Nimmari Heikunkeikun innoittamana päätin tehdä tällaisen aloituksen.
-
Nainen ottaa tehtäväkseen, tai hänelle annetaan tehtäväkseen seurata uutisia.
Fenno-Skandian tasolla enimmäkseen.
Sillä sopivat kansain-väliset uutiset sopivat useinkin juuri naisille.
-
Tehtävälleen antautunut nainen sitten väkisin vääntää palst(oille)alle aloituksia, jotka hän osaamattomuudessaan uskoo olevan uskottavia ja palstalla venyteltäviä.
Jos aloituksensa ei ota tulta alleen, tuo nainen yrittää etsiä "kiinnostavia" yksityis-kohtia, joista hän "keskustelee" eri nimmareittensa kesken.
Moni nimmarinsa kirjoittelee "Savoksikin".
-
Minä käytän hänestä nimitystä:
Tras-parentti siilin leski.
Saattaa olla Porvoostakin.
Uskottoman flegmaattinen.
H.
Tylsä ihminen
25
500
Vastaukset
- jokuketuttaa
Kuka kommentoija sinua nyt "ottaa päähän"?
- Hohhhohhooo
Juu, ja minä käytän nimitystä herra Hoo.
Tottakai ne aloitukset ovat mielikuvitusleikkejä; kuinka sinä tekisit, jos ...
Ihan mukavia mielikuvitusleikkejä vanhallepiialle; kuinka tekisin jos minulla olisi mies, joka ...
Ihan niinkuin lapsena; jos minä olisin kuningas, niin ... jos minä olisin prinsessa, niin ...Miten niin tylsä?
Kun luin avauksen niin se oli mielestäni tylsä. Keskittyi toisten kirjoittajien arvostelemiseen ja turhaan luulotteluun.
Asiaa siinä ei ollut tippaakaan.- Älä.kierrä.totuutta
hunksz kirjoitti:
"Mielikki.mummo"
Ei se kohdistu toisiin kirjoittajiin.
Se kohdistuu palstaan.
H.Palstaa ei olisi ilman kirjoittajia, eli kohdistuu heihin.
- Heikunkeikku
Hengenahdistuksen ja haukkomissession jälkeen kykenen nyt tarttumaan näppäimien pintaan.
Aattelin, että voinko nyt olla NIIN tylsä ihminen.... Ei kaiketi syy se sitten ollutkaan avattuani aloituksen.
Olet nyt sitten päättänyt aloittaa ratsastuksen.
Sinänsä mainio harrastus, jos jalakojen välis on oikea hevonen.
Tästä vuosien kokemus.
Ihmisratsastusta en ole harrastanut.
Sinäkin moinen monesti manannut, että ei saa sinulla ratsastaa.
Nyt alat itse. Vanhempuren:)
Yks nimimerkkialoitus kerrallaan riittäisi mainiosti. Mutta että jotta ja pilvinpimein,
niin aurinko ei ikinä pääse paistamaan palstalle.
Ma veikkaan, että taidat saada hirmu pitkän ketjun aikaseksi.
Otollinen maaperä ku monta nimimerkkiä esillä ja jos kaikki siinä sitte äityy naputtelemaan:)
Jos jotakin mielipidettä aloituksista tällään, niin kovin keksityn tarinan tyyppisistä aloituksista en minäkään piittaa.- astuinmiinaan
Käyttämällä nimimerkkiäsi hän tietää saavansa useamman palstalaisen avaamaan aloituksensa,
myös itse näin tein, vaikka yleensä loikkaan aina ohitse.
Kovasti kolisi avauksessa tyhjät tynnyrit. "Heikunkeikku"
Arvon leski kirjoitti toisaalla että tuntee joidenkin kirjoitusten olevan keino-tekoisia.
Päästä-keksittyjä.
Noista mietteistä sain ajatuksen aloitukseeni.
Tosin, olenhan minä jo vuosia tuolla-tavoin kirjoitellut.
Missään nimessä aloitukseni kohdistuu ainoastaan palstaan ja sen mahdollisiin pää-toimittajiin.
Kuten olemme jo kauan keskustelleetkin.
Epäillen kyseessä olevan robotit.
H.- Heikunkeikku
hunksz kirjoitti:
"Heikunkeikku"
Arvon leski kirjoitti toisaalla että tuntee joidenkin kirjoitusten olevan keino-tekoisia.
Päästä-keksittyjä.
Noista mietteistä sain ajatuksen aloitukseeni.
Tosin, olenhan minä jo vuosia tuolla-tavoin kirjoitellut.
Missään nimessä aloitukseni kohdistuu ainoastaan palstaan ja sen mahdollisiin pää-toimittajiin.
Kuten olemme jo kauan keskustelleetkin.
Epäillen kyseessä olevan robotit.
H.Kyllä minä sen arvasin mistä moinen innoittavuutesi päällesi pläiskähti.
Juuri kyseisestä kommentistani, jossa kirjoitin epäileväni tarinan olevan keksitty.
Mut kuiteskin aloit ratsastamaan.
Ei haittaa.
Loppujen lopuksi oli aloitus mimmonen tahansa, niin se ketjun eteneminen tapahtuu meistä kaikista kirjoittajista ja millä tavalla kirjoitetaan. Fiilikset tulee pään päälle auringoksi tai sitten vajoaa innottomiksi väittelyiksi.
Itsestä siis kiinni.
- robottioon
taas tälläistä luulosairautta....Alan epäileen, et aloittaja, korppis ja tellukka ovat yksi ja sama ihminen.
- Pylykerö
Ah Hunkki, heti kun koneen avaan, löydänkin kirjoittamasi arvion juuri minusta. Tylsä ja osaamaton lehtien lukija. Savoksikin välillä heittää. Arvostelee muita siitä ettei keskustella muusta kuin toisista kirjoittajista.
Sopii oikein hyvin minuun, mutta nyt olet murheistani pieninpiä. On taas helkkarin ärtyisä sairaus.
Onneksi sain jotain hommia hoidettua aamusta. Nyt niin keljuttaa tämä sairaus, sinusta viis.- Heikunkeikku
"Pylykerö"
Sama juttu täällä. Luulin jo, että olen varsinainen Rautafrouva, enkä saa flunssaa tartutettua itseeni, vaikka kuinka majailen sairaiden lähellä.
Pettymykseni on suuri, en olekaan rautaa.
Naputtelin monta tekstiviestiä oppilaille ja peruin tämän päivän tunnit. Ikävää.
Kehossa kuleksii kiemuraisesti kylmiä väreitä. Silmät tuntuu karhean väsyneiltä.
Tosi tympeetä ja melkein aloin olemaan huonotuulinen, mut sitte vedin sen takaasi ja aloin olemaan vain pelkkä tuulinen:)
Toisista kirjoittajista keskusteleminen tympäsee kyllä minuakin.
- Tyhjäätäynnätämäkin
Toivoisin ylläpidolta paluuta vanhaan, jolloin jo aloituksen vierestä näki, mikä nimimerkki sen teki. Silloin ei vahingossakaan avaisi tämän tyhjänpäiväisen sairaan mielen tuottamia avauksia.
Mutta näethän sinä nimimerkin heti, kun avaat aloituksen.
Kukaan ei sinua pakota lukemaan sen pitemmälle, jos joku nimimerkki yököttää, mutta se suomalainen uteliaisuus ...- maissiiii
Kui sä kehtaat vähätellä kaikki heitä, ja meitä
jotka ovat jotain kommentoineet,
Ihan hyvinkin.
Sapettaahan se kun täällä on meitä tylsiäkin pilaamassa palstaa, ei pelkästään teitä jotka niin hyvin kaiken taidatte.
- Pylykerö
Tästähän voimmekin jatkaa jutustelua juuri tässä ketjussa. Aiheista mistä hyvänsä voi tällainen tylsä sanasen heittää.
Piipahdan milloin piipahdan. Väsymys iskee aikaisin illalla, päivällä on muutakin ohjelmaa.
Kaunista kevätpäivän tasausta teille !- maissiiii
No, sehän sopii, olen hykerrellyt kun näin yönä muutamana revontulia melkein omalla pihalla,
olen nähnyt Lapissa ja joskus nähnyt savossa, mutta näin etelässä ne näyttivät kovin vaaleilta, mutta aikamoista liikettä taivaalla oli.
Mokomasta luonnonilmiöstä iloa moneksi päiväksi.
Samalla reissulla näin ilveksen, ja se taas olli yllättävän isokokoinen katti,
ja erityisen komea se oli.
Sitten mun mielessä on ollut yksi juttu, pitäisiköhän liittyä tuohon meetoo-kamppanjaan,
kun yksi papparainen kulki ohitseni, tökkäsi sormella ja sanoi, että hippa.
Yritän kerätä rohkeutta...
Tässä tulivat kaikki kolme mielessä pyörineet tärkeät luonnonilmiöt.
Nyt voinkin rauhassa lähteä tekemään mansikkakiisseliä, tuore sellaista teen.
Pitäisi pakastinta tyhjentää, näinhän se pikku hiljaa tyhjenee. - Pylykerö
maissiiii kirjoitti:
No, sehän sopii, olen hykerrellyt kun näin yönä muutamana revontulia melkein omalla pihalla,
olen nähnyt Lapissa ja joskus nähnyt savossa, mutta näin etelässä ne näyttivät kovin vaaleilta, mutta aikamoista liikettä taivaalla oli.
Mokomasta luonnonilmiöstä iloa moneksi päiväksi.
Samalla reissulla näin ilveksen, ja se taas olli yllättävän isokokoinen katti,
ja erityisen komea se oli.
Sitten mun mielessä on ollut yksi juttu, pitäisiköhän liittyä tuohon meetoo-kamppanjaan,
kun yksi papparainen kulki ohitseni, tökkäsi sormella ja sanoi, että hippa.
Yritän kerätä rohkeutta...
Tässä tulivat kaikki kolme mielessä pyörineet tärkeät luonnonilmiöt.
Nyt voinkin rauhassa lähteä tekemään mansikkakiisseliä, tuore sellaista teen.
Pitäisi pakastinta tyhjentää, näinhän se pikku hiljaa tyhjenee.Mitenkä näin laiskaks oon käynnä, en jaksa valavoo. Ennen noita revontulia saattoi nähdä täälläkin. Ennen vanhaan kun tupakoi joskus, tuli enemmän taivaalle katsotuksi, nyt se on vuosia jo ollut poissa.
Ikkunoiden pesu odotelkoon vielä, jospa lämpimiä päiviä tulee.
Pihalla pyörii eläimiä iltahämärissä, jäniksiä, kettujakin kai. Täytys laittaa riistakamera joskus taas. - maissiiii
Viime yönä oli pupujussi pihassa pyörähtänyt, pari kierrosta oli pyörähtänyt, hämillään varmaan kun oli pihassa pussinperrään joutunut. samoja jälkiään oli täytynyt loikkia pois.
Oravat ovat tässä pihassa vähentyneet, olisiko ilves syyllinen vai mikä lie.
Olisi kiva jos myös kauriita näkisi enemmän ja useammin...
Tässä alotuksessa kun ei haakuta immeisiä eikä nimimerkkejä vuan kehutaan savon viäntöö.
Olis haaskaa jos joku tekis alotuksen,jossa vois kertoo mimmosista alotuksista tykkäis, johon sai aena laettaa mielenkiintoisii alotusaiheita. Mulla olis niitä paljon... tai no aenakin yks.
Älä väärinkäytä mielikuvitustasi turhaan luulotteluun.
- Eiällikästä
Ihmetyttää miten 7-kymppiset ihmiset viitsivät luulotella ja arvailla palstalla?
- pitää-paikkansa
Eiällikästä kirjoitti:
Ihmetyttää miten 7-kymppiset ihmiset viitsivät luulotella ja arvailla palstalla?
Mitä vanhempi sitä vainoharhaisempi!
- Pylykerö
Katson Areenasta taitoluistelun naisten lyhytohjelmaa. Lindfors on toistaiseksi kärjessä. Hän ei kaatunut, mutta jotenkin ohjelma ei ollut erityisen kaunis. Piruetit kömpelön näköisiä.
Onkohan arvioinnissani taas tätä "rehdin urheilijan" pistearviointia ?
Hiis soikoon miten tulee lunta. Se tietää raskasta työntelyä kohta, märkää kun on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215614- 541715
- 211193
- 691027
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53997Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162978- 48918
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129916Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858