Muistan joitakin vuosia sitten lukeneeni artikkelin, jossa kerrottiin hierontapaikasta, jossa hierontaan sisältyy kutittamista. Oli muistaakseni jossain Etelä-Euroopan maassa, mahdollisesti Espanjassa. Löytyykö Suomesta kutittavaa hierojaa tai muuta ammattilaista, jolle mennä kutitettavaksi?
Ammattikutittajaa?
3
405
Vastaukset
- Maxrelax
Hei
Kutittelu kuuluu monesti osana ihan normaaliin tai nautinnollisempaan hierontaan. Sehän tapahtuu asiakkaan toiveesta hivelevällä tyylillä tai sulalla tms. välineellä. Tekniikkaa käytetään yleisesti myös genitaalialueilla. Lisää tietoa ja hierontaa numerosta p. 0449159984- Anonyymi
Missäpäin Suomea?
Et ehkä tarkoittanut niin eroottista kutittamista kuin tuossa vastauksessa. Vaikka toisaalta kutittaminen aina on kiihottavaa. On varmaan miehiä, jotka haluavat kutittaa naisia sen itsensä tuoman nautinnon takia. Mistäkö tiedän asian, kun minun miehenä on helppoa tietää se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60919
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661