Voisiko joku ystävällisesti antaa vinkkiä "ajastettuun kuvaukset. Minulla on Huawei luuri ja siinä Lapse it app. sekä vanhempi IPad 2 i Motion.
Ottaisin kuvasarja jossa esim. "aurinko ja pilvet luonto olisivat näyttelijöitä" ja tuotoksen voisi katsella juohevana filminä.
Mikä olisi aika kuvien oton välillä ja lopuksi koonti videolle.
Kiitän tiedoistanne ja hyvää päivän jatkoa.
Ajastettu kuvaus/säädöt?
5
159
Vastaukset
- tuossanoin
jos haluat koostaa 10 sekuntia kestävän 60FPS-videon tunnin ajalta, kuvia on otettava 10*60 = 600 kpl. Eli tällöin pitäisi ottaa 600/60 = 10 kuvaa minuutissa = 60/10 = kuva 6 sekunnin välein.
- Canonisti
Time lapse laskin ja teko appeja on kaikille puhelimille. Helpoin tie on hankkia appi, joka sekä ottaa kuvat että koostaa videon.
Appin lisäksi tarvitset kunnollisen jalusta puhelimelle. Siis tuollaisen
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/30180/gqccc/Benro-BK10-selfie-keppi-ja-minijalusta-musta-sininen
Benro on tukevan tuntuinen kun kokeilin sitä kaupassa. Itse päädyin vähän isompaan Siruin pöytäjalustaan ja erikseen ostettuun puhelinkiinnikkeeseen. Huoweilla on joku omakin viritelmä aiheesta.- Anonyymi
Eiköhän selfie-kepin pysty kiinnittämään tee-se-itse virityksillä normijalustaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän selfie-kepin pysty kiinnittämään tee-se-itse virityksillä normijalustaan.
Joissakin selfiekepeissä on useampikin jalustaruuvin reikä. En suosittele mitään teippivirityksiä, ne eivät ole tukevia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875