Narsistiäitini tunkee väkisin hyvyyttään minulle ja jos kieltäydyn siitä, olen paha ihminen? Näin se tuntuu olevan ainakin meidän perheessä. Äidin hyvyys on pakottavaa ja kun se hyvä on ajateltu epäempaattisesti, ei se sovi lainkaan minulle. Kun kieltäydyn, äiti alkaa vainoamisen jonka tarkoituksensa on että hyväksyisin. Viimein hän syyttää pahaksi ja ilkeäksi minua joka en vastaanottanut hänen tarjoamaansa hyvää...joka oikeasti tuottaisi minulle huonoa.
Aiemmin hyväksyin kaiken jota hän tarjosi ja mikää ei koskaan ole minua varten. Mutta äitini ei sitä usko, hän ajettelee minun asiat vain omalta kannaltaan ei minun. Ja olen sanonut etten tarvitse hänen hyviä tekojaan ja silloin hän yltyy niitä tekemään.
Olen siis paha, läpimätä paska skeptikko ja narsisti, koska en halua hänen hyvyydellistä apuaan, joka olisi äidilleni niin tärkeätä.
Skeptikkotyttären paha tapaus!
Skeptikkotytär
1
126
Vastaukset
- Niinsurullista
Se oli surullinen tarina narsisti-skeptikoita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-237286Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite935943Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1093977- 1293932
- 1631763
- 581608
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1311510- 381321
- 281301
- 451292