Hankin toisen tabletin ja tämä Lumia jäi huonolle huomiolle, akku pääsi tyhjenemään, eikä kone ala sitä ladata. Monen kikan jälkeen jouduin palauttamaan perusasetukset, mutta sekään ei muuttanut latauspuolta. Kone sanoo että on verkkovirran perässä, mutta ei lataa akkua. Mistähän moinen johtuu.
Lumia-tabletin latausongelma
4
200
Vastaukset
- huolellisuutta
Joko latauspiiri laitteessa tai itse akku hajonnut. Akkua ei saisi päästää ihan tyhjäksi, pitäisi säilyttääkkin osittain latautuneena.
- Osa-aikaeläkeläinen
Kiitos vastauksestasi. Taulu lienee kuluttanut akun tyhjäksi. Katselen, kannattako akunvaihto.
- 444oolihuonopäivitys
Joku vuosi sitten melkein uusi kännykän akku ilmeisesti tyhjeni oudosti ja kytkin virtajohdon mutta ei reagoinut mitenkään kunnes tuntien kuluttua oli latautunut ja toimi taas normaalisti.
Joten kannattaa odottaa ettei turhaan vie korjattavaksi. Ainakaan uutta laitetta. Sim kortin poistoa ja uudelleen laittoa kannattaa kokeilla myös jos laite on jotenkin jumissa.
Minulla vanhan tabletin 4.2 päivitys 4.4.4 teki siitä hitaan toimimattoman ja oli ostettava uusi joku vuosi sitten. - mekaaninen.vika
Ainakin Lumia-puhelimissa on esiintynyt huonoa kontaktia akun ja kontaktiliuskojen välillä. Yrittää varovasti taivutella liuskoja, jos vaikka saisi sillä korjattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848