ostin siis vm 05 olevan astran vaikka olin luvannut itselleni että ooppelia en enään koskaan osta mutta tämä sattuikin olemaan suht. ilmainen niin lankesin kun vaikutti niin hyvältä kauppakassilta. no kyllähän se semmoinen huom. melkein 3 viikkoa kestikinn ettei vittuillut mutta sittenpähän hajosikin ajoeston kehä ja unohtamatta virtalukkoa niin hammastapurren ostin virtalukon ja kehän ja mukaan tuli toki poxi mutta ne oli 02vm. nollan romusta mikä hajottamolta löytyi niin nyt ei passaakkaan poxin liittimet 05 niin oisin kysynyt epätoivoisena kun merkkiliikkeet ei pysty koodaan eikä muutkaan avainta ja poxia yhteen kun käytetty lukko ja koodata voi kerran että mitä olisi tehtävissä kun ei mielellään alkaisi esim. uutena tähän katiskaan ostamaan lukkoa saatika poxia..... nm. toivoton
HERMOT MENEE
vitunooppeli
3
228
Vastaukset
- Uusiakin.myydään
Ostit vanhan auton. Näin siinä useimmiten käy.
- Tyytyväinen_Opelisti
Sitä saa mitä tilaa. Tahi ostaa! Ikää tuolla kulkineellasi on jo toistakymmentä vuotta,siinä se suurin syy murheisiisi on,ei niinkään automerkki sinänsä!
- HohHoijakkaa
Mitä ihmettä! Ostit siis "lähes ilmaisen" loppuun ajetun yli 13-vuotiaan auton ja olet ihmeissäsi kun siitä löytyykin jotain korjattavaa? Hanki hyvä mies uusi auto jos noin kovasti harmittaa pieni korjailu ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614167
- 1053455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352974Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262548- 452147
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51919- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91308