostaminen ovat iljettäviä rikoksia, joista ei joudu oikeudelliseen vastuuseen, koska aborttien edustäjät kontrolloivat mukavuusaborttijärjestelmää. Aborttiasiamiesten rikokset äitejä kohtaan suunautuvat sekä lapseen että äitiin. Lapselta riistetään ihmisoikeudet ja henki. Äidiltä riistetään lapsi ja naiseus.

16

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5634388

      Voiko tuollaiseen aloitukseen vastata mitäan? Eiköhän se kerro aloittajasta enemmän kuin yhestäkään naisesta tai mistään väestä yleensä.

    • 365-vuodessa

      Tosi mies muistakoon, että hänen sukusolujaan tuhoutuu tuhansittain jokaisessa yhdynnässä. Kuinka mies voi tuhlata perimäänsä sillä tavalla!
      Pidättäytyminen on ainoa tapa.

    • VaiMitäluulette

      Aloitus on niin synkkää naisvihaa tursuava, etten ihmettelis vaikka kaikki naiset alkais lesboksi tässä maailmassa. Ei tulis ainakaan abortteja?

      Pankoot miehetkin keskenään jos kerran naiset on niin huonoja.

    • Poikkivaan

      Miehen velvollisuus on leikata peenis poikki heti kun lapset on tehty. Mitä mies enää sillä sen jälkeen tekee. Miehen pyhä tehtävä on vain siittää lapset niin monta kuin pystyy elättämään ja sen jälkeen peenis on turha.

    • eimuitaajatuksiatästä

      Minulle on kaksi kertaa nainen soittanut, kun ei ole naamatusten pystynyt, ja sanonut että tein abortin sinun takia. Kyllä kun kuulee että nainen on raskaana se on hieno tunne. Mutta sitten pitäisi muistaa edellä sovitut asiat ja niistä kaikkein painavin eli avioehto. Se asia millä suojataan tulevaisuutta. Raha ja muka jostain paitsi jääminen ilmeisesti lisäävät aborttiherkkyyttä todella paljon. Mutta sen voin sanoa kaikella rehellisyydellä että koskaan en ole käskenyt kenenkään tekemään aborttia. Se on ollut naisen päätettävissä joko lapsi ja mukamas menetetty omaisuus tai sitten pelkkä abortti eikä yhtään mitään. On tässä monet naistenpäivää tullu nähtyä mutta se ajatus että loppujen lopuksi raha määrää lapsen elämän tai abortin.

      • Kulta-Into.Pii

        Oli vain tod.hyvä ettei kuivat geenisi pääse lisääntymään ja naiset teki abortin. Siittäminen on helppoa mutta lapsenkasvatus pitkä työ. Saat loppuikäsi ihan vapaasti istua laskemassa pennejäsi yksin ilman että naiset tulee häiritsemään. Kuka estää. 😁


      • mitensetaasosukin
        Kulta-Into.Pii kirjoitti:

        Oli vain tod.hyvä ettei kuivat geenisi pääse lisääntymään ja naiset teki abortin. Siittäminen on helppoa mutta lapsenkasvatus pitkä työ. Saat loppuikäsi ihan vapaasti istua laskemassa pennejäsi yksin ilman että naiset tulee häiritsemään. Kuka estää. 😁

        Se teidän naisten rahanhimo, juurikin tätä tarkoitin.


      • tieteilijä.ei.kirj
        mitensetaasosukin kirjoitti:

        Se teidän naisten rahanhimo, juurikin tätä tarkoitin.

        "Se teidän naisten rahanhimo, juurikin tätä tarkoitin."

        Kuuluiskos tämä naisten dissaaminen jollekin toiselle palstalle, kuin aborttikeskusteluun? Paremmin soveltuvia naistenhaukkumispalstoja sinulle täällä olisi sinkut, avioliitto, feministi jne palstat. Naisia haukutaan myös uskontoforumeissa. Mutta raha ja naiset -keskustelu ja sinun huolesi siitä, että nainen tulee ja vie rahat, sopii myös johonkin finanssikeskusteluun. Täällä on mistä valita. :)

        Etkö sinä ole ainakin sitten naisten ja miesten tasavertaisuuden puolella ainakin tässä, että molemmat on velvollisia hankkimaan elannon itselleen, eli kouluttautumaan ammattiin, ja elättämään itensä? Ja jos kerran oma elatus on jokaiselle perusasia, on myöskin oikeus päättää, haluaako lapsia vai ei rasittamaan talouttaan.

        Muuten minua rassaa tuo yleistäminen "teidän naisten". Ihan kuin kaikki naiset käyttäytyisi ja toimisi täysin yhdenmukaisesti. Käyttäytyykö miehet? Te miehet olette kaljaa kittaavia työttömiä ja impotenttejä paskahousuja? No ei, jos on yhden sellaisen tavannut. :D


      • "Kyllä kun kuulee että nainen on raskaana se on hieno tunne. "

        Ei nainen ole välttämättä ollut sulle raskaana, mutta kiva jos sinulle tulee hyvä tunne kun kuulet jonkun raskaudesta. :) Erikoista siksi on, että ilostut vielä enemmän, kuin joku tekee abortin. Vähän erikoista, mutta fokus sulla taisi ollakin siinä, että pelkäät että joku syö oikeudettomasti pöydässäsi. Selvisit naisen kavalasta ansasta, millä yritti saada sinut nalkkiin, joten kaikki taitaa olla varsin hyvin. :)


      • seonsetuhoisin
        tieteilijä kirjoitti:

        "Kyllä kun kuulee että nainen on raskaana se on hieno tunne. "

        Ei nainen ole välttämättä ollut sulle raskaana, mutta kiva jos sinulle tulee hyvä tunne kun kuulet jonkun raskaudesta. :) Erikoista siksi on, että ilostut vielä enemmän, kuin joku tekee abortin. Vähän erikoista, mutta fokus sulla taisi ollakin siinä, että pelkäät että joku syö oikeudettomasti pöydässäsi. Selvisit naisen kavalasta ansasta, millä yritti saada sinut nalkkiin, joten kaikki taitaa olla varsin hyvin. :)

        Ei se ansa vaan se tolkuton hyväksikäyttö.


      • tämänhetkenmerkitys

        "Minulle on kaksi kertaa nainen soittanut, kun ei ole naamatusten pystynyt, ja sanonut että tein abortin sinun takia. "

        Et ole kovin hyvää isämatskua sitten perimän heikkouksien tai muun takia kun abortti on ollut parempi vaihtoehto naisille?Eli onko kyseessä eugeeninen abortti eli sulla jotain sairauksia tai jotain muuta vikaa jotka selvinneet naisille vai miksi? En käsitä mitä joku avioehto mihinkään lapsentekemiseen tai aborttiin liittyy kun se on sopimus avioliitossa oleville tai naimisiinmeneville. Lapsen oikeus perintöön ei riipu vanhempien sopimuksista tai suhteista vaan on lainmääräämä osa ja isyys voidaan selvittää vaikka kuolleesta. Eikä sillä kai sulle mitään väliä ole miten rahojasi käytetään kun kasvat itse koiranputkea.


      • seonsetuhoisin kirjoitti:

        Ei se ansa vaan se tolkuton hyväksikäyttö.

        "Ei se ansa vaan se tolkuton hyväksikäyttö."

        Minusta olisi kiinnostavaa kuulla, mitä mieltä olet eräästä miehestä, joka on itse työtön ja rahaton ja kuuluttaa Facebookissa, että uskovaisten pitäisi elättää hänet. Eli pitääkö esim. uskovaisen varakkaan naisen kustantaa tälle miehelle elatus? Lapsia ei miehellä ole. Mitä mieltä olet, onko tällainen hyväksikäyttöä mielestäsi?


      • seonsetuhoisin
        tämänhetkenmerkitys kirjoitti:

        "Minulle on kaksi kertaa nainen soittanut, kun ei ole naamatusten pystynyt, ja sanonut että tein abortin sinun takia. "

        Et ole kovin hyvää isämatskua sitten perimän heikkouksien tai muun takia kun abortti on ollut parempi vaihtoehto naisille?Eli onko kyseessä eugeeninen abortti eli sulla jotain sairauksia tai jotain muuta vikaa jotka selvinneet naisille vai miksi? En käsitä mitä joku avioehto mihinkään lapsentekemiseen tai aborttiin liittyy kun se on sopimus avioliitossa oleville tai naimisiinmeneville. Lapsen oikeus perintöön ei riipu vanhempien sopimuksista tai suhteista vaan on lainmääräämä osa ja isyys voidaan selvittää vaikka kuolleesta. Eikä sillä kai sulle mitään väliä ole miten rahojasi käytetään kun kasvat itse koiranputkea.

        Nykynaisilla on se käsitys että avioehto tarkoittaa kaiken kieltämistä. Niin ja sitten niistä sairauksista että ei sellaisia ole. Mutta näin kuitenkin kävi. Enään en ole yllättynyt mistään. Edes sukulaisten petollisuudesta.


      • 3866788693
        seonsetuhoisin kirjoitti:

        Nykynaisilla on se käsitys että avioehto tarkoittaa kaiken kieltämistä. Niin ja sitten niistä sairauksista että ei sellaisia ole. Mutta näin kuitenkin kävi. Enään en ole yllättynyt mistään. Edes sukulaisten petollisuudesta.

        Ehkä siellä älykkyysosastolla semmosta mitä kukaan ei halua lapselleen sitten? Ainaki musta näyttää selkeeltä miks joku valinnut abortinkin mielummin.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe