Kuulin että Hairdottiin tulossa taas loppukesästä tai syksystä vapaa työtuoli, onko teillä kokemuksia millainen työpaikkana ja työnantajana? Kaverin puolesta kyselen, miettii kannattaako muuttaa Laukaaseen parturikampaajan töitä tekemään.
Vastaukset 4
- Kaikkeasitää
Heh heh päivän paras.. Ihan omalla vastuulla muutat.. Minä taas muutin vuosia sitten pois. Hirvein paikka asua mitä maa päällään kantaa. Hae ennemmin jyväskylään töihin täällä ei kukkahatut kyylää perseen takana tekemisiäs.
- Voivoivoisus
Jos olet jo muutama vuosi sitten muuttanut pois Laukaata, niin miten ihmeessä luet näitä juttuja ja varsinkin kommentoitu heti kun joku tänne kirjoittaa?? Taidat vaan puhua ihan saissea. Pois kun et pääse!
- Kohtanekinlähtee
Ikävä kyllä sattuu sukulaisia asumaan nehän niitä päivityksiä laittaa minkalaista paska sakkia kylä täynnä. Ihan sääliksi käy omia sukulaisia..
- Voivoivoisus
Siis sun sukulaiset täällä kirjoittelee jatkuvasti toisten kirjoituksiin kommentteja ja haukkuvat muita.??! Ja sinä sitten käyt niitä vielä lukemassa, vaikka ei Laukaa muka mitenkään kiinnosta? Ei kuulosta uskottavalta! Hanki oma elämä, niin ei tartte täällä trollailla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l236738- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27396- 37387
- 41371