Jyväskylän älyköt

mensa.helppo.nakki

Lieneeköhän Jyväskylässä muita älykkäitä ihmisiä kuin minä? Ihmettelen miksi esimerkiksi NASA ei ole pyytänyt minua palkkalistoilleen tai Pohjois-Korea, Pohjois-Korean raketti ongelmat olisi ratkennut hetkessä jos minä olisin päässyt suunnittelemaan ohjuksia, olisin heti mennyt ohjushalliin ja käskenyt hommat seis, olisin varmaan heti nähnyt että miksi ohjukset ei lennä sinne minne pitää, varmaan ohjuksen peräsiivistä joku hitsattu kieroon tai tehty muuten vaan kierosta pellistä, olisin käskenyt hitsaajan olemaan hieman tarkempi ja ohjuksen matkaan lähettämiseen olisin käskenyt sellaisen henkilön joka osaa lukea karttaa ja käyttää kompassia, jos ohjus pitää ampua Japanin mereen niin helppo ottaa kartalta kompassilla suunta ja hieman katsoa ilmatieteenlaitoksen sivuilta sen hetkinen tuulen suunta ja voimakkuus ja arvioida kuinka paljon tuuli vie ohjusta sivuun sillä matkalla mitä se lentää, helppoa kuin mikä, toiset ne vaan ei osaa mutta minä osaisin, maailma on jäänyt paljon paitsi kun en köyhästä perheestä voinut lähteä opiskelemaan esimerkiksi ydinfyysikoksi, olin vain kaivinkoneen apuna lapiohommissa ensin 6 vuotta ja sitten opettelin kaivinkoneen käytön.

26

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäskitsoilua

      Kyllä sinä noilla psykoottisilla horinoillasi pääset suljetulle pyöreeseen koppiin. Siellä voit kuvitella olevasi NASAN työntekijä

    • mensa.helppo.nakki

      No tuo nyt oli vaan sellaista huumoria mutta oikeasti olen huippuälykäs, sen olen kyllä huomannut, en ole vielä tavannut henkilöä joka olisi yhtä älykäs kuin minä, lukeneitahan kyllä on, sellaiset vaikuttaa älykkäiltä mutta heidän tieto/taito on hankittu kirjoista ja oppimalla mutta minä olen älykäs ilman kirjoja ja opiskelua, matematiikassa olen surkea mutta muuten tosi älykäs. Rikostutkijana olisin alan huippua, ihmettelen miksi joitakin rikoksia ei saada selvitettyä, tutkijoilta jää pienet olennaiset seikat huomaamatta ja he eivät keksi vastausta vaikeisiin kysymyksiin jotka voi olla loppujen lopuksi todella yksinkertaisin, minä esimerkiksi älyän jo etukäteen mitä salkkareissa tapahtuu, juuri muutamaa sekuntia aikaisemmin tajuan mitä kohta tapahtuu ja tämä paljastaa sen kuin älykäs olenkaan.

      • Papukaijamerkkii

        Menehän nyt sinne palikka testiin palaa sitten asiaan


    • Kaikkiasitämaailama

      Aloittaja on juuri kuten muutkin maanrakennustyypit. Lukiessaan Aku-Ankkaa samaistuu johonkin Ropen ja Hannun maailmaan ja torstai-aamuna palaa maailman yksinkertaisimpaan duuniin, kaivaa suu ammollaan maata koneella ja siirtää sen toiseen paikkaan. Sitten täyttää sen paikan toisella maalajilla!
      Voi pyhä yksinkertaisuus!

    • psykologiendelim

      Sellaista Deliriumua tuo elämä on monille yliopoistosta päässeille, elämä, kun eivät voi käsittää mitä oikea elämä sitten on...

    • suomikinparantuisi

      On kyllä stanan persekaivosta kun tuollaisia jotain idiootti-psykologejakin koulutetaan, jotka eivät käsitä härän kakkaakaan oikeasta elämästä.

      Korkeintaan 200EUR kuukausipalkka olisi rehellistä tuollaisille.

    • mensa.helppo.nakki

      Mistä te olette saaneet päähän että olen koulutettu yliopistossa!! En ole käynyt muuta kuin peruskoulun ja vähän jotain ammatillista koulutusta joka sekin jäänyt kesken mutta siinäpä se juttu onkin että jos olisin mennyt ja päässyt yliopistoon niin mitä siitä olisikaan seurannut koska olen jo peruskoulupohjalta näin älykäs.

      • Xxfgtt

        Ei yhtään mitään tyhjäpään saa pyytämättäkin


    • mensa.helppo.nakki

      Olisi ihan kiva jos Jyväskylässä olisi edes yksi älykäs hengenheimolainen jonka kanssa voisi keskustella vaikka Wimpeistä, Simpeistä sekä Machoista, tehdä teoreettisia laskelmia. Kiinnostaisi myös keskustella ja pohtia sitä milloin eloton esiaste muuttuu elolliseksi.

      • Antishoppiin

        Mene aikuisten lelukauppaan siellä on pimppiä joka lähtöön


    • Etsivälöytääsieltä

      Niin tai milloin velaton elämä muuttuu velalliseksi. Minä olen tavannut kollegoitasi useita etenkin yläkaupungin baareissa. Moni on kertonut käyneensä Venuksessa, irronnut kehostaan ja rietastellut kaupunginjohtajan muijan kanssa, (sd). Joku on sotinut Sven Tuuvan kanssa samassa yksikössä, joku on ollut varma että on ollut Stalin edellisessä elämässään jne.
      Ei kaupungista älykköjä puutu.

      • Noäähähäää

        Ja joku on polkenut tulpatonta mopoa kun ei ole muijaa mitä polkea


      • Olethistoriaa
        Noäähähäää kirjoitti:

        Ja joku on polkenut tulpatonta mopoa kun ei ole muijaa mitä polkea

        Nuo "vitsisi" ovat 1600- luvulta. Päivity jo nykypäivään, tollo.


      • uteliaskiinnostaa

        Kuka tuo kaupunginjohtajan muija on?


      • eitunneei

        Oliko se kaupunginjohtajan muija Suomi-matkalla?


    • mensa.helppo.nakki

      Myös mustat aukot kiinnostaa sekä pimeä energia.

    • mensa.helppo.nakki

      Näin juuri, näin saa nämä hölmöt kommentoimaan juuri sitä mitä haluaa, täysin ohjailtavissa Jyväskylän tyhjäpäät, olisimme lyöneet kaverin kanssa vetoa näiden tyhjäpäiden kommentista mutta kumpikin olimme sitä mieltä että juuri tuon suuntainen kommentti tulee mustista aukoista.

    • käskyttäjä

      Nämä hönöt on helposti narussa talutettavia.

    • käskyttäjä

      Sama hokeminen jatkuu näillä hönöillä, "sinähän sen tiedät.."
      Täytyy olla todella pieni älykkyysosamäärä jos ei osaa mitään muuta vastausta antaa kuin tuon saman hokeman. Varmaan talitintilläkin enemmän järkeä.

      • Tinttiviisaampi

        Talitintti sentään hankkii itse pääosan ruuistaan. Nämä Kela-rotat vaativat kaiken toisilta.


      • Kerrolisää

        Sinähän sen tiedät sossu pummi miten homma toimii


    • Jyväs.Jussi

      Kankitieltä löytyvät Jyväskylämme todelliset intellektuellit.

    • KeljonMies

      jutellaan vasta sitten älyköistä kun opitte autoilun yksinkertaiset perusperiaatteet, hönöt

    • KAFFETIA

      Menepä aloittaja tuonne Sokosen käytäville notkumaan siellä on älykköjä penkit täynnä, pääset sisäpiiriin tietämällä mehevimmän uusimman jytkyjuorun,ei väliä vaikka satua. En tarkoita kankitien tuttavia,heilläkin enemmän asiaa kuin tyhjätoimittajilla yhteensä .

      • Fgggyyy

        Sinähän sen tiedät kukkahattu


    • pahisposis

      Fgggggyyyyylle-sie olet sokosjengiläinen paljastit itse itsesi .,kuulutko kuriirin alamaisiin ja sätkynukkeihin?ps hih.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe