KUKA TIETÄÄ ???..

tietoa vailla

Kysymys : Kuka osaisi auttaa minua selvittämään mistä saisin tietoa kahdesta taitelijasta.
B.Tavastjärna Ja V.Taxell..Omistan näiden henkilöiden töitä ja tarvitsin arviointi tarkoitukseen näiden henkilöiden taustaa taiteilijoina.

10

3738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mansikka1994

ehkä netist......

• ihmettelijä

Minullakin on isokokoinen jeesusta esittävä maalaus, joka on kylläkin vaurioitunut (pieni palkeenkieli). Kiinnostaisi kovasti tietää onko sillä mitään arvoa, mutta tästä v.taxell taiteilijasta ei saa mistään tietoa....

• adelei

olen myös etsinyt tietoa Taxell V. nimisestä taiteilijasta. sukulaisellani on sametille maalattu teos "Sauna palo" jossa seitsemän veljestä kauhistelee saunan palamista.
      tietoa ko. taiteilijasta en ole löytänyt.

• riikka

Toivottavasti tämä viesti tulee perille. Asia koskee V.Taxellia ja hänen tauluaan, jossa 7 veljestä värjöttelee saunapalon jälkeen ulkona, sauna palaa taustalla. Taulu on maalattu? mustalle sametille ja olen sen mutkien kautta saanut omakseni. Taulu on isoisäni. Kävin tänään antiikkimessuilla jossa kysyin tietääko Tv:ssä Antiikkia Antiikkia ohjelmassa esiintyvä Hans jotain taiteilijasta V.Taxell. Hän sanoi, että nimi ei sano hänelle mitään. No, taulu on seinällä ja pysyy. Jos olet saanut jotain tietoa, ilmoitatko myös minulle. [email protected]

• Anonyymi

Mulla on samanlainen taulu kotona ,keke

• Anonyymi

Hei,
        Minullakin on tämä taulu. Saitko tästä lisätietoa?

• Artcom

Voisi tiedustella Bukowskilta tai Hagelstamin huutokaupoista.

• Peking

Hei. Etsin myös eräälle taululle tekijää. Se on myös maalattu mustalle sametille jossa tyttö katsoo rannalta kuutamoa yöllä. Taulu on noin 100 vuotta vanha. Tiedän sen siitä että siinä on luodinreikä joka on ammuttu Vöyrillä sisällissodan aikana.
      Terv. Pekka [email protected]

• Anonyymi

minulla on sametille maalttu v. taxell taulu kahdesta joutsenesta

• Anonyymi

minullakin on samallainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2420
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2112
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2099
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1655
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      384
      1560
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      272
      1371
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      12
      1356
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe