Onnea Päivän Sankarille!

siilenämää

Juotko kakkukahvit?

22

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saga.Kabinetti

      En mä mikään Sankari ole. Tänäänkään. Join kuitenkin korvapuustikahvit. Ihan muuten vaan. En yleensä juo kahvia kuin aamuisin, mutta ulkona oli niin kylmä ja piti käydä hakemassa aamukahvimaitoa ja samalla se korvapuusti halusi tulla mukaani.

      Onnea vaan minunkin puolesta Päivän Sankarille!

    • flegmaatti

      Päivieni sankaritar on juuri nyt viettämässä 70v päiväänsä eduskunnan lehtereillä.
      Ainakin menomatkalla söivät herkkulounaan ja luultavasti juovat ne korvapuustikahvit paluumatkalla.

    • JuokaaVaanKaikkea

      Miten niitä kakkuja ja pullia juodaan?
      Pannaanko kahvin kanssa tehosekoittimeen?

      • Käytä mielikuvistusta. Tee vaikka kahvipullan makuinen smoothie tai toppaa pulla kahvin sekaan niin kuin ennen wanhaan tehtiin ja syö lusikalla :).


    • Velipojan nimipäivä tänään, pitääkin onnitella.

    • pojan synttäripäivä tänään, mutta kahvit juodaan huomenna.

    • Onnea siis kaikille sankareille ja seurassaan kakkukahvit juoneille :).

    • kylmätotuus

      Lämpimät nimipäiväonnittelut isoveljelleni!

    • Tiiätmissootellaan
      • Kutu vai kutsu :). Ilikallako oli päivä? Nyt on sitten suupielet suklaassa ja messingilä vai :D?


    • Venlanikki

      Ilkan nimipäivän johdosta lähetän lämpimät onnittelut
      Stig Framåtille!

      • Muistan-tapauksen

        Hautaanko lähetit hänelle terveiset, vai suoraan tuonpuoleiseen.
        Stig oli myös n i i t ä miehiä, mikä nyt sinällään ei haitannut hänen ammattiaan, toimittaja Ylellä, tietenkään.

        "Ilkka Juhani Uotila (nimimerkki Stig Framåt, 31. maaliskuuta 1937 Muurla – 16. lokakuuta 2002 Helsinki)"


    • kylmätotuus

      Tänään nimipäiväonnittelut lähetän musiikkineuvos Dannylle.

      Seuraavan videon kuvat voisivat olla näkymiä tämänpäivän Savosta.
      Päivä oli aurinkoinen, mutta pohjoistuuli sai sään tuntumaan kolean talviselta.

      https://www.youtube.com/watch?v=YkiT0pMaDho

      • Lumi-tuli-lumi-menee

        Ei se kuule Dänny vaan tule kun Erika sen poies vei piiloonsa.


      • kylmätotuus

      • Bengalitikku

        Kivaa, kun laitoit. Tämä on niin kaunis IsoDeen laulamana.


    • 1eero

      Kiitoksia että riittää.
      Flunssaa pidellessä meni eilen synttärit eikä meinaa helpottaa, en muista minävuonna oli viimeiksi, onnettijoita olis ollu mut pidin kännyn kiinni.
      Meneehän tämä peiton allakin, ei niin huonona ettei kahvi ole maistunut.

      • Enmuistamilloinkipeä

        Muista teräväsiirtolähetys.
        Se sekoitetaan juomalasiin ja siirretään terävänä kitusiin.
        Joillakin se toimii ja toisilla ei. Rommia sen ei tarvitse olla, sillä mitä eroa on sillä, ottaako flunssaan rommia vai koskenkorvaa, kun alkoholiahan ne on molemmat?
        Mutta jos tuollaiseen uskoo, niin sitten mieluummin yrttisekoitteista alkoholia. Uskoisin.


      • Kuumaa mustaherukkamehua, särkylääke helpottaa oloa ja alentaa tarvittaessa kuumetta. Nessupaketti vuoteen vierelle ja lepoa. Jospa se sittä. Joillain tämä lentsu on kesktänyt kolmisenkin viikkoa.


    • Iletön

      Yhtään Ilkkaa ei ole lähipiirissä. Miten olenkin päässyt elämään elämäni tuntematta yhtään Ilkkaa.

      • Ei-tuntea-vaan-tietää

        Ilkka Sysimetsä
        Ilkka Kylävaara
        Ilkka Lipsanen
        Ilkka Kanerva
        Ilkka Taipale
        Ilkka Remes
        Ilkka Villi


      • Ilettää
        Ei-tuntea-vaan-tietää kirjoitti:

        Ilkka Sysimetsä
        Ilkka Kylävaara
        Ilkka Lipsanen
        Ilkka Kanerva
        Ilkka Taipale
        Ilkka Remes
        Ilkka Villi

        Tiedän onneksi minäkin jonkun jota et maininnut. Ilkka Alanko.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe