Onko kukaan muu törmännyt ongelmaan joka itselläni on, että Android 8.1 käyttiksellä oleva puhelin ei tunnista auton bluetooth yhteyttä ja päinvastoin. Toisena puhelimena on Android 7.x käyttiksellä oleva puhelin ja se pelittää kuin junan vessa eli luo yhteyden ihan sujuvasti. Jotenkin tuntuisi ongelman jäävän auton päähän.
Astra K bluetooth ja Android 8.1 puhelin
nicht
2
414
Vastaukset
- Jakkis
Jos auton BT ei ole yhtä uusi versioltaan kuin sun puhelimen BT, niin sehän tietää yhteensopivuus-ongelmia. Sun on käytettävä sellaista puhelinta mikä pelaa auton kanssa yhteen, ei se auton syytä ole.
- Jussi47
Mulla on Android 8.1 Nokia puhelimessa ja BT toimii hyvin Astra K kanssa. Ehkä n. 4-5s tosin menee autoon istumisesta, että yhteys on muodostunut, mutta ei tuo ole itseäni haitannut. Myös Android Auto on toiminut OK.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882