Hei.
Olemme mieheni kanssa lähdössä Zagrebiin ja Sarajevoon huhtikuussa.
Onko jollakin lähiaikojen kokemusta Sarajevossa julkisesta liikenteestä lentokentältä keskustaan?
Hotellin tarjoama kuljetus oli turhan kallis.
Luin jostain, että tunnelimuseolle on pidempi matka. Miten sinne kannattaa mennä julkisilla?
Vai kenties taksilla?
Sarajevoon huhtikuussa
3
1207
Vastaukset
- aetharjsryjsy
Elokuusta 2016 on Sarajevossa ollut käytössä lentokenttäbussi, joka ajaa lentokentän ja Baščaršijan väliä, eli menee ihan vanhankaupungin kupeeseen. Monessa paikassa sanotaan, ettei mitään julkisia mene, mutta se on siis vanhentunutta tietoa.
Aikataulut täältä: http://www.sarajevo-airport.ba/vijest.php?id=468&lang=eng
5 KM = 2.50 euroa - tatsu
Kiitos sinulle vastauksesta.
Sillä siis... Voi tulla liian myöhään, mutta olemme paljon autoilleet ns. vanhoissa "itämaissa".
Unkarissa turisti - siis ulkomaan kilvillä ajava - poimitaan jonosta ja sanotaan, että ajoit 56
vaikka muut saavat mennä.
Muistakaa taajaman nopeusrajoitukset, sama asia, turistilla arvellaan olevaan rahaa ja lappu
voi tulla. Jos pitää heti maksaa, niin pitää saada kuitti.
Yrittäkää pitää paikallisia kolikoita käsillä, sillä pysäköinninvalvonta on myös tehokasta.
Ei juurikaan ennätä mennä vaihtamaan rahaa, niin lappu on ruudussa. Onneksi ei hirveän kallista.
Kaikki tämä tylsää lomalla.
Niin ja Puolan liikennekulttuuri.
Kaikilla on aivan käsittämätön kiire jonnekin. Kokeilkaa vaikka pitää turvaväliä.
Sen täyttää heti joku.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402