Kokemuksia, kuinka espanjanvesikoira pärjää kerrostalossa? Liikuntaa ja aktivointia koira tulisi kyllä saamaan, mutta mietin lähinnä siltä kannalta, että jos on paimennusviettiä, voiko aiheuttaa ongelmia? Entä onko luonteen puolesta muuten todennäköistä, että tulee ongelmia kerrostalossa?
Espanjanvesikoira kerrostaloon?
4
1010
Vastaukset
- Äläuntanää
Taloyhtiön hallitukset tuskin antavat lupaa Espanjanvesikoiralle vesivahinkojen estämiseksi. Unohda ajatus ko rodusta.
- Lopetasekoilu
Oletko lomalla mielisairaalasta? Mikään koira ei sovi kerrostaloon.
- Lopetatrollaus
Pyydä hoitajiasi vahtimaan tekemisiäni paremmin. Et pääse mielisairaalasta koskaan edes lomalle, jos olet noin sekaisin ja pidät sitä yllä sekoilemalla keskustelupalstalla.
- Anonyymi
Espanjanvesikoira, arkoja,luonnevikaisia ja agressiivisia muille koirille.Ohitukset huutavat urku auki, heikkohermoisia.
Tuollainen tuli koirani kimppuun, suoraa puremaan.Järkyttäviä koiria, tyhmillä omistajilla jotka ei ymmärrä pitää luonnevikaista koiraansa kytkettyinä.
Valitettavasti rodun luonne heikentynyt, ja monet on arkoja, tai hyökkääviä.
Eivät sovellu muiden koirien lähelle, eivät lasten käsiin.Eikä aikuisille, jotka ei kykene pitämään niitä erossa muiden lemmikeistä.
Älkää pitäkö koirianne irti muualla kun omalla aidatulla alueella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606454- 1003332
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212278
- 271821
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561816- 251570
- 491442
- 321428
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423