Sievi Capital jakaantui vuonna 2012, Scafiliksi ja uudeksi Sievi Capitaliksi.
Millähän jakosuhteella vanha hankintahinta jakaantuu näille uusille yhtiöille? Yritin etsiä tietoa verottajan sivuilta, mutta en löytänyt oikeaa hakusanaa.
Hankintahinnat yhtiö jakaantuessa
5
192
Vastaukset
- kewadg
Googletus "sievi capital jakautuminen hankintameno" -> Sievi Capitalin omilla sivuilla
https://www.sievicapital.fi/wp-content/uploads/2016/12/28.2.2012-prssitiedote__osakkeiden_hankintameno_28022012.pdf- capitaalit-myyty
Kiitti, sieltähän ne lukemat löytyi, toivottavasti verottajakin käyttää samaa suhdetta.
Hankalaa näihen vanhojen omistusten myynti, kun vanhimmista osake-eristä ei ole Nordnetin järjestelmässä hankintahintoja. Käyttävät sitten laskelmassa 0,00 hankintahintaa, joten on laskettava uusiksi itse. - feafs
capitaalit-myyty kirjoitti:
Kiitti, sieltähän ne lukemat löytyi, toivottavasti verottajakin käyttää samaa suhdetta.
Hankalaa näihen vanhojen omistusten myynti, kun vanhimmista osake-eristä ei ole Nordnetin järjestelmässä hankintahintoja. Käyttävät sitten laskelmassa 0,00 hankintahintaa, joten on laskettava uusiksi itse.Itse sinä olet vastuussa niistä Nordnetinkin laskelmista, joten jollain lailla näistä pitää aina olla kärryllä. Ei voi vaan luottaa siihen, että kyllä järjestelmä osaa laskea.
- capitaalit-myyty
feafs kirjoitti:
Itse sinä olet vastuussa niistä Nordnetinkin laskelmista, joten jollain lailla näistä pitää aina olla kärryllä. Ei voi vaan luottaa siihen, että kyllä järjestelmä osaa laskea.
Tietenkin tarkistan itse kaikki laskelmat, vaikka näyttäisivätkin moitteettomilta. Luulen kyllä että moni ei noita edes osaa tarkistaa. On muuten aikamoinen homma laskea luovutusvoitto osakkeesta, jossa on muutamia jakaantumisia, anteja, pääomanpalautuksia, splittejä sikin sokin ja limittäin.
- Ruosumies
capitaalit-myyty kirjoitti:
Tietenkin tarkistan itse kaikki laskelmat, vaikka näyttäisivätkin moitteettomilta. Luulen kyllä että moni ei noita edes osaa tarkistaa. On muuten aikamoinen homma laskea luovutusvoitto osakkeesta, jossa on muutamia jakaantumisia, anteja, pääomanpalautuksia, splittejä sikin sokin ja limittäin.
Ruotsissa tämäkin on nykyään paremmin!
Kun on ISK-tili eli mitään voittoveroja eikä tappiovähennyksiä ole!
Vero maksetaan pääoman suuruuden mukaan... systeemi on yksinkertainen että tuskin Suomen herrat sitä koskaan sinne ottaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003184550- 162226
- 1922056
- 1071456
- 771343
- 74982
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57947IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2899Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119824Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59746