Olen rakastunut

rakastunutkovin

Olen kohta 14-vuotias poika ja nyt siis 7 luokalla. Olen rakastunut yhteen 14-vuotiaaseen tyttöön, joka on nyt 8 luokalla. Tykkään hänestä todella kovin. Olen itse kuitenkin hieman ujo. Miten menisin/ mitä sanoisin hänelle seurustelusuhteen aloittamiseksi koulussa. Kysynkö suoraan: Altaisko olee? Kertokaa Minulle hyviä neuvoja. En ole koskaan aikaisemmin seurustellut. Ja haittaako mokoma vuoden/luokan ikäero jotain? Minulle se ei ole este. Vastatkaa, kiitos.

9

1135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rohkeastivain

      No älä ny ainkaa mee vaa sillee et alax olee...
      Pyydä saada seurata sitä kaikkial esim instas ja snäpis ja jos se vaik tekee liven ni mee siihe juttelee sille tai esim koulus juttele sille vähä mut älä heti mee sanoo mitää tunteistas vaa ensin tutustu

    • Ihan sama mitä teet, ei se teidän iässä kestä kuitenkaan.

    • jeesusrakastaasinua

      minä olen rakastunut jeesukseen hänen rakkautensa on todelllinen ja aitoa ihanaa rakkautta jeesus rakastaa sinua todella paljon olen mies ja halusin kertoa tämän sinulle

    • Entäjostyttöonlesbo

      Jos sä ny tulisit mult kysyy et alaks olee nii varmaan huutaisin et "MITÄ VITTUA EN MÄ OON LESBO" Toivottavasti autto onnee vaa yrityksee ;))

    • tiedätitse

      Kyllä mä tiedän mitä ajat takaa. Houkuttelet kauniin tytön olemaan sun kanssa ja perimmäisenä ajatuksena sulla on kuitenkin päästä sen tytön sinne, kyllä itse tiedät minne.

    • Enolenössö

      Mee sille sillee et alax olee ja sit se alkaa tai ei. Mut silti luultavasti pääset panee sitä jossaki huomenna tai viimeistää ylihuomenna. Jos et, sussa on jotain vikaa.

    • eituutoimimaan

      Heitä lastit semmoselle punaiselle sydämmen muotoiselle kortille jossa lukee että "voisitko olla minun puuttuva palaseni :)" sitten vaa viet sen kortin sille ja sanot että approved by suomi24

    • neuvoja

      Ensiksi, kuule kundi et oo rakastunu vaan ihastunu.

      Yritä muodostaa yhteys tyttöön ja saada kaverisuhde aikaiseksi. Siitä se voi lähteä.

    • rohkeastivain

      Sinne vaan tytön luokse rohkeasti kysymään. Hän vastaa sitten kyllä tai ei. Voit yrittää tehdä häneen ensivaikutelmaa esim. hymyilemäällä hänelle ta jos tytöltä putoaa jokin tavara voit nostaa sen hänelle. Onnea yritykseen. Ps. Minusta tyttö saa olla poikaaa vanhempi, ja kyseessähän on vain vuoden ikäero.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe