Olen rakastunut

rakastunutkovin

Olen kohta 14-vuotias poika ja nyt siis 7 luokalla. Olen rakastunut yhteen 14-vuotiaaseen tyttöön, joka on nyt 8 luokalla. Tykkään hänestä todella kovin. Olen itse kuitenkin hieman ujo. Miten menisin/ mitä sanoisin hänelle seurustelusuhteen aloittamiseksi koulussa. Kysynkö suoraan: Altaisko olee? Kertokaa Minulle hyviä neuvoja. En ole koskaan aikaisemmin seurustellut. Ja haittaako mokoma vuoden/luokan ikäero jotain? Minulle se ei ole este. Vastatkaa, kiitos.

9

1188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rohkeastivain

      No älä ny ainkaa mee vaa sillee et alax olee...
      Pyydä saada seurata sitä kaikkial esim instas ja snäpis ja jos se vaik tekee liven ni mee siihe juttelee sille tai esim koulus juttele sille vähä mut älä heti mee sanoo mitää tunteistas vaa ensin tutustu

    • Ihan sama mitä teet, ei se teidän iässä kestä kuitenkaan.

    • jeesusrakastaasinua

      minä olen rakastunut jeesukseen hänen rakkautensa on todelllinen ja aitoa ihanaa rakkautta jeesus rakastaa sinua todella paljon olen mies ja halusin kertoa tämän sinulle

    • Entäjostyttöonlesbo

      Jos sä ny tulisit mult kysyy et alaks olee nii varmaan huutaisin et "MITÄ VITTUA EN MÄ OON LESBO" Toivottavasti autto onnee vaa yrityksee ;))

    • tiedätitse

      Kyllä mä tiedän mitä ajat takaa. Houkuttelet kauniin tytön olemaan sun kanssa ja perimmäisenä ajatuksena sulla on kuitenkin päästä sen tytön sinne, kyllä itse tiedät minne.

    • Enolenössö

      Mee sille sillee et alax olee ja sit se alkaa tai ei. Mut silti luultavasti pääset panee sitä jossaki huomenna tai viimeistää ylihuomenna. Jos et, sussa on jotain vikaa.

    • eituutoimimaan

      Heitä lastit semmoselle punaiselle sydämmen muotoiselle kortille jossa lukee että "voisitko olla minun puuttuva palaseni :)" sitten vaa viet sen kortin sille ja sanot että approved by suomi24

    • neuvoja

      Ensiksi, kuule kundi et oo rakastunu vaan ihastunu.

      Yritä muodostaa yhteys tyttöön ja saada kaverisuhde aikaiseksi. Siitä se voi lähteä.

    • rohkeastivain

      Sinne vaan tytön luokse rohkeasti kysymään. Hän vastaa sitten kyllä tai ei. Voit yrittää tehdä häneen ensivaikutelmaa esim. hymyilemäällä hänelle ta jos tytöltä putoaa jokin tavara voit nostaa sen hänelle. Onnea yritykseen. Ps. Minusta tyttö saa olla poikaaa vanhempi, ja kyseessähän on vain vuoden ikäero.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe