Tuli ostettua Nokia 6 puhelin, nyt tuli pohdinta esiin.
Kun puhelu tulee, niin vastaus on liuttamalla näyttöä, saako puhelimeen jonkin muunkinlaisen vastausnäppäimen kuin tuo liuttaminen.
Välillä oli näytössä teksti puhelun tullessa että hylkää tai vastaa, mistähän tuon saisi päälle.
Nokia 6 vastaus
22
2168
Vastaukset
- käyttöohjeet
ohjeet luettavissa https://www.nokia.com/fi_fi/phones/support/nokia-6-user-guide
- Anonyymi
Ohjeissa ei ole kohtaa kysymyksen tarkoittamalle asialle
- Anonyymi
Kylläpäs on.
Kohdassa "Ole yhteydessä ystäviin ja sukulaisiin" on alakohta "Puhelut". Sieltä löytyy vastaus aloittajan kysymykseen.
Androidista on lisäksi ohjeita netissä vaikka kuinka paljon.
- Anonyymi
Onko tämä Bitwarden hyvä sovellus tallentaa salasanoja?
- Anonyymi
Ei Lastpass on paljon parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Lastpass on paljon parempi.
Onko Suomen kielinen ja voiko sinne kirjoittaa sähköposti osoitteen ja perään salasanan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Suomen kielinen ja voiko sinne kirjoittaa sähköposti osoitteen ja perään salasanan?
On ja kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ja kyllä.
Mulla on puhelimessa Brave selain ja Duckduckgo hakukone.
Kun teen haun , niin pitääkö vasemmassa yläkulmassa olla lukko ja https:// ? - Anonyymi
Käytä Chromea ja Googlea..
- Anonyymi
Sovellusten käyttö oikeudet, tarkoittaako sininen piste että sallittu ja harmaa ei sallittu?
- Anonyymi
Ei niistä tarvitse välittää...
- Anonyymi
Pyydetään lupaa Gmail tileille, Google pinyin input, Google zhuin input , Google intialainen näppäimistö.
Pitääkö hyväksyä?- Anonyymi
ei mitään dukselaimia eikä intialaisia näppäimistöjä, mistä ihmeestä keksitte noita,ainoastaan googlen normaalit palvelut,muita ei hyväksytä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei mitään dukselaimia eikä intialaisia näppäimistöjä, mistä ihmeestä keksitte noita,ainoastaan googlen normaalit palvelut,muita ei hyväksytä
Jep turha käyttää muita koska muut ovat muutenkin huonompia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä näppäimistö?
- Anonyymi
Selaimessa lukko ja https:// niin kerääkö vähemmän tietoja?
- Anonyymi
Voinko tilata yotube kanavan, jos en tee omaa yotube kanavaa ja en kommentoi?
- Anonyymi
Ja eikö voi laittaa nimimerkin, kun en halua laittaa omaa nimeä?
- Anonyymi
Jos vaihdan youtubessa nimeni, vaihtuuko nimi myös gmailiin? En haluaisi omalla nimellä kommentoida videoita.
VASTAA - Anonyymi
eikö tällaiset asiat selviä itse kokeilemalla, eikä joka näppäimenpainallusta täältä tenttaamalla. Samalla, kun kokeilee, miten hommat toimii, oppii itsekin kaikenaikaa uutta, eikä jää ihan uunoksi, kun kaikki pureskellaan valmiiksi.
- Anonyymi
Kiitos vinkistä!
- Anonyymi
Onko kenelläkään tuttu D live, pitääkö kirjautua ja laittaa luottokortti tiedot ja ladata sovellus?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091