Helsingin paras Optikkoliike!

Parasoptikkoliike

Kävin viime viikolla Helsingin Optiikassa Helsingin keskustassa ja se oli paras päätös pitkään aikaan! Olen keski-ikäinen mies, joka urheilee paljon. Olen ravannut useita eri optikkoliikeitä läpi (Specsavers, instrumentarium...) ja kaikissa näissä sain vain mulkoilevia katseita ja huonoa palvelua. Erään liikkeen myyjä ei osannut vastata mihinkään esittämääni kysymykseen ja tuputti vain laseja. Tämän jälkeen totesin, etten mene enää mihinkään ketjuliikkeeseen. Etsin Helsingin keskustasta optikkoliikkeitä ja löysin nopean Googlailun jälkeen Fredrikinkadulla sijaitsevan Helsingin Optiikan. Paikanpäällä minut otettiin heti hymyllä vastaan. Pistin tilaukseen silmälasit ja urheilulasit! Palvelu oli erinomaista ja tuotteet laadukkaita (ainakin ensisilmäyksellä) . Suositteluni!

6

3404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palvelupelaa

Samaa mieltä. Ja palvelulla on merkitystä.
      Toinen ääripää taas Alain Mikli-liike. Nyrpeä palvelu yhdistettynä ylikalliisiin tuotteisiin.

• Palveluakaipaa

Luulin teidän puhuvan Helsingin Optiicat liikkeestä. Sieltä minulla huono kokemus, tumma naistyöntekijä tyrkytti kehyksiä eikä kuunnellut ollenkaan mitä olen etsimässä. Kalliit hinnat ja samat tuotteet muualta halvemmalla. Löysin Sanomatalossa sijaitsevasta liikkeestä lopulta hienot silmälasit ja palvelu oli siellä ensiluokkaista. Pitää laittaa tuo Fredrikinkadun liike muistiin seuraavaa kertaa varten.

• Annukka7

Hei
      Helsingin Optiikkaa kehui kyllä eräs silmälääkäri..

• Ensimmäinenjaviimeinen

Myös huonoja kokemuksia Alain Mikli liikkeestä tältä syksyltä En voi suositella.

• Eijatkoon

Specsavers on käytössä lähinnä sen takia, että työnantajalla on sopimus heidän kanssa.
      Todella heikkoa palvelua (Helsinki) varsinkin kun tulet hakemaan tilattuja laseja.

Kun teet kauppaa laseista ja sovit toimituspäivän, voi olla liki varma että eivät pysty hoitamaan asiaa sovitussa aikataulussa. Näin kävi viimeksikin. Ostin ja maksoin lasti itse ei työnantaja. Laseja sovitettaessa ja valitessa ei ongelmia. Kun sovittu toimituspäivä tuli meni liikkeeseen, eipä ollut lasit valmiit mutta eivät vain viitsineet ilmoitella asiasta. Selitystä ja seuraavalla viikolla saisin lasit - todella kivaa kun seuraavalla viikolla olin jo ulkomailla - ilman laseja.

Tämän kokemuksen jälkeen en ole suostunut käyttämään Specsaversin palveluja.

Toinen kokemus, eri henkilö. Lasit valittiin ja sovitettiin ei ongelmia, toimituspäivä sovittu, tekstiviesti kaksi päivää ennen halua, lasit valmiit sovittuna päivänä ja kun menet liikkeeseen eipä ole laseja ja selitys, olemme lähettäneet edellisenä päivänä tiedon asiasta - hätävale ei mitään muuta mitään viestejä ei ole tullut edellisenä päivänä. Hieman riepoo tälläinen toimintatapa.

• Anonyymi

En voi suositella Helsingin Optiikkaa. Mainostavat, että näöntutkimukseen kuuluu silmänpaineen mittaus ja silmänpohjakuvat. Näitä ei tehty (tai kuvista tai silmänpaineen arvoista ei ainakaan mainittu asiakkaalle) mutta näöntutkimuksesta perittiin 50 euroa, kun linssitilaus jäi toistaiseksi.

Lisäksi, kun pyysin, että saisin katsoa lähinäön koelinsseillä uudestaan siten, että peittäisin vuorotellen kummankin silmän, alkuun ystävällinen kohtelu muuttui. Katsottiin, että en luottanut heidän näöntutkimukseensa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tämäkin vielä! Steppi suviseuroissa

Nyt on maailmankirjat sekaisin, En ollut uskoa silmiäni. Selvänä teltassa lauloi muiden mukana.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      6704
    2. Kiinteistökuningattarelle satelee nyt tuomioita oikein urakalla

https://www.is.fi/viihde/art-2000008926919.html TELEVISIOSTA kiinteistövälittäjänä tunnetuksi tullut Kaisa Liski sai yhden vuoden ja kahden kuukaude
      Kotimaiset julkkisjuorut
      51
      2486
    3. Puolangan Porukka. Kuulkaas tämä.

Hyvää iltaa hyvä Puolangan herrasväki. Kertokaa minulle mistä löydän Puolangalta vastusta niinsanotusti tanssimaan nurkan taakse! Olen saanut tarpeeks
      Puolanka
      54
      1299
    4. Ei tiemme enää kohtaa

Joten älä odota, että ilmestyisin elämääsi. Se, mitä on tapahtunut on mennyttä, eikä sitä enää saa takaisin. Voi olla, että et näe minua pitkään aikaa
      Ikävä
      75
      1160
    5. Pysyt hyvännäköisenä pitkään

Mulla on sellainen sormituntuma, eli monia hyviä syitä sanoa sinusta noin. Pidät huolta itsestäsi ja varmaan myös muistakin siinä ohessa. Sinussa on p
      Ikävä
      46
      1080
    6. Martinan uusin hirvitys

Nyt on järkyttävät hopeiset paljetti shortsit jalassa. Mistä se löytää noita hutsahtavia vaatteita. Luuleeko näyttävänsä nuoremmalta, vaikka vaikutus
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1049
    7. Suomi on allekirjoittanut NATO:n liittymissopimuksen

Tätä hetkeä on odotettu: Nato-maat allekirjoittivat tiistaina aamupäivällä Suomen ja Ruotsin liittymispöytäkirjat. ”Yhdessä olemme vahvempia”, Haavi
      NATO
      142
      993
    8. En mä jaksa enää uskoo

Meihin... Ei me tulla enää ikinä näkemään uudelleen niin se vaan on. Toivottavasti molemmat löydetään vielä rakkautta.
      Ikävä
      88
      964
    9. Martina on kova vaihtamaan juhannusheilaa

2018 -Hannes 2019-Stefu 2020-Palomies 2021-Pikkarainen 2022-Tanskalainen lippis mies Ihan sairasta kun ei yhtään pysty viettämään aikaansa vain laste
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      881
    10. Body count

Sanotaan että miehellä tulevaisuus ratkaisee ja naisella menneisyys kun etsitään oikeasti vakavaan parisuhteeseen toista. Jos naisella paljastuu oleva
      Sinkut
      239
      866
    Aihe