Onnea Päivän Sankarille!

siilenämää

Juotko kakkukahvit?

22

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saga.Kabinetti

      En mä mikään Sankari ole. Tänäänkään. Join kuitenkin korvapuustikahvit. Ihan muuten vaan. En yleensä juo kahvia kuin aamuisin, mutta ulkona oli niin kylmä ja piti käydä hakemassa aamukahvimaitoa ja samalla se korvapuusti halusi tulla mukaani.

      Onnea vaan minunkin puolesta Päivän Sankarille!

    • flegmaatti

      Päivieni sankaritar on juuri nyt viettämässä 70v päiväänsä eduskunnan lehtereillä.
      Ainakin menomatkalla söivät herkkulounaan ja luultavasti juovat ne korvapuustikahvit paluumatkalla.

    • JuokaaVaanKaikkea

      Miten niitä kakkuja ja pullia juodaan?
      Pannaanko kahvin kanssa tehosekoittimeen?

      • Käytä mielikuvistusta. Tee vaikka kahvipullan makuinen smoothie tai toppaa pulla kahvin sekaan niin kuin ennen wanhaan tehtiin ja syö lusikalla :).


    • Velipojan nimipäivä tänään, pitääkin onnitella.

    • pojan synttäripäivä tänään, mutta kahvit juodaan huomenna.

    • Onnea siis kaikille sankareille ja seurassaan kakkukahvit juoneille :).

    • kylmätotuus

      Lämpimät nimipäiväonnittelut isoveljelleni!

    • Tiiätmissootellaan
      • Kutu vai kutsu :). Ilikallako oli päivä? Nyt on sitten suupielet suklaassa ja messingilä vai :D?


    • Venlanikki

      Ilkan nimipäivän johdosta lähetän lämpimät onnittelut
      Stig Framåtille!

      • Muistan-tapauksen

        Hautaanko lähetit hänelle terveiset, vai suoraan tuonpuoleiseen.
        Stig oli myös n i i t ä miehiä, mikä nyt sinällään ei haitannut hänen ammattiaan, toimittaja Ylellä, tietenkään.

        "Ilkka Juhani Uotila (nimimerkki Stig Framåt, 31. maaliskuuta 1937 Muurla – 16. lokakuuta 2002 Helsinki)"


    • kylmätotuus

      Tänään nimipäiväonnittelut lähetän musiikkineuvos Dannylle.

      Seuraavan videon kuvat voisivat olla näkymiä tämänpäivän Savosta.
      Päivä oli aurinkoinen, mutta pohjoistuuli sai sään tuntumaan kolean talviselta.

      https://www.youtube.com/watch?v=YkiT0pMaDho

      • Lumi-tuli-lumi-menee

        Ei se kuule Dänny vaan tule kun Erika sen poies vei piiloonsa.


      • kylmätotuus

      • Bengalitikku

        Kivaa, kun laitoit. Tämä on niin kaunis IsoDeen laulamana.


    • 1eero

      Kiitoksia että riittää.
      Flunssaa pidellessä meni eilen synttärit eikä meinaa helpottaa, en muista minävuonna oli viimeiksi, onnettijoita olis ollu mut pidin kännyn kiinni.
      Meneehän tämä peiton allakin, ei niin huonona ettei kahvi ole maistunut.

      • Enmuistamilloinkipeä

        Muista teräväsiirtolähetys.
        Se sekoitetaan juomalasiin ja siirretään terävänä kitusiin.
        Joillakin se toimii ja toisilla ei. Rommia sen ei tarvitse olla, sillä mitä eroa on sillä, ottaako flunssaan rommia vai koskenkorvaa, kun alkoholiahan ne on molemmat?
        Mutta jos tuollaiseen uskoo, niin sitten mieluummin yrttisekoitteista alkoholia. Uskoisin.


      • Kuumaa mustaherukkamehua, särkylääke helpottaa oloa ja alentaa tarvittaessa kuumetta. Nessupaketti vuoteen vierelle ja lepoa. Jospa se sittä. Joillain tämä lentsu on kesktänyt kolmisenkin viikkoa.


    • Iletön

      Yhtään Ilkkaa ei ole lähipiirissä. Miten olenkin päässyt elämään elämäni tuntematta yhtään Ilkkaa.

      • Ei-tuntea-vaan-tietää

        Ilkka Sysimetsä
        Ilkka Kylävaara
        Ilkka Lipsanen
        Ilkka Kanerva
        Ilkka Taipale
        Ilkka Remes
        Ilkka Villi


      • Ilettää
        Ei-tuntea-vaan-tietää kirjoitti:

        Ilkka Sysimetsä
        Ilkka Kylävaara
        Ilkka Lipsanen
        Ilkka Kanerva
        Ilkka Taipale
        Ilkka Remes
        Ilkka Villi

        Tiedän onneksi minäkin jonkun jota et maininnut. Ilkka Alanko.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe