on komeaa listaa kun katsoo esiintyjiä: Culture Beat, Rednex, Pandora, E-Rotic, Basic Element, Mr President, Dr Alban, Aikakone, Daze ja Ice Mc.
Hyvät esiintyjät ensi kesänä Kuhakunkku tapahtuman
10
1599
Vastaukset
- joutavaa-jumputusta
Musiikillisesti ihan hirveää paskaa, ehkä vajakit tykkää.
- laatualaatua
joutava-jumputtaja kadehtii kun ei itse pysty koskaan tuottamaan vastaavia hittejä, et kos-kaan, iki-nä ;)
- nestetotoo
Onks noi ravihevosii?
- Rednex
Tapahtuma lähestyy, miten turvallisuusasiat on otettu huomioon? Kuljetuksia ympäri pitäjää mainostetaan, mutta minkä verran yleisöä tapahtumapaikalle mahtuu?
- Aivotonta-kaahaamistakin
Liikenteen valvontaan pitäisi panostaa, nopeudet ja trailereiden kunto/kuormaukset tutkia.
- Tottuudentorvi
En näe mitään komeaa esiintyjä listassa.
- pottuudenTorvi
Mene vinguttamaan sitä kaikenkokenutta viuluasi johonkin maamiesseuran juhlaan, pääset paikallis lehteen
- Taasedessä
Vähän ovat menneen ajan artisteja. Eli siinä mielessä olet oikeassa. Mukavaa tohinaa kylälle luvassa. Hieno tapahtuma on ollut.
- jahnupe
Tottakai ovat vähän niinkuin menneen ajan artisteja, ysäriteemasta on kyse :D
- meteliseis
Samantha Fox jos näyttäisi tissit niin tulisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291548- 371451
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551200- 691014
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198996Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838