Gallup / palstalla vierailevat

Jossain kohtaa oli vissiin samanlaista kysymystä mutta kiinnostais tietää, että minkälaista porukkaa täällä bi-palstalla "pyörii". Onko enemmistö naisia vai miehiä ja mikä on ikäskaala. Eli (noin)ikä ja sukupuoli? Vastata saa jos tahtoo ja jos ei taho, niin ei tartte 😉 Tänks!

42

919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qetu

      Nainen 31v. Tähän mennessä hengessä osallistunut, nyt päätin ekaa kertaa osallistua kirjoitteluunkin ☺️

      • Moikka Qetu!

        Kiva kun päätit vastata 😊 Ootko pitkäänkin vain "hengessä osallistunut" ja miks vain silleen? 😉 Mukavaa sunnuntaita!


      • Qetu

        Moi! Useamman vuoden varmaankin jo lueskellut tätä palstaa, nyt taisi vaan alkaa runosuoni sykkimään 😄


      • Qetu kirjoitti:

        Moi! Useamman vuoden varmaankin jo lueskellut tätä palstaa, nyt taisi vaan alkaa runosuoni sykkimään 😄

        Onko sulla lähdössä siis pukkaan ihan (riimi)runoa vai tarkotitko tekstiä ylipäätään? 😉 Kaikki on kyllä tervetullutta. Ois kiva saada enemmän "ääntä" tällekin palstalle 😊


    • Se ei näköjään tämäkään ketju lyö oikein tulta 😉 Ja ihan asiallinen viesti (ainakin alku oli) näytti lyöneen tekoälyn hermoon. No, näyttää siis tällä hetkellä siltä, että naisvaltasta ja eri ikästä. Onko tää palsta oikeesti näin hiljaanen vai hiljeniks vaan kun kysymystä pukkas.

    • Hämillään_oleva

      Täällä yksi lähivuosina 50v täyttävä nainen, joka viimeisenvuoden aikana on "lämmennyt" ajatukselle, että sitä kumppania etsiessä, en hae miestä vaan ihmistä, jonka kanssa kemia toimii. Kokemusta naisista ei vielä ole.

      • Nainenpohjanmaa

        Mielenkiinnosta kysyn, mikä on sinun kohdalla "avannut silmät" ajatukselle että voisit kiinnostua myös naisista? ☺️


      • AikaOnRahaa

        Mua ei niinkään kiinnosta tietää miksi heteronainen lämpee samaan sukupuoleen:D
        Kannustan nyt vaan laittamaan isoa vaihdetta sinne silmään ja konkreettisesti hakemaan naiskokemuksia. Kemia-fysiikka-osasto joko toimii tai sitten ei:)


      • Hämillään_oleva

        Ehkä olen elämässä ollut niin kiireinen etten ole koskaan havainnut asiaa. Pitkään sinkkuna, aina suhteet olleet miehen kanssa, sekä seurustelu että seksi. Nyt kun on aikaa itselle, olen todennut ettei sukupuolellla ole väliä vaan ihmisellä ja sillä kemialla. Olen siis huomannut voivani kiinnostua tai ihastua myös naisiin. Ehkä se on ollut jossain olemassa aina mutta nyt tullut omaan tietousuuteen ja olen päättänyt "hyväksyä" sen.


      • Hämillään_oleva
        AikaOnRahaa kirjoitti:

        Mua ei niinkään kiinnosta tietää miksi heteronainen lämpee samaan sukupuoleen:D
        Kannustan nyt vaan laittamaan isoa vaihdetta sinne silmään ja konkreettisesti hakemaan naiskokemuksia. Kemia-fysiikka-osasto joko toimii tai sitten ei:)

        Hmmm, katsotaan. En oikein tiedä, mistä sitä seuraa etsisi. Netti tuntuu tässä oudolta, etsiä seuraa, jolle sanoisi, etten tiedä mihin kaikkeen oken valmis. Toisaalta, eihän sitä miehiäkäön treffatessa tiedä. Joten ehkä vasn itse kuvittelen.. ja baarit, tuntuu oudolta mennä yksin.


      • Hämillään_oleva kirjoitti:

        Hmmm, katsotaan. En oikein tiedä, mistä sitä seuraa etsisi. Netti tuntuu tässä oudolta, etsiä seuraa, jolle sanoisi, etten tiedä mihin kaikkeen oken valmis. Toisaalta, eihän sitä miehiäkäön treffatessa tiedä. Joten ehkä vasn itse kuvittelen.. ja baarit, tuntuu oudolta mennä yksin.

        Moikka hämillään_oleva 😊

        Mun mielestä se on just noin kuin itsekin lopulta totesit. Eli ihan sama homma oli treffikumppani mies tai nainen, niin koskaan ei voi tietää, mihin treffaaminen johtaa vai johtaako mihinkään. Ja miksei tuolla treffi-puolella voisi jo "esittelyssä" kertoa, että toiveena olisi ehkä ensin kirjoitella ja sitten mahdollisesti treffata. Ja että kahtellaan sitten mihin hommat johtaa tms. Sä osaat varmasti riimitellä nuo hommat paremmin 😊
        Ja jos netti ei tunnu oikeelta paikalta, niin miten olis joku uus harraste, sellanen naisvaltanen tietty? 😉


      • Hämillään_oleva
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moikka hämillään_oleva 😊

        Mun mielestä se on just noin kuin itsekin lopulta totesit. Eli ihan sama homma oli treffikumppani mies tai nainen, niin koskaan ei voi tietää, mihin treffaaminen johtaa vai johtaako mihinkään. Ja miksei tuolla treffi-puolella voisi jo "esittelyssä" kertoa, että toiveena olisi ehkä ensin kirjoitella ja sitten mahdollisesti treffata. Ja että kahtellaan sitten mihin hommat johtaa tms. Sä osaat varmasti riimitellä nuo hommat paremmin 😊
        Ja jos netti ei tunnu oikeelta paikalta, niin miten olis joku uus harraste, sellanen naisvaltanen tietty? 😉

        Olet varmasti oikeassa noiden treffien suhteen. Olen aikanaan harrastanut mm palloilulajeja ja toki tiedän niistä porukoista naisia, mutta ei heistä kukaan ole saanut minua lämpiämään. Mutta pitänee tehdä jossan suunnalla siirto ja ottaa tästä selvää. Ihastunut olen, mutta häntä en arvaa lähestyä, kun asiassa monta muttaa, enkä tiedä hänen suhteistaan. Mukava jakaa teille näitä tuntoja ja koittaa selventää ajatuksia.


      • JoOnAikoihinEletty
        Hämillään_oleva kirjoitti:

        Hmmm, katsotaan. En oikein tiedä, mistä sitä seuraa etsisi. Netti tuntuu tässä oudolta, etsiä seuraa, jolle sanoisi, etten tiedä mihin kaikkeen oken valmis. Toisaalta, eihän sitä miehiäkäön treffatessa tiedä. Joten ehkä vasn itse kuvittelen.. ja baarit, tuntuu oudolta mennä yksin.

        Kysyykö naiset oikeesti toisiltaan mihin olet valmis? Jotenkin vielä ymmärrän kysymyksen silloin jos näytön takana vastailee bi-utelias perheen mami kaikkine lupineen ja kimppakiva-ajatuksineen tai kenties s/m-leikeistä innostunut kissa:D


      • Hämillään_oleva
        JoOnAikoihinEletty kirjoitti:

        Kysyykö naiset oikeesti toisiltaan mihin olet valmis? Jotenkin vielä ymmärrän kysymyksen silloin jos näytön takana vastailee bi-utelias perheen mami kaikkine lupineen ja kimppakiva-ajatuksineen tai kenties s/m-leikeistä innostunut kissa:D

        Ilmaisin itseni huonosti. Ei varmastikaan kysy noin, vaan ajatus on omassa mielessäni ja vaikeuttaa toistaiseksi toimeen ryhtymistä. Toki johtunee enemmänkin siitä, etten ole koskaan harrastanut yhdenillan juttuja.


      • JoOnAikoihinEletty kirjoitti:

        Kysyykö naiset oikeesti toisiltaan mihin olet valmis? Jotenkin vielä ymmärrän kysymyksen silloin jos näytön takana vastailee bi-utelias perheen mami kaikkine lupineen ja kimppakiva-ajatuksineen tai kenties s/m-leikeistä innostunut kissa:D

        Kuules JoOnAikoihinEletty
        Sä "kuulostat" kovin tutulta 😂 mut ei siitä sen enempää 😉


      • Hämillään_oleva kirjoitti:

        Ilmaisin itseni huonosti. Ei varmastikaan kysy noin, vaan ajatus on omassa mielessäni ja vaikeuttaa toistaiseksi toimeen ryhtymistä. Toki johtunee enemmänkin siitä, etten ole koskaan harrastanut yhdenillan juttuja.

        Moikka!

        Niinhän sitä sanotaan, että ajatuksien kirjoittaminen (paperille) auttaa selkeyttämään asioita omassa päässä. Mä oon myös saanut jonkin verran uutta näkökulmaa ja ajattelun aiheita täältä palstoilta.
        Vaikka oon jo pitkään tiennyt, että voin ihastua myös samaan sukupuoleen, niin kyllä se naiseen ihastuminen tuli silti vähän puskista ja tunteiden voimakkuus yllätti.
        Tällä hetkellä on rauhallista ihastusrintamalla. Se on sinällään huojentavaa mutta myös tylsää 😑


      • Hämillään_oleva
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moikka!

        Niinhän sitä sanotaan, että ajatuksien kirjoittaminen (paperille) auttaa selkeyttämään asioita omassa päässä. Mä oon myös saanut jonkin verran uutta näkökulmaa ja ajattelun aiheita täältä palstoilta.
        Vaikka oon jo pitkään tiennyt, että voin ihastua myös samaan sukupuoleen, niin kyllä se naiseen ihastuminen tuli silti vähän puskista ja tunteiden voimakkuus yllätti.
        Tällä hetkellä on rauhallista ihastusrintamalla. Se on sinällään huojentavaa mutta myös tylsää 😑

        Toivon tämän kirjoittamisen selkiyttävän omia ajatuksia. Kun en halua tunteista kavereille puhua, kerran vielä ei ole muuta puhuttavaa, kun tietoisuus siitä, että kumppani voisi olla myös nainen. Niin ja ihanan kamala ihastuksen tunne, jonka toki haluaisi jakaa, mutta joka yksistään ei riitä "kaapista" tuloon. Myöhemmin tänään luultavasti näen hänet ja se on ihan mahtavaa, mutta myös piinaavaa.


      • Hämillään_oleva kirjoitti:

        Toivon tämän kirjoittamisen selkiyttävän omia ajatuksia. Kun en halua tunteista kavereille puhua, kerran vielä ei ole muuta puhuttavaa, kun tietoisuus siitä, että kumppani voisi olla myös nainen. Niin ja ihanan kamala ihastuksen tunne, jonka toki haluaisi jakaa, mutta joka yksistään ei riitä "kaapista" tuloon. Myöhemmin tänään luultavasti näen hänet ja se on ihan mahtavaa, mutta myös piinaavaa.

        No kuinkas kävi, näitkö hänet? Toivottavasti näit ja perhoset lenteli 😉 Mä en ole nyt nähnyt tätä ihastukseni kohdetta pitkään aikaan ja siksi tunteet ovat laimenneet tai oikeastaan kadonneet olemattomiin. Se on kyllä jännä tunne silloin kun on ihastunut ja törmää "tyyppiin". Mulla on yleensä mennyt niistä kohtaamisista ihan kauheet kierrokset päälle 😂 Ootteko te työkavereita vai tunnetteko muuta kautta?


      • Hämillään_oleva
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No kuinkas kävi, näitkö hänet? Toivottavasti näit ja perhoset lenteli 😉 Mä en ole nyt nähnyt tätä ihastukseni kohdetta pitkään aikaan ja siksi tunteet ovat laimenneet tai oikeastaan kadonneet olemattomiin. Se on kyllä jännä tunne silloin kun on ihastunut ja törmää "tyyppiin". Mulla on yleensä mennyt niistä kohtaamisista ihan kauheet kierrokset päälle 😂 Ootteko te työkavereita vai tunnetteko muuta kautta?

        Joo näinhän minä. Tapaaminen liittyy tavallaan työhön. Kyllä se kummasti piristää päivää.. toki tilanteet, joissa tapaamme, eivät ole otollisia ottaa toisesta ja hänen ajatuksistaan tarkemmin selvää. Puhumattakaan, että siellä voisi vaikka pyytää kahville.
        Mutta ehkä on kivoja unia tiedossa..
        Ehkä sinullakin kohta kipinöi jossain suunnalla.


      • Toivottavasti näit viime yönä mukavia unia 😅 Jos et, niin laitetaan tilaukseen täksi yöksi. Ihastukset piristää, se on totta. Tämmönen ihastusvapaa on ihan kamalan tylsää ja vähän masentavaakin. Mut mun tilanne on sellainen, että parempi kun ei kipinöi. Oon kuitenkin sen verran helposti ihastuvaa sorttia, jotta enköhän taas aika pian ole pihkassa johonkuhun. Tai sitten tunteet viimeisimpään ihastukseeni palaavat kun törmäillään. Tuuhan tonne ihastuneiden poksiin jos kehtaat 😉 Tää kun on tämmönen galluppi-ketju.


    • Kjhkll

      48-v nainen. Seurailen kirjoituksia 😊

      • Kiva kun vastasit vaik ois toki vielä kivempi jos kirjottasit enemmänkin 😉


    • Femmee

      Nainen ja ikää 25 vuotta. Seurustellut niin miehen kuin naisen kanssa. Naiset tosin vetävät enemmän puoleensa. Täällä satunnaisesti enemmän seurailen kuin kirjoittelen.

      • Kiva kun vastasit 😊 Mulla näyttäs kans nykyään olevan se tilanne että ihastukset on naisia eli kai ne sit vetää muakin enemmän puoleensa 😂


    • BINainen46

      Täällä lähinnä lukien, 46 v nainen Etelä-Suomesta :)

    • Bim17

      Ei taida bi miehiä tässä osiossa juuri olla, tai ovat sitten vaiti taustalla. Missä ylipäätänsä mahtavat oleilla ? Levareilta en kylläkään lähde etsimään.

      • Taitaa tosiaan olla naisvaltasta tai sit on vaan niin hiljasia miehiä 😉
        En osaa yhtään vinkata, että mistä kannattais ettiä. Mutta toivottavasti joku muu osaa 😊


    • Minävvaan

      33-vuotias nainen Keski-Pohjanmaalta.
      Käyn enemmän lesbojen puolella, mutta tulee tämäkin alue aina katsottua.

      • Kiva kun vastasit 😊 Mä oon enempi tällä puolella mutta käväsen kyllä aika useesti lueskelemassa siellä puolen missä sä oot enemmän. Kirjottaa en paljon uskalla kun
        tuli jo kertaalleen häätö 😉


    • Se sitten näköjään uuvahti tääkin (ketju) kolmekympin kynnyksellä.

      • Kolomen 😉


    • Fuckanaario

      40v biseksuaali mies pohjois-pohjanmaalta. Onnellisessa heterosuhteessa biseksuaalin naisen kanssa. Ei lapsia, eikä tule. Eläimiä on. Kulissit kunnossa ja myös "takahuoneessa" kaikki ok. Luvan kanssa käymme muualla hakemassa sitä mitä toinen ei pysty antamaan.

      • Kiitti vastauksesta. Kiva kun saatiin mieskin ketjuun 😊


    • Nelikymppinen bi-nainen Varsinais-Suomesta. Miten meitä on näin paljon? Onko se tosiaan sitä, että nyt on aikaa taas ihmetellä omaa elämäänsä? Joskus nuorena tapailin paria naista lyhyesti ja mukavasti, sitten oli aivan liian kiire miesten kanssa. Nyt vieraat miehet eivät enää kiinnosta, naiset kylläkin. Valitettavasti lähinnä miehet katsovat kadulla pidempään. Noh, joskus naisetkin... kun vain tietäisi millä mielellä, niin uskaltaisin tehdä jonkin avauksen. Itse asiassa uskalsin (jip-hii) viime viikonvaihteessa, mutta se ei tainnut ottaa tulta alleen. Bi/lesbotutkani lienee melkoisen olematon. Täytyy harjoitella.

      • Kiva kun vastasit 😊 Saatiin vähän eloa ketjuun. Varmaankin se on justiinsa niin kuin arvelet. Useita kun näyttäisi olevan meidän ikäluokkaa, neljän ja viidenkympin väliltä.


    • Umpikela

      Laitan vielä kerran, kun ei tainnut tulla läpi ensimmäinen.. Eli 37 v nainen pälyilee juttuja täällä. Ihan mieletön ihastuminen työkaveriin(nainsn) tai joskus epäilen vain kehitelleeni hänestä tietyn mielikuvan itselleni..mutta tässä viime vuosina olen siis havahtunut, että eipä sen kohteen tarvitsekaan olla mies ☺️!

      • Hämillään_oleva

        Pitkälti samat fiilikset. Aivan ihana nainen työpaikalla. Tuntuu että hänkin katsoo pitkään, tulee lähelle jne. Mutta ehkä vaan kuvittelen. Koko tunne vähän järkytys itselle ja silti niiinnn ihanaa. Kun ei päiviin tai joskus viikkoihin nähdä, pystyy itselle uskottelemaan, että ei mitään olekaan. Ja sitten kun näen hänet, hän hakee katsekontaktin ja hymyilee, niin huh huh. Silti ei oikein ole keinoja selvittää tätä asiaa hänen kanssaan.


      • Kiva kun vastasit! Ja totisesti ei tartte, siis olla mies 😂 Onko sun ihastuksesi kestänyt pitkään? Entä ootteko lähityökamuja vai sellasia kaukasempia?


      • Umpikela

        Mun juttu menee niin, että tämä nainen osoitti minulle mielenkiintonsa jo kauan sitten. Ehkä siitä on jo 8 vuotta. Eli ihan ikuisuushan siitä on jo kulunut, mutta en ollut silloin vielä itseni kanssa selkeillä vesillä ja torjuin hänet. En osannut sitä edes tehdä asiallisesti..menin vaan niin lukkoon. Siitä seurasi muutamien vuosien jäätävä välttely ja kylmyyden tunne..hyrr!! Sitten vaan toteutin elämääni niinkuin valtavirta tekee ja juoksentelin miesten perässä. Suhteet eivät kuitenkaan kestäneet ja oli koko ajan sellainen tyhjyyden tunne.

        Sit tuli vuoden breikki töistä; matkustin maailman toiselle puolelle. Siellä tutustuin erääseen mimmiin, joka asui samassa hostellissa mun kanssa. Meillä oli tosi hauskaa aina yhdessä ja juteltiin iltaisin kaikenlaisista asioista. Hän jossakin vaiheessa ihastui minuun ja innostui suutelemaan eräänä iltana baarin tanssilattialla. Ja voi elämä sentään! En edes vastustellut sitä tapahtumaa! Enkä välittänyt, kun kaverit katsoivat vieressä. Silloin mä tajusin, että vau; mulla avautui eteeni ihan uusi aukeama. Niin paljon se aiheutti minussa tunteita.

        Palasin Suomeen ja töihin. Kohtasin jälleen duunissa tyypin, jonka olin vuosia sitten torjunut. Niinhän siinä kävi, että kun nähdään nyt melko usein ja yhdessä tehdään ainakin välillä töitä, niin olen pikkuhiljaa mennyt ihastumaan tähän naiseen.. Hän on mielestäni edelleen kylmä minua kohtaan, enkä yhtään ihmettelekkään. Itseppähän sössin koko jutun. En huomaa hänessä mitään merkkejä, että hän edes huomaisikaan minua. Ymmärrän häntä vallan hyvin ja annan olla hänen rauhassa. Kunnioitan häntä todella.

        Tällainen tarina mahdollisimman lyhyesti kerrottuna. Ei tässä auta kun rämpiä vaan eteenpäin! 😊


    • Aitoaikuinennainenvantaa

      Kyllä ihan nainen olen ja jo useamman vuoden tiedostanut Bi puoleni enkä sitä kieltänyt vaan ylpeä siitä, mutta aidosti asian tiedostavat ystävätäret ovat vähissä tai ainakaan en kovin usein ole heihin törmännyt... Mutta katsotaan jos jossakin... :)

      • Kiva kun vastasit 😊 Naisvaltasta näyttäis tosiaan olevan ja aika hiljasta väkeä 😉


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe