Hennasta ytimeen päiväkävelyllä / kahvilla ja takaisin Hennaan. Hyvä oli parkkeerata Mercedes Benz merkkinen henkilöautoni siihen Hennan aseman parkkipaikalle. Suosittelen muillekin päiväreissua ytimeen, niin saatte hieman uusia tuulia elämäänne.
En vieläkään usko että " Henna saa ilmaa siipein alle" mutta käyttäkää tuota asemaa sen aikaa kun juna siihen pysähtyy. Omaan sen verran paljon kokemusta ja näkemystä että jos nyt sanon ettei viiden vuoden kuluttua ole yhdysliikennettä Ola-Henna - Ola eikä juna niin en tule olemaan väärässä.
Ps. Kateellisille terveisiä ( nauraa )
Kävin junalla helsingissä
34
686
Vastaukset
- kunnonaudikuski
Kaippa kerroit Hesalaisille Hennasta ja markkinoit sitä sydämmen innolla? Kelpo Orimattilainen aina kehuu omaansa. Vaikka se olisikin muitten tekemä ja ansiota.
- Raksa-Rane
Minulla on paljon omia ongelmia, niin siksi puran tätä pahaa oloani täällä. Minulla ei ole ketään ystäviä, kun aina juttuni menee vaan valittamiseen. Neuvokaa minut hyvälle psykiatrille, joka lääkitsee minut , etten aiheuta enempää mielipahaa muille ihmisille.
- Ranenfanittaja
Tuskin tuo on aito Raksa-Ranen kommentti vaan jonkun feikkaama -ja varastettu nimi merkki. Häpiä vähän!
Harmi kun Rane on kuitenkin kaupunkin parhaita jätkiä. - fanittajamyös
Ranenfanittaja kirjoitti:
Tuskin tuo on aito Raksa-Ranen kommentti vaan jonkun feikkaama -ja varastettu nimi merkki. Häpiä vähän!
Harmi kun Rane on kuitenkin kaupunkin parhaita jätkiä.Tuo ei varmaan ole " Raksa-Rane" vaan ilmiselvä feikki. Ja taitaapa tuo feikki olla hennan kannattajia. Rane on Mies eikä mikkihiiri ja mersumieskin. Parasta A-Ryhmää on Rane! Raksa-Ranen kommentit ovat totuuksia ja totuus monesti kirpaisee.
- Voimamies.kaikenties
Raketti-Taneli on valehteleva juoppo, joka lievittää pahaa oloaan täällä. En ole kateellinen, vihaan vain tyhmiä ihmisiä.
- puhut.skeidaa
Mitä hän on valehdellut?
- miekinRaksa-Rane-fani
Raksa-Rane on niin hyvä tyyppi, että hänen pitäisi saada virka kaupunkintalon kolmannesta kerroksesta ja saataisiin samalla tuupata pari tyyppiä sieltä ulos. Rane hallittee homman kuin homman vaikkei mikään henna fani olekkaan.
- samaamieltätäälläkin
Nii ja aattele kuinka komiaa olisi jos kaupungintalon parkkipaikalla seisoisi joskus Mercedes Benz. Se antaisi hyvän ja vautraan kuvan kaupungista ulospäin.
Olen monestikin ajatellut asettua ehdolle erilaisiin luottamustoimiin. Uskon että minulla olisi annettavaa kuntapolitiikassa
- Sairasolet
Raksa-Rane kirjoitti:
Olen monestikin ajatellut asettua ehdolle erilaisiin luottamustoimiin. Uskon että minulla olisi annettavaa kuntapolitiikassa
Varmasti on annettavaa. Nimittäin peräkontin kautta. Ystävällinen palvelu, jos tykkää kyseistä tuotetta käyttää.
- Raksa-Rane
Kyllä se minun kirjoitukseni oli. Kävin jo psykiatrin vastaanotolla. Hän ehdotti suljetulle mielenterveysosastolle menoa, joten en nyt vähään aikaan ehkä kirjoittele täällä. Jos saan ottaa läppärin mukaan niin ehkä sitten.
- valivalivali
Et ole se aito Raksa-Rane kun et valittanut asioista. Aito Raksa-Rane ei osaa muuta tehdä kuin aina vaan valittaa. Suomi on maailman onnellisin maa asua. Ei kyllä uskoisi kun näitä valituskirjoituksia lukee.
- totuuventorvi
Raksa-Rane kirjoitti:
Heh .. Kyllähän huumoria pitää olla. Sulla sitä piisaa. Olen aito Raksa-Rane. ( Nauraa)
Miulla näkyy aidon Raksa-Ranen nimi merkki sinisellä tekstillä. Se on reilua ja rehellistä.
Muut ovat feikkejä jotka yrittää päästä vippaskonstein eteenpäin tällä palstalla. totuuventorvi kirjoitti:
Miulla näkyy aidon Raksa-Ranen nimi merkki sinisellä tekstillä. Se on reilua ja rehellistä.
Muut ovat feikkejä jotka yrittää päästä vippaskonstein eteenpäin tällä palstalla.Aito Raksa-Rane olen minä ja se on nyt minun rekattu nikkini ja näkyy sinisellä. Feikkejä nyt vähän hatuttaa, mutta minua naurattaa ( nauraa)
- salaamatkustaja
Raksa-Rane. Oliko paljon muita matkustajia Hennasta Hesaan ja sitten takasin ? Oliko monta autoa aseman parkissa? Ei muuten mutta veeär ei montaa vuotta turhaan pysähdy.
Ainoa olin joka hennasta junaan nousi ja tullessa minä 3 muuta jäätiin pois. Autoja oli noin 30 parkissa. Liian vähäistä VR:n näkövinkkelistä on tuo matkustajamäärä. Ei tarvitse olla ennustaja jos sanoo ettei juna montaa vuotta hennassa pysähdy. Matkustajia pitäisi olla satoja päivässä että se olisi kannattavaa. Nyt matkustajamäärä on alle sata päivässä ( lasketaan että sama matkustaja menee ja tulee silloin yksi ihminen tekee kaksi matkaa) . Eli jos 50 menee ja tulee niin matkustajia on 100. ( vääntää rautalangasta ja nauraa)
- jospamiekinmenen
Raksa-Rane kirjoitti:
Ainoa olin joka hennasta junaan nousi ja tullessa minä 3 muuta jäätiin pois. Autoja oli noin 30 parkissa. Liian vähäistä VR:n näkövinkkelistä on tuo matkustajamäärä. Ei tarvitse olla ennustaja jos sanoo ettei juna montaa vuotta hennassa pysähdy. Matkustajia pitäisi olla satoja päivässä että se olisi kannattavaa. Nyt matkustajamäärä on alle sata päivässä ( lasketaan että sama matkustaja menee ja tulee silloin yksi ihminen tekee kaksi matkaa) . Eli jos 50 menee ja tulee niin matkustajia on 100. ( vääntää rautalangasta ja nauraa)
Huomasitko olivatko nämä kanssasi Hennaan matkusvaiset perusOrimattilalaisia vai Kärköläläisiä? Oliko heillä ilonen mieli kun pääsivät Hennan asemalla poies.
- Ystävällisestirakentavas
Minkä vuoksi raksa-rane haluaa kaupunginvaltuustoon, jos kääntyy kaupunkia vastaan? Jos suuret investoinnit on jo tehty, niin miksi ei voi niitä kehittää? Haluaisin vielä perustelut raksa-ranelta siihen, miksi juna ei 5 vuoden päästä pysähdy Hennassa? Jotain muuta kuin mutu-tietoa. Ja mielellään aidolta raksa-ranelta..☺
- Rane.Valtuustoon
En ole raksa-rane mutta vastaan siltikin.
Miksikö juna ei pysähdy 5 vuoden kuluttua hennassa? Sen takia koska matkustajamäärät ovat nyt ja tulevaisuudessakin liaan pieniä. Tarvitaan 500-600 matkustajaa päivässä että se on VR:n kannalta kannattavaa. Vilkkaampiakin asemia on lakkautettu.
Mitä mielestäsi kaupunki voi enää tehdä? Enää hennaan ei voi investoida juuri mitään ennenkun siellä on asukaspohjaa. Eli päiväkoti, koulu ym. kunnalliset palvelut vaativat asukaspohjaa että on järkevää tehdä investointeja. Toisekseen kapungin on ehdottomasti satsattava olemassa olevaan keskustaan ja pennalan seudulle. Pennala ka keskustan seutu ovat ne jotka tätä paikkakuntaa pitävät pystyssä. Henna ei.
Jotakin muuta kun " mutu-tietoa" eli MAALAISJÄRKEÄ!
- vellihousuvaan
Raksa-Rane on pelkkä valittaja, eihän sellaista voi mihinkään kaupunginvaltuustoon valita. Samanlainen rutisia kuin Pekka Rinne. Siitä ei seuraisi kuin pelkkää taantumista. Taitaa olla joku kommari. Hankkisi itselleen elämän, eikä täällä aina vaan valittaisi.
Jos minä asetun ehdolle niin uskon että saan sellaisen äänivyöryn jolla tulee valituksi niin että heilahtaa. Sinä taidat olla niitä Hennan kannattajia joilla on haave siitä että joskus keskelle ei mitään nousee 15000 asukkaan lähiö, Orimattilan uusi uljas keskus joka tuo verorahaa ja pelastaa orimattilan? Faktaa on että sinne on uponnut jo rahaa todella paljon. Sillä rahalla ei ole saatu aikaan yhtään mitään mikä hyödyttäisi edes yhtä prosenttia orimattilalaisista veronmaksajista.
Samalla rahalla olis saatu aikaan paljon paljon enemmän sellaista josta olisi hyötyä niille jotka tuon ovat maksaneet. Esim. tiestöä kuntoon. Nyt tuo Käkeläntie on sellainen että Mercedeskin on kovilla kun on sitä kuoppaa kuopan vieressä.
Itse lukeudun realisteihin joiden pää ei leiju pilvissä. Minulla katsos on sitä maalaisjärkeä ja tunnustan elämän realiteetit. Tuo maalaisjärki ja kosketus reaalielämään täällä puuttuu aivan liian monelta.
Ps. Jos olisin kuntavaaleissa ehdolla ja pitäisin vaaliteltalla puheen jossa kertoisin tuon saman kun tässä kommentissa niin ääniä ropisisi.- Voimamies.kaikenties
Raksa-Rane kirjoitti:
Jos minä asetun ehdolle niin uskon että saan sellaisen äänivyöryn jolla tulee valituksi niin että heilahtaa. Sinä taidat olla niitä Hennan kannattajia joilla on haave siitä että joskus keskelle ei mitään nousee 15000 asukkaan lähiö, Orimattilan uusi uljas keskus joka tuo verorahaa ja pelastaa orimattilan? Faktaa on että sinne on uponnut jo rahaa todella paljon. Sillä rahalla ei ole saatu aikaan yhtään mitään mikä hyödyttäisi edes yhtä prosenttia orimattilalaisista veronmaksajista.
Samalla rahalla olis saatu aikaan paljon paljon enemmän sellaista josta olisi hyötyä niille jotka tuon ovat maksaneet. Esim. tiestöä kuntoon. Nyt tuo Käkeläntie on sellainen että Mercedeskin on kovilla kun on sitä kuoppaa kuopan vieressä.
Itse lukeudun realisteihin joiden pää ei leiju pilvissä. Minulla katsos on sitä maalaisjärkeä ja tunnustan elämän realiteetit. Tuo maalaisjärki ja kosketus reaalielämään täällä puuttuu aivan liian monelta.
Ps. Jos olisin kuntavaaleissa ehdolla ja pitäisin vaaliteltalla puheen jossa kertoisin tuon saman kun tässä kommentissa niin ääniä ropisisi.Nyt Kaneli-Tanko loppuu se valehtelu. Menee jo sairaaksi tämä luuloharhasi. Keski-ikäinen juoppo jauhaa paskaa ja kuvittelee, että pärjäisi jossain. Menepä rasvainen lihava otus takaisin sänkyyn imemään poikaystäväsi säkkejä.
- Vtun.aasi
Raksa-Rane kirjoitti:
Ps. Jos olisin kuntavaaleissa ehdolla ja pitäisin vaaliteltalla puheen jossa kertoisin tuon saman kun tässä kommentissa niin ääniä ropisisi.Edes sinun äitisi ei äänestäisi sinua. Olet säälittävyyden huippu. Valehteleva aikamiespoika ja vielä juoppo. Idiotismin ruuneberi.
- vironvoitto
Vtun.aasi kirjoitti:
Edes sinun äitisi ei äänestäisi sinua. Olet säälittävyyden huippu. Valehteleva aikamiespoika ja vielä juoppo. Idiotismin ruuneberi.
Veljeni juosten Kustu, kun olisit juomatta, se olisi niin mukavaa.
Alkoholi ei sovi sinulle, yritithän opetella lentämäänkin ikävin seurauksin. - Veljesi.juosten.Kustu
vironvoitto kirjoitti:
Veljeni juosten Kustu, kun olisit juomatta, se olisi niin mukavaa.
Alkoholi ei sovi sinulle, yritithän opetella lentämäänkin ikävin seurauksin.Rakas Ensio Tapani Sorsa. Kumpa olisin uskonut sinua jo ihan ensimmäisellä kerralla. En vain jaksa elää ns. normaalia elämää, kun tiedän suhteestasi omaan setääsi. Se saa minut alkoholin vietäväksi ja tällä hetkellä paras vaihtoehto näistä kahdesta, koska saattaahan minun mieli vielä muuttua.
- beethooven
Kivahan täällä on olla itellänikin jo yli 50 v. kylillä oloa eli keskellä stadia tätä snadia siltikin. Tulin hiljan reilun pain tunnin lennon päästä Amsterdamista vähän isommasta stadista eikä mistään snadista punaisine lyhtyineen siltikään.
- hennalalainen
onneksi hennaan saadaan uusia orimattilalaisia ei niin sisäsiitoisia kuin nämä narisijat.
- Maalaisjärkeä
Kuusamosta kävi sukulaisia täällä morjenstamassa ja kävimme ohimennen Hennaakin katsastamassa, koska perheen nuoriso haluaa muuttaa etelään. Sain hyviä kommentteja alueesta. Missä on lähin kauppa? Pankki? Päiväkerho? Terveyskeskus? Koulut? Ym.ym. Totesivat että mielummin ostaisivat tontin esim.Artjärveltä jossa on edes kauppa,pankki, koulu ja vesistöä. Paskat junasta, koska sillä ei pääse kaupan pihaan eikä edes neuvolaankaan. Hyviä huomioita. Oma auto olla pitää ja ei se Helsinki ole ainoa suunta josta töitä löytyy totesivat ja olen myös siitä asiasta samaa mieltä. Ihmettelivät kovasti paikallista päätöksen tasoa muutta ymmärivät kyllä kun sanoimme sen olevan kokoomus idea. Ahaa "Kataisen paskasakkia" totesivat vaan. Oikeassa ovat.
- Pummi-pave
Omaan vankan kokemuksen kilpikonnien siementämisestä. Omistan Mercedes Benz merkkisen auton. Olen paras. Terveisin pummi-pave. En ole päivääkään tehnyt töitä. En uskalla tehdä, joten valehtelen.
- helan-autot
Noi Hennan parkkiksen autot oli paikallisen jobbarin vaihtareita. Aika ovelaa, näyttää niinkuin ois matkustajia asemalla.
- kuppikuumaa
Joo miekii menin. Poikkesin strinbergillä kahilla eikä kukaan tuijottanut kuten marenkin ohi mennessä. Koin urbaanin tuulahduksen, tekis hyvää muillekin.
- Suurhennalainen
Ollaan ylpeitä Hennasta.Yksi Euroopan trendipaikoista on Henna ja se on Kokoomuksen ansiota.
- suurinhennanystävä
Henna on EU:n nopeimmin kehittyvistä keskuksista ja foorumeista. Ranskan presidenttikin tykkää Hennasta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934