Kerron tarinan -80 luvulta. Asuin pienellä paikkakunnalla Savossa. Ennen armeijaa rakastuin nuoreen tyttöön ja todennäköisesti tunne oli molemmin puolinen, armeijasta lomalle saapuessani tapasin tytön ensi kertaa sen jälkeen kun armeijaan menin, en ehtinyt vaihtaa sanaakaan kun työtön veli/veljet tulivat väliin ja estivät tapaamiseni, juttu jäi siihen enkä koskaan enää nähnyt tyttöä.
Armeija meni hyvin, koitti siviili ja keväällä tapasin toisen, entistä ihanamman tytön, seurustelimme sekä kuuntelimme Dingoa ja Yötä ja olin "sekaisin" siitä tunteesta mutta nyt väliin tuli tytön, todennäköisesti perhenaapuri tai peräti ehkä kummi, en tiedä tarkalleen mutta kyseinen henkilö oli poliisi ja hän suorastaan uhkaili että jos teet tytölle jotain pahaa niin JOUDUT TEKEMISIIN MINUN KANSSANI! Äänensävy oli uhkaava, mitä pahaa olisin tehnyt tytölle johon olin rakastunut ja jonka vuoksi olisin tehnyt mitä tahansa ja seuraavaksi törmäsin tytön isään joka myös vaati jättämään tyttö rauhaan.
Ehdotin tytölle että pidetäänkö hetken tauko että tilanne rauhoittuu mutta jo seuraavalla viikolla tyttö pyysi antamansa sormuksen takaisin ja siihen päättyi sekin pieni rakkaustarina.
Nuo kaksi tapausta sattui minuun aika lujaa, meni kauan ennen kuin pääsin yli molemmista menetyksistä. Näin se voi ylisuojelevat aikuiset tuhota hetkeksi nuoren miehen elämää.
Nuoren elämän pettymyksiä
autiotaloon
2
258
Vastaukset
o,voi PRKLE
- timppahoo
Minulle on käynyt samalla tavalla, olin silloin 17 vuotias ja seurustelin vuotta nuoremman tytön kanssa ja tytön vanhemmat "pakotti" meidät lopettamaan seurustelun, olin tietysti heidän mielestään "hunsvotti" mutta elämäni olen mielestäni elänyt kohtuudella kaikin puolin, taisi olla tytön ensimmäinen aviopuoliso kumminkin naisten pieksäjä vaikka kuinka suojelivat ja jotain tuon suuntaista minusta pelättiin vaikka en koskaan ole naisia kaltoin kohdellut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261348Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2161170- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että281942IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel306934