Moi! Minulla olisi Lenovo B575e läppäri joka on 15 tuumaa ja siinä oon vain 2GT Ram keskusmuistia joka ei meinaa riittää mihinkään. Haluaisin tietää , että sattuuko kyseisessä koneessa olemaan lisää paikkoja Ram muisteille vai pitääkö aina pärjätä kahdella.
Kannettavan Ram muistin lisääminen.
4
1564
Vastaukset
Tuossa mallissa näkyy valitettavasti olevan vain yksi muistipaikka, joten joudut hankkimaan uuden neljän gigan muistikamman siihen voimatta hyödyntää vanhaa muistiasi.
- adawcda
DDR3 RAM:in max. määrä on tosiaan tuolle 4GB (single-channel) ja max. muistikellotaajuus 1333Mhz.
Esimerkkinä:
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/28782/cmvjc/Kingston-ValueRam-4-GB-1333-MHz-DDR3-SO-DIMM-CL9-muistikampa
Yhteensopivuus ongelmia voi silti tulla (etenkin AMD piirisarjalla). Läppärin manuaalista pitäisi selvitä, että minkä valmistajan muisteja se varmuudella tukee. Nykyään tarkkana kannattaa olla myös siinä, että onko SO-DIMM muisti DDR3L (low-voltage) vai DDR3 (normaali).
SSD asemalla saa päivitettyä myös läppäristä nopeamman, mikäli sellaista ei vielä ole. RAM ja SSD päivityksen jälkeen monen vanhankin koneen "peruskäyttö" nopeutuu yleensä huomattavasti.- Bersel
Kingstonin sivuilta löytyy toiminto, jolla läppärin tyypin mukaan voi etsiä siihen malliin sopiva Kingstonin muistikampa.
https://www.kingston.com/en/memory/search?DeviceType=2&Mfr=LEN&Line=B575e&Model=80226
- Pelaajas.s
Kiitos vastauksista! Uus kone jo hankittu , mutta tää vanhakin on viellä käytössä toisessa kämpässä eli jos viellä löytyy muistikampoja , tyyppi jolla on taitoa ja halua auttaa ja rahaa niihin muistikampoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667