Olisiko liikaa vaadittu että Finavian lähtevät/saapuvat lennoista näkisi aiemmin päivällä operoidut lennot. Nyt siellä näkyy vain edessä olevat tapahtumat
Finavia toopemaiset sivut
9
357
Vastaukset
- Eve1955
Näkee aikaisemmat, kun klikkaa siinä heti yläreunassa kohtaa "aikaisemmin lähteneet lennot". Voi katsoa kaikki aikaisemmin lähteneet.
- Jokolentosaapui
Olen kyllä sen nähnyt mutta oletko saanut sitä koskaan aukeamaan? Minä en
- 10xreissua_vuodessa
Jokolentosaapui kirjoitti:
Olen kyllä sen nähnyt mutta oletko saanut sitä koskaan aukeamaan? Minä en
Toimii ok, just testasin.
- fep
Jos asia närästää, kannattaisiko laittaa palautetta suoraan Finavialle? Täältä suomi24.fi:n palstalta huutavan ääni korvessa tuskin kovin kauas kantautuu...
- Kyyninen_ihminen
Juuri noin. Saattaa taas olla halvimman tarjouksen tehnyt nettisivujen toimittaja, joka ei ole testannut sivustoa edes yleisimmillä selaimilla.
- Parannettavaa.olisi
Lähteneet ja saapuvat näkyvät Finavian sivuilla vain muutamia tunteja tapahtuman jälkeen. Sitten häviävät. Monilta kentiltä voi katsoa lentoja jopa vuorokauden taakse päin
- ampmutc
Näinhän se, ennen taisi näkyä 24 h historia.
Flightradarista voi myös katsoa saapuvia ja lähtevien listoja, kun klikkaa lentoasemaa ensin. - Edestäpäin
Taaksepäin on YHDYSSANA, samoin takaapäin
- 27plus
Taakse päin on ihan oikea kirjoitusmuoto. Kannattaa vaikka tarkistaa kielitoimistolta ennen kuin toteuttaa pätemisentarvettaan melko hatarin tiedoin.
http://www.kielitoimistonohjepankki.fi/ohje/129
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1732024
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821470Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821404Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta111147Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391057Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210983- 41874
- 96844
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49775