SpywareBlasteriin päivitys 13.02.

10

906

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lady of the darkness

Miksi se pitäisi tuolta hakea? Sen saa parhaiten kun painaa itse ohjelmasta nappia check for updates.

• atk-guru oon

Noita päivityksiä tuppaa tulemaan jatkuvasti, ei ehdi edes kalsareita vaihtaa ja jo uusi päivitys on ilmestynyt!

Vielä kun noita virustorjunta/spywarepoistajia on useita koneella, niin siinä on kauhee työ.

Sais jo keksiä sen 1 kunnollisen ohjelman, joka hoitaisi kaiken palomuurit, virustorjunnan ja vieläpä poistaisi kaikki haittaohjelmat, tietenkin myös päivittyisi täysin automaattisesti.

• Päivittäjä

Miten sen saa päivitettyä? Kun haen sen sieltä mihin olen asentanut se alkaakin vaan asentamaan sitä uudestaan? Silloin kun sen asensin se avasi ohjelman ja pystyin sen siitä päivittämään, miksei se enää avaa sitä?

• Päivi

Eikös sulla ole työpöydällä sen kuvaketta? Tai sitten Ohjelmat luettelossa?
        Klikkaat sitä, niin tule näkyviin etusivu. Siitä vasemmalta alhaalta painat Updates. Sieltä sitten Check for Updates. Ja sitten kun updatet on tullut, painat sitä Enable jotakin. Ja tarkistat etusivulta että siellä lukee 0 items disabled tai jotain.

• Päivittäjä
        Päivi kirjoitti:

Eikös sulla ole työpöydällä sen kuvaketta? Tai sitten Ohjelmat luettelossa?
        Klikkaat sitä, niin tule näkyviin etusivu. Siitä vasemmalta alhaalta painat Updates. Sieltä sitten Check for Updates. Ja sitten kun updatet on tullut, painat sitä Enable jotakin. Ja tarkistat etusivulta että siellä lukee 0 items disabled tai jotain.

Mutta kun sitä klikkaa se alkaa asentamaan ohjelmaa, vaikka se on jo asennettu. Että ei tule mitään etusivua.

• Päivi
        Päivittäjä kirjoitti:

Mutta kun sitä klikkaa se alkaa asentamaan ohjelmaa, vaikka se on jo asennettu. Että ei tule mitään etusivua.

Kokeiles sitten sieltä Käynnistä, Ohjelmat. Jos sieltä onnistuu, niin käytä sitä tohon päivitykseen. Sitten tee uus kuvake resurssienhallinnassa ja kutista resurssienhallinta ja vedä se kuvake työpöydälle.
        Jos ei onnistu sieltäkään, niin poista koko ohjelma sieltä lisää/Poista. Sitten poista kaikki mitä löydät ETsi-toiminnolla. Plus vielä aja EasyCleanerin Rekisteri (sekä myös saman tien Turhat).
        Poista myös se kuvake työpöydältä.
        Sitten meet ja lataat kokonaan uuden Spywareblasterin. Ja teet siihen kaikki asetukset ohjeen mukaan ja päivität sen.
        Toivottavasti tästä olis apua.

• Päivittäjä
        Päivi kirjoitti:

Kokeiles sitten sieltä Käynnistä, Ohjelmat. Jos sieltä onnistuu, niin käytä sitä tohon päivitykseen. Sitten tee uus kuvake resurssienhallinnassa ja kutista resurssienhallinta ja vedä se kuvake työpöydälle.
        Jos ei onnistu sieltäkään, niin poista koko ohjelma sieltä lisää/Poista. Sitten poista kaikki mitä löydät ETsi-toiminnolla. Plus vielä aja EasyCleanerin Rekisteri (sekä myös saman tien Turhat).
        Poista myös se kuvake työpöydältä.
        Sitten meet ja lataat kokonaan uuden Spywareblasterin. Ja teet siihen kaikki asetukset ohjeen mukaan ja päivität sen.
        Toivottavasti tästä olis apua.

Se nimittäin käski ostamaan sen automaattisen päivityksen vuodeksi hintaan 9,95 US sieltä kun sain auki. No en nyt todellakaan osta sitä.
        Poistan sen sitten..

• Päivi

• Päivittäjä

• Päivi
        Päivittäjä kirjoitti:

ettei taas tule joku outo maksullinen? Ohjeet on kyllä koneellani tallessa ja olen ne lukenutkin, mutta eihän se tässä tilanteessa paljon auttanut.

Tämän tekstin alta:
        Please choose one of the following download locations
        mikä tahansa, ehkä mieluiten kuitenkin tuo ylin, jossa lukee Primary Download location, ellei siellä satu olemaan tungosta. En tiedä miksi sitä suosittelevat, mutta kun kerran suosittelevat, niin sieltä sitten.

Sitten kun haet päivityksiä (tarkista noin kerran viikossa), paina sieltä ohjelmasta kohdasta Update ja sitten Check for Updates. Ja jos tulee päivityksiä, niin sitten kun ne on tullut, painat siitä alta painiketta Enable..., muuten päivitys ei tule voimaan. Älä lähde hakemaan päivityksiä mistään nettisivuilta, voi olla että silloin joudut juuri jollekin maksulliselle sivulle.

Joo, nyt kävinkin lukemassa ja selvisi. Maksullisuus tulee siitä, jos haluat, että ohjelmassa on automaattinen päivitys, josta sinun ei tarvitse itse huolehtia ("Auto-Update"). Unohda siis se ja huolehdi itse päivityksestä ilmaiseksi.

Kun otat perjantain tai vaikka sunnuntain päivityspäiväksi, ei ole iso homma huolehtia kaikista päivitettävsitä ohjelmista samalla kertaa. Itse tarkistan Spywareblasterin ja Ad-Awaren sunnuntai-aamuisin, jolloin palvelimilla on kokemukseni mukaan vähiten ruuhkaa. Muita päivitettäviä tarkistan satunnaisesti kun muistan tai kun näillä palstoilla muistutetaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      49
      1344
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      160
      1156
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      1037
    4. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      882
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      198
      871
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      12
      802
    7. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      786
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      771
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      758
    10. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      731
    Aihe