Minulla aikuisena on Sony entertainment -tili, samoin lapsella.
NHL 18 onlinen takia molemmilla on nyt EA-tilikin.
Lapsi on 13 v.
Minun tunnuksilla päästään onlineen mutta lapsen tunnuksilla ei, sanoo ettei ole EA-tiliä.
Menin sitten EA-tilien asetuksiin. Ero meillä on, että minulla näkyy PS4 yhidtettynä EA-tiliin, lapsella ei.
Miten saan yhdistettyä lapsen EA-tilin konsolitiliin?!
EA:n omista ohjeista ei ole mitään apua / en saa mitään tolkkua.
Online NHL 18 PS4 lapsella ei toimi
ÄitiÄitiÄiti
2
434
Vastaukset
- werkku1
"Jos kyseessä on alatili, eikä siinä ole Xbox Live Gold- tai PlayStation Plus -oikeuksia, et voi yhdistää sitä EA-tiliin ja pelata verkossa.".
Otettu lainaus help.ea.com sivustolta, missä kerrotaan konsolitilien yhdistämisestä. - elikkäs-näin
Hanki lapselle myös PS-Plus niin sitten toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.214421Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma963051Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1962853Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.522522- 651180
Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk651036- 47797
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie20782Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA40734Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril106726