Elikkäs oon 05 ja seurustelen tällä hetkellä ja pussailemme katsomme leffoja ja käymme saunassa ollaan oltu yhessä kohta vuoden. Mut mitenkäs teillä 06-04 pussailetteko te käyttekö kahestaa saunas mitä teette ku ootte yhessä yms. ja kauaa ootte seurustellut.
miten teillä
4
336
Vastaukset
- 05tyttö
Mäkin oon 05 ja seurustelen mutta ujoja ollaan molemmat... Nähdään vaan kerran tai kaksi viikossa joka on aika surullista. Nyyh.
- komiauros
itse olen 93 syntynyt peräkammarin poika enkä ole vieläkään saanut emäntää rinnalleni. Harmittaahan se tietenkin mutta minkäs sille voi jos ei kenenkään kanssa kemiat kohtaa. Tissejä mie en oo koskaa nähny limalompsasta puheen ollenkaa. Kaipailen eukkoa rinnalleni ja hirivimetälle.
- apuapapua
ai 25v ja et oo muka naista saanu? : S Melkein tekis mieli säälistä antaa :D
- HerskaHaze
ainaki nuolin exä pillua ku olin saunassa sen kaa ja sain samalla hyäv bj:n että en teistä tiiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261348Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2161170- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että281942IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel306934