Käytiinpä taas Tahkolla, niinkuin monet kerrat ennenkin. Hotellin S-ravintola osittain remontissa mutta ruoka, palvelu ja meininki hyvää, kunhan aukeaa Rosson puolikin niin OK. Sitten mentiin katsomaan uutta ravintola Piazzaa, aivan perseestä koko lafka. Sisäänpääsy 10€, narikka 1.5€, ryöstämistä, meteliä enemmän kuin konepajassa, hinnat aivan tolkuttomat, niinkuin muutenkin koko Tahkon alueella. Tätä paikka ei voi suositella yli 30 vuotiaille ja sitä nuoremmillekin vain kuulosuojainten kanssa, mutta kokonaisuutena aivan järkyttävä paikka. No olipa aikaisemmin varattu pöytä seuraavaksi päiväksi syönnille samasta paikasta ja sekin oli hirmuisen vaikeaa kun "on niin täyttä", kissan paskat. Ravintola melkein tyhjänä, vapaata tilaa reilusti yli puolet, taitaa mennä niin hyvin että tartte saada ravintolaa täyteen vai onko henkilökunta osaamatonta kun eivät osaa ottaa porukka sisään jota oli kyllä tulossa oven takana vaikka kuinka ? Minun rahoilla ei Piazza ainakaan enää juhli.
Tahko-piazza
11
3947
Vastaukset
- Rasputin
Käytiin porukalla viime keväänä piazzassa viettämässä lauantai-iltaa ja jo sillon sisäänpääsy oli muistaakseni tuon verran. En oo aivan varma et oliko siel artistia ku mentii sen verran myöhään paikalle. 20-25 vuotiasta asiakaskuntaa oli ihmeen vähän, ts. 30-40 vuotiaat railakkaasti juhlivat miehet olivat pääosassa. Halvimmaksi juomaksi havaittiin kossurussian, joka tais irrota neljällä ja puolella eurolla.
Enpä sanois et mesta sinänsä erosi suuresti minkään muun laskettelukeskuksen menomestasta, esim. Piste ja Hulluporo Areena ovat mielestäni aika samantyylisiä ja -hintaisia paikkoja. - HINNAT VAIN NOUSEE
HINNAT NOUSEE, JA PALVELU HUONEEN.
¨NYT LOPPU TAHKOSSA KÄYNTI. MINUN RIISTO LOPPU NYT, VANHAT KÄVIÄT UNOHDETTU TÄYSIN...- Rasputin
mut minneppä meet sitten? Hyvät laskettelukeskukset on yhden käden sormilla laskettavissa, siis suomessa. Ja kaikki nää keskukset on kalliita että hintataso nousee kovemmin kun mitä normaalisti inflaatio korottaa hintoja.
- Jonskutin
Niin ehkä se on noinkin...itse en ole käynyt kuin kerran aijemmin Tahkolla mutta nyt sinne olen taas menossa...tosin kovin usein en missäään käy niin enpä minä niin noista hinnoista välitä...vaikka onha n ne ehkä vähän turhan kalliit...vaikka kyllä tahko nämä meidän kotirinteet voittaaa...
- Jonskutin
Kiitos tuosta tiedosta... Ollaanpahan sitten viisaampia kun hiihtolomalla tahkolle lähden... täytyypä mennä sitten jonnekkin muualle kuin piazzaan syömään..! :)
- Rupee olemaan hintaa
On siinä kaljatuopilla hintaa kun 4,7e maksaa päivällä kello 15:00 tahkolla !! Juuri piazzassa !! Ei järkee mikä hinta !!!!
- Nimetön
Rupee olemaan hintaa kirjoitti:
On siinä kaljatuopilla hintaa kun 4,7e maksaa päivällä kello 15:00 tahkolla !! Juuri piazzassa !! Ei järkee mikä hinta !!!!
no saattaahan se noinkin olla mutta kukapa sitä olutta sinne menee kittaaamaan...
- ihme jannu
Nimetön kirjoitti:
no saattaahan se noinkin olla mutta kukapa sitä olutta sinne menee kittaaamaan...
Melkein kaikki juhlii illalla? Ootko sä joku absolutisti?? Ihme kommentti .. en edes tajunnut aluksi.
- se maksaa
Rupee olemaan hintaa kirjoitti:
No paljonko se tuoppi maksaa esim helsingissa ravintolassa? Ja en nyt tarkoita jotain räkälän happy hour hintaa, vaan paljonko tuoppi maksaa helsingin ravintolassa? Kuopiossa ainakin esim amarillossa tuoppi on vielä kalliimpi kuin tahkolla....
- poison
piazza on tosi upea paikka!!!
oli siellä abi-iltana ja menen seuraavan kerran katsomaan yötä.
Kaliishan se kieltämättä on mutta sen hinnan voin kärsiäkkin mahtavasta meinigistä ja menosta.
paras mahdollinen paikka missä olen tähän mennessä käynyt, piazza ei vertaistaan löydä!- mutta
Ei siellä normaalisti ole kuin patuja, toi abi juttu oli ihan eri asia. Normaali iltana hiihtolomalla esim. tosi hiljaista nuorten suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841390Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 901115
- 81975
- 82971
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v68866Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841