Menen yleensä nukkumaan 22.00 tai yhelt toist kaheltoist niin koulun jälkeen aina väsyttää ja saatan nukkuu parin tunnin päikkärit niin oonko kasvamassa pituutta tai jtn muuta ja olen nyt 155 ja 13v niin milloin uskoisitte että kasvan en tiie oonko tyhm tai jtn mut haluun vaa tietää asiallisia kommenteja kiitos:)
tarvitsisin tietoa
3
161
Vastaukset
- Ajoissa_nukkumaan
Sinua väsyttää koulun jälkeen, koska nukut aivan liian vähän! Mene nukkumaan viimeistään klo 21 niin saat riittävästi lepoa. Murrosikä ja kasvaminen "vie" myös voimia paljon.
Heippa.
Koulussa varmaan myös on puhuttu unen tärkeydestä. Suunnilleen 9 tuntia on tarpeen kasvavalle nuorelle. Mutta jos vointisi tai väsymyksesi huolettaa sinua, mene toki koulun terkkarille juttelemaan. Hän voi samalla kartoittaa muitakin terveysseikkoja, kuten ravintoa, liikuntaa ja muutenkin elämäsi kokonaisuutta. Joskus väsymyksen takana on muutakin kuin unen määrän vähyys.
Toivotan sinulle 'mukavaa murrosikää' - niin paljon puhutaan murrosiän hankaluuksista, mutta se voi olla myös upea vaihe elämässä kasvaa kohti itsenäisyyttä. Opit itsestäsi ja muista ihmisistä paljon. Opit hyväksymään itsesi ja löytämään kaikenlaista uutta elämääsi. Voi hyvin.
Merja, diakoni- telepatiadiakoni
Et voi luvata itsensä hyväksymistä, mistä sinä sen tiedät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222390- 1402051
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121477Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881200- 651131
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991087- 61980
- 68962
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi48953- 2831