Neuvo Hiljaisille

NeuwoneN

Älkää hyvät ihmiset antako, aina äänessä olevien rääväsuiden vaikuttaa itsetuntoonne, valheellisilla / sairailla mielipiteillään. Sen tason jutuille pitää nauraa ja antaa mennä korvien ohi, eikä tuhlata ajatustakaan niille.

Kun vain teet itsellesi selväksi sen, kuinka nolon sairaita nämä muiden nälvijät ja pahan olon levittäjät ovat, huomaat ettei niiden paskanjauhannasta tarvi välittää, vaan halveksua moisia heikkoja laumasieluja, jotka eivät uskalla tehdä mitään ilman lauman tukea. Ja jos joskus uskaltavatkin, niin ovat silloin nolosti aivan eriluontoisia, kun porukassa.

Itse olen jo perheellinen aikuinen ja en tosiaankaan ole mikään laumasielu. Oleilenkin paljon itsekseni, keksien ja touhuten omia juttujani/harrastuksiani. Ihmiset jotka kelpuutan kavereikseni / ystävikseni, valikoin tarkoin. Selkään puukottaja-pelkurit painukoon kaltaistensa luusereiden ja luonteeltaan heikkojen seuraan.

Älä siis päästä kusipäitä "ihosi alle", vaan halveksu heitä ja heidän sanomisiaan.
Ne, kun ovat vain henkisesti sairaita, kateellisia tai riitaa kylväviä tapauksia, jotka päästelevät joka suuntaan nolon hölmöjä aivopierujaan. Näiden oma elämä on aina jollain tavalla vaikeaa, joka on luonnekieroumat aiheuttanut.

Eli netti hyötykäyttöön ja siitä vain etsimään harrastuksia, paskanjauhajien some-seuraamisen sijaan ...

4

676

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiljaa.hyvä.tulee

Hiljaa, maitotyttö! ; )

• huiliva.huilisti

Niin, sehän oli siis kutsu, ei käsky.

• E.R.OEiEroo

Ja mikäs sinå olet sanomaan tuollatti?!?! Alkaa ja epäilyttää.....!

• moFO8

Juuri näin! Tarve terveelle ja kiusaaja-kielteiselle asenteelle näkyi jo täällä heti kiiheänä vastanneiden kommenteista; terve itsetunto ja kiusaajia uhmaava (peloittava asenne) herättää heti reaktiot, surullista että ei niiden jotka sitä tarvitsevat.

Tänään juuri keskusteltiin ammattiautoilijan ja kasvatusalan huipun kanssa ihmisten käyttäytymisestä asiakaspalvelussa ja liikenteessä . Sama outo vino ilmiö ihmisissä näkyy sielläkin, samaan aikaan valitetaan miksi ja miten ei joku osa yhteiskunnasta toimi ja tee oikein, ja itse ollaan se paskanokare putken päässä. Itse annoin toisen ammatin kulmasta ajatuksia mutta myös psykologian joka osa omaa alaa ja osaamista. Ikävä ajatella ja sanoa mutta kokemuksesta lähtee se että osa on vaan liian älyllisesti heikkoja kyetäkseen muuttamaan itse oppimiaan arvoja ja ajatuksia, he ovat usein niitä kovimpaan ääneen huutajia. Käytännössä olen nähnyt mikä toimii heidän kanssaan ja se toimii heti kerralla ;D mutta ei sitä nyky-yhteiskunta hyväksy. Siksi nämä ääliö kuuluvat esim tänne kuin jäniksen papana metsäpolulle.

Sinä olet oivaltanut asian ja sen miten pitää suhtautua. Se vaatii ehkä voimaa mutta siitä myös se vapaus ja oikea onni löytyy. Monella on oikeasti vaikeaa, ja netti on lähin nopein helpon anonyymein-ehkä...-tapa purkaa sitä. Itsekkäinä heitä ei kiinnosta mihin oksentavat ja ihminen pimeässä -teoria kuvastaa heitä täysin.

Kesän alkua Sinulle!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      11
      823
    2. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      42
      789
    3. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      62
      758
    4. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      740
    5. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      42
      733
    6. Pelasta mut tältä tuskalta

Jo!!!
      Ikävä
      51
      637
    7. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      587
    8. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      60
      587
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      67
      556
    10. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      28
      508
    11. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      18
      487
    12. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      485
    13. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      44
      475
    14. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      95
      462
    15. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      32
      459
    16. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      437
    17. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      58
      421
    18. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      17