Hankintalistalla on uuteen taloomme laminaatit. Valikoima on todella runsas, ja nyt viimeksi törmäsimme merkkiin nimeltä Parador. Onko kellään kokemuksia tuosta merkistä, onko hyvä hinta-laatusuhde? Hinta on aika kova, vajaa 20 euroa neliö, miten eroaa muista saman hintaluokan laminaateista? Kovuusluokka tuossa Paradorissa on 32, paksuus 7 mm.
parador-laminaatti?
4
2351
Vastaukset
- b-mies
olen asentanut paradoria asiakkaille ja myös omaan taloon, mielestäni hyvä hinta/laatu suhde ja kuosit, vaalikoima hyvä. halvimmat laminaatit kannattaa unohtaa.
- penmus
laminaatti, jo tuo hintakin sen paljastaa kun laminaattia saa alle kympin jollaista mallia, osta pois, tuo 7 mm paksuus on myös hyvä jos lattilämpö
- hinta
Itse olen päätymässä samaan merkkiin. Tykästyin niiden pähkinään. Hintaa sorvataan paraikaa nyt 15euroa 10 senttiä/m2. Niin että älä ihan 20 egee maksa. Tarjoukset JKL ja Hlinna.
J - täällä
Tuommoinen olisi se pähkinä:
www.parador.de -> laminate flooring -> clever click -> pähkinä = Natural Walnut texture 1 Block triple plank Natur
Myyjä kehui kosteuden sietoa erityisesti, näyttäisi nettisivujen mukaan olevan 15 vuoden takuu kotikäytössä.
Mistä liikkeestä sun tarjouksesi on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254799- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483165- 542677
- 2072655
- 522625
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322420- 1532350
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1091565