Livekortti.fi huijaus

Huijattuasiakas

Hei!

Onko muilta huijattu rahaa livekortti.fi sivustolta?
Kuulostikin liian hyvältä ollakseen totta ja erehdyin ostamaan windows 10 product keyn kyseiseltä sivustolta. Product key oli käytetty.. Kyseinen sivusto myös poisti arvosteluni ja kommenttini sivuiltaan..

56

39551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HeikkiHeikki

      Täällä myös yksi huijattu lisää. Eivät vastanneet edes minulle kun kyselin rahojeni palautusta.

      • Anonyymi

        On se W10 hankala kaikkinen Product key ja muine paskajuttuineen


    • eiolehuijattu

      Kaikki, mikä kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, on tietysti huijausta. Tehkää rikosilmoitus.

    • EiRahaaRikollisille

      Rikollisten tukeminen pitäisi kriminalisoida. Vähintään kymmenkertainen sakko maksettuun tukeen verrattuna.

    • BillyJoe

      Entä Keys.fi? Huijasivat minua samalla tavalla. Eivät enää vastaile posteihin ja muita yhteystietoja ei ole. Microsoftilla sanoivat että tuotetunnus on lukittu Microsoftin toimesta. Teen rikosilmoituksen koska eivät palauta rahojani.

    • pelihulluus

      Noin siinä käy kun pelikoneita osina ostetaan ja kasataan.
      Sitten tingitään järjestelmän lisenssistä ja menee loputkin puurorahat huijauslisenssiin.

      Toipukaa jo pelihulluudestanne.

      • mistä-he-saavat-avaimet

        Voitte käyttää windows 10 ilmaiseksi ennalta määräämättömän ajan verran. Ei ole aikarajaa ainakaan vielä.

        Jos pitää lisenssi ostaa niin käykää microsoftin sivuilla katsomassa hinta. Sitten käytte muut luotettavat paikat läpi ja ostatte halvimman. Tietysti paras ja helpoin olisi ostaa suoraan microsoftilta, tulee koodi nopeasti internetin välityksellä.

        Windows 7,8 koneelle saa vielä ilmaiseksi windows 10 (täytyy asentaa medialla usb/cd). Muille on ilmainen versio tai maksullinen.

        Ebay ja muut myyvät ei OEM avaimia, mikä tarkoittaa sitä että useat tietokoneet voivat käyttää samaa lisenssiä ja microsoft näkee nämä koneet. Jonkin ajan kuluttua voi tulla viestiä että ei ole aito.

        Älkää ostako suomalaisilta verkkosivuilta, sivut ovat yleensä yhden henkilön pystyttämiä huijauksia. Softan myynti on huijausta, ostakaa lähteestä tai jättäkää ostamatta. Myyjät saavat myynnistä oman osuuden, mikä voi olla jopa 80% hinnasta tai enemmän, houkutus on suuri joten myydään sitten huonoa tuotetta asiakkaille, oman edun nimessä ja väitetään että on hyvä ostos. Tunkee tuotetta joka paikasta asiakkaille ja bundlaa mukaan, sekä myyvät "alennuksella". Oikeasti alennushinta on oikea hinta ja normaalihintasena ei myydä koskaan, ellei sitten joku eksy ja mene ostamaan täyshintasena, sillä myyvät samaa tuotetta monella eri hinnalla, sen varalta että joku ei vertaile hintaa ja ostaa ensimmäisen minkä löytää.


      • 30vuottaICT-alalla

        80% katetta. Ei pidä paikkaansa. Jäin hiljattain sairaseläkkeelle ICT-alan yrittäjän hommista ja tiedän, että katteet on 5-20% ostomääristä riippuen. Jos joku kuvittelee, että ohjelmistoissa tai tietokoneen osissa olisi jotenkin suuret katteet niin se ei pidä paikkaansa. Joskus 90 luvun alussa oli asia toisin mutta nykyisin ala on niin kilpailtu, että jos jostain saa jotain halvalla niin todennäköisesti sua kustaan silmään.


      • Anonyymi

        Allkeyshop. Com. Sieltä olen ostanut win10 lisenssin alta 4e ja ei mitään ongelmia ole ollut. Samalta sivustolta olen ostanut useita pelien koodeja ilman ongelmia.


      • Anonyymi
        mistä-he-saavat-avaimet kirjoitti:

        Voitte käyttää windows 10 ilmaiseksi ennalta määräämättömän ajan verran. Ei ole aikarajaa ainakaan vielä.

        Jos pitää lisenssi ostaa niin käykää microsoftin sivuilla katsomassa hinta. Sitten käytte muut luotettavat paikat läpi ja ostatte halvimman. Tietysti paras ja helpoin olisi ostaa suoraan microsoftilta, tulee koodi nopeasti internetin välityksellä.

        Windows 7,8 koneelle saa vielä ilmaiseksi windows 10 (täytyy asentaa medialla usb/cd). Muille on ilmainen versio tai maksullinen.

        Ebay ja muut myyvät ei OEM avaimia, mikä tarkoittaa sitä että useat tietokoneet voivat käyttää samaa lisenssiä ja microsoft näkee nämä koneet. Jonkin ajan kuluttua voi tulla viestiä että ei ole aito.

        Älkää ostako suomalaisilta verkkosivuilta, sivut ovat yleensä yhden henkilön pystyttämiä huijauksia. Softan myynti on huijausta, ostakaa lähteestä tai jättäkää ostamatta. Myyjät saavat myynnistä oman osuuden, mikä voi olla jopa 80% hinnasta tai enemmän, houkutus on suuri joten myydään sitten huonoa tuotetta asiakkaille, oman edun nimessä ja väitetään että on hyvä ostos. Tunkee tuotetta joka paikasta asiakkaille ja bundlaa mukaan, sekä myyvät "alennuksella". Oikeasti alennushinta on oikea hinta ja normaalihintasena ei myydä koskaan, ellei sitten joku eksy ja mene ostamaan täyshintasena, sillä myyvät samaa tuotetta monella eri hinnalla, sen varalta että joku ei vertaile hintaa ja ostaa ensimmäisen minkä löytää.

        Voi toki käyttää ilmaiseksi, joo, mutta siitä puuttuu silloin elämää helpottavia ominaisuuksia, ja kaikkia päivityksiä ei saa, vaan vain kriittisimmät tietoturvapäivitykset.


      • Anonyymi

        Ellet itse kasaa saat paljon turhaa roinaa ja mainoksia merkkikoneen mukana.


    • ärsyttää

      minulla sama tilasin livekortilta ennen ja koodit tulivat heti mutta nyt en saa koodia ja ne väittävät että korttini ei toimi tai maksua ei ole tehty loppuun mutta silti minulle tuli se tilaus tehty sähköpostie. he vastaavat sähköposteihini ja en ole varma ole varma vielä onko tilitäni lähtenyt rahaa

      • eikkvaa

        Pankin tiliotteesta tulot ja menot näkyvät.


    • TerkkujaSamille

      "Entä Keys.fi?"

      On tunnetun tamperelaisen nettihuijarin ylläpitämä sivusto. Aiemmin muistaakseni lisenssit.net-nimellä.

      Käsittämätöntä että toimintaa voidaan vain jatkaa ja jatkaa ja jatkaa, petostuomioista huolimatta.

    • Migidi

      Itsellä ainakin PS4 gamecardit tullu heti sähköpostiin ja toimineet moitteetta.

    • dddssddad

      Sivusto toiminut moitteettomasti. Olen ostanut sieltä itse starwars battlefront 2, need for speed payback, windowns 7 lisenssin ja windows 10 lisenssin ja juuri ajattelin osta battlefield 5

      • Anonyymi

        Olen ostanut tuolta jo ainakin kymmenen w10 lisenssiä ja kaikkin toimineet suoraan ilman puhelinaktivointia. Koodi vaan sisään ja aktivoimaan.


    • Ihanhyväkauppa

      Moi tosi vanhaan ketjuun vastaten itse ostanut vähän kaikkea tuolta kaikki on tullut ja aina live chatissa ongelmiin vastattu jos tuotetta ei ole saanut toimimaan niin itse ainakin täyden palautuksen kahden pankki päivän sisään olen saanut.

    • Paj

      On kortin tilattua ei tullut rahat vain katosi.

    • Anonyymi

      Tilasin pelin, jonka koodi oli vanhentunut/ei toiminut tmv. Väänsin asiasta päivän heidän kanssaan sähköpostilla ja EA:n chatissa. Loppujen lopuksi myönsivät koodin olleen tosiaankin vanhentunut tmv. jo alusta alkaen. He siis väittivät aluksi, että olisin itse käyttänyt jo koodin. Rahat sain takaisin mutta koko lafkasta jäi huono maku suuhun.

    • Anonyymi

      No itellä tuli koodi sähköpostiin mutta kun painoin linkkiä niin tuli semmonen sivu jossa lukee lataa ja kun painaa lataa niin näyttö tummuu vähä ja jää siihe koodia ei tuullu

    • Anonyymi

      ostin GTA V ja ne lähetti mulle käytetyn koodin

    • Anonyymi

      ite ostin pubg ja sähköpostiin tuli koodi luotettava sivu mutta jos haluaa mennä oikeuteen niin joutuu mennä isobritannian tuomioistuin paskaan eli ei kukaan mene sinne oikeuteen yhen huijauksen takia joten järkevöö

    • Anonyymi

      Älkää tilatko mitään kallista.

      Tein parin vuoden aikana monta tilausta ilman mitään ongelmaa. Se ensinmäinen ja viimeinen ongelma tuli pari kuukautta sitten, kun tilasin xboxin game pass-koodin ja sain käytetyn koodin. Mitään vastausta ei ole kuulunut.

      Ilmeisesti tuurista kiinni saatko toimivan vai käytetyn koodin. Jos tilaatte, tilatkaa vain jotain halpaa niin jää rahaa ostaa toimiva koodi jostain muualta.

    • Anonyymi

      Jos ostaa windows 10 lisenssiä kannattaa ostaa oikea lisenssi tai katsoa kinguin windows 10 maksaa 26€ mutta voi olla huijaus en ole kokeillut.

      • Anonyymi

        Ebaysta saa toimivia alle 10 eurolla.. Ei kannata siis trokareilta ostaa kalliimpia koska he ovat hankkineet ne Ebaysta ja myyvät kalliimmalla eteenpäin.


    • Anonyymi

      Itte ainaki ostin windows 10 koodin, mutta piti kyllä päivittää se biosin kautta ja alustaa koko kovalevy että sai toimiin sen koodin.

      • Anonyymi

        Eikä tarvitse..


    • Anonyymi

      Mitähän? Itse olen asioinut Livekortti.Fissä muutaman vuoden jo ja kerran vain tullut ongelma koodin kanssa, mutta kun laitoin viestiä, antoivat uuden.

    • Anonyymi

      Rikollinen firma.

      Veli osti lahjaksi Age of Wonders: Planetfallin.
      Peli poistettiin kirjastostani muutaman viikon jälkeen, ilmeisesti oli hankittu varastetulla luottokortilla. Firma antoi uuden koodin ja peli poistettiin jälleen parin viikon jälkeen samasta syystä.

      Ilmeisesti pelasivat sen piikkiin, ettei huomaisi, tai vaivautuisi valittamaan. Onneksi Steam antaa ilmoituksen poistosta (esim. GOG Galaxy ei anna. Käynyt sama juttu toisesta paikasta hankitulle pelille.)

      Pysykää ihan helvetin kaukana!!!

      PS: En tiedä pitääkö paikkaansa, mutta olen kuullut, että mm. Steam saattaa sulkea koko tilin tuommoisen perusteella (rikollinen toiminta).

    • Anonyymi

      Itellä on ollut tasan keran ongelmia kyseisen sivun kanssa. Ja sekin johtu siitä, että olin epähuomioissani kirjoitanut sähköpostiosoiteeni väärin. Lähetin viestiä, että "Hei, kitjoitin vähingossa sähköpostini väärin. Tässä on se oikea sähköposti"
      Ja tilaukseni saapui noin15 min sisällä.

      Muuten joka kerta maksun jälkeen max 5 min ja sähköpostiin on tullut ostamani koodi.

      On tosin pakko nauraa vähän niiden hinoitelulle. 30€ steam koodi maksaa 38,49€ ja 40€ maksaa 40,49€. Että haluaisin kyllä nähdä sen tyypin, joka vittu ostaa tuon 30€ koodin.

    • Anonyymi

      Olen ennen käyttänyt livekorttia ilman ongelmia, kerran oli jonkunlainen ongelma mutta sain rahat takaisin

      • Anonyymi

        Ostin koodin Microsoftin kauppaan. Tuli ilmoitus, että koodi on tarkoitettu eri alueelle. Chatissa reklamoin, niin antoivat ohjeen, että asenna sovellus, jolla muutat sijainniksi Saksan. Sanoin, että liian monimutkaista, palauttakaa rahat. Lupasivat myydä koodin jollekin toiselle ja hyvittävät sitten, mutta ottavat yhden euron päältä provikkaa. Paskan maku käi suuhun ☹️


    • Anonyymi

      Aikas halpoja hintoja näyttää olevan. Pitääkin kokeilla tilata luottokorttia käyttämällä niin saa rahat takaisin jos tuotteen kanssa tulee ongelmia ja asiakaspalvelu ei ratkaise ongelmaa.

    • Anonyymi

      Paskapuhetta! No ei tosissaan, mutta ihmettelin kyllä kun olen ostanut kymmeniä pelejä kyseisestä paikasta. Kerran oli vähän ongelmaa mutta otin yhteyttä ja apua löytyi kyllä.

    • Anonyymi

      On huijattu ja teen rikosilmoituksen että saan rahat takaisin

    • Anonyymi

      Itsellä taas sitten siinä mielessä ok kokemus että vaikka saamani avain oli jo käytetty niin onnistuin silti asiakaspalvelun kautta saamaan rahani takaisin, mutta en tietenkään sitä kautta osta lisenssiä uudestaan että eBaysta vaan parempi ostaa jossei sitä satasta halua maksaa

    • Anonyymi

      Poistivat aiemmat huonot palautteeni. Ostin heiltä Sims 4 maalaiselämää lisäosan johon kuuluisi mukaan EA:n lupaamat lisätuotteet, mutta näitä ei tullut. Joten otin heihin yhteyttä, sillä EA ei voi asialle mitään, myyjän on oltava EA:han yhteydessä. Pyysivät kääntymään takaisin EA:han ja odottamaan kiltisti, että he korjaavat ongelman. Yritin toistaa, että myyjän on oltava itse EA:han yhteydessä. Sanoivat palauttavansa rahani, kai vaan pestäkseen kätensä koko hommasta? Alkoi mietityttämään, että jokin tässä puljussa mättää kun eivät voi itse olla valmistajaan yhteydessä? Ja palauttavat rahat vaikka ongelma ei ole hoidettu? Ja tosiaan kummastuttaa tämä ettei huonoja palautteita julkaista tai ne poistetaan aika äkkiä. Eli miettisin kaksi kertaa ennen kuin ostaisin tästä kaupasta.

    • Anonyymi

      Morjesta kaikki windowsin omistajat! Jos ostatta livekortilta windowsin teidän pitää käynnistää kone uudelleen ja sit poistaa vanha windows ja pistää uusi ainakin minä tein näin koska minullaki luki että käytettu mutta ei ollukkaa,

    • Anonyymi

      Itse olen 2 PS Plussaa sieltä ostanut ja kummatkin koodit ovat toimineet.

    • Anonyymi

      Useampi win10 koodi ja jo monena vuotena ps sekä xbox live tuolta hommattu ilman mitään valittamista livekorttia kohtaan.
      Ongelmat olleet lähinnä sähköpostiviestien jumittumisessa vähäksi aikaa jonnekin, Windows10 koodit käytetty tyhjältä pohjalta asennuksissa.

    • Anonyymi

      Huijareita ne on.

      • Anonyymi

        Mm vapunen


    • Anonyymi

      itselleni kävi aivan samalla tavalla. sittemmin kun aloin googlailla niin sain sieltä tismalleen samoja koodeja jotka löytyy netistä minuutin googlauksella eivätkä ne toimi sitten alkuunkaan. raha kyllä lähti tililtä ja asiakaspalvelukin vastasi muutamaan otteeseen ja antoi uuden serialin joka myöskin oli samaisesta ilmaisia serialeita jakavasta sivustosta kopsattuja toimimattomia koodeja. rahojani ei palautettu joten eikait tässä auta kun tehdä rikos ilmoitus jotta jatkossa ei enää ihmisiä huijattaisi vastaavanlaisesti kyseisen livekortti.fi yrityksen toimesta

      • Anonyymi

        Ebaysta nuo kannattaa ostaa..


    • Anonyymi

      ostin cities skylines pelin en saanut sitä koodia!

    • Anonyymi

      On huijausta, ostin win 10 tuoteavaimen niin se oli jonkun toisen vanha eikä voinu sitä käyttää win 10 aktivointiin.
      ostin sitten uuden Allkeyshopista niin johan toimi eikä maksanut kuin 0.65€

    • Anonyymi

      Ei kyllä ole mitään ongelmia ollut jo useamman ostetun koodin kanssa.

    • Jouduin tänää ehkä hujauksen kohteksi kyseisellä sivulla.
      En muista olenko aikaisemmin kyseiseltä sivulta ostanut lahjakortteja, mutta tänää ostin; 50€ Google Play lahjakortin, ja sähköpostiini tuli myös kuitti ostoksesta.

      Noh, tämän jälkee sitten avasin Google Play sivun, ja ajattelin lunastaa koodin, joten koodin syötin heille, mutta Google ilmoitti että, he tarvitsevat lisätietoja koodin lahjakortin koodin suhteen, joten painoin linkkiä josta pääsi Googlelle antamaan lisätietoja.
      Lisätietolomakkeeseen, piti laittaa mukaa liitteeksi lahjakortin oston kuitti tai kuvakaappaus siitä, paikan nimi josta kortti on ostettu, sekä kaupungin nimi josta kortti on ostettu (kaikki kohdat oli tähti-merkillä merkattuja joten ne oli pakko täyttää mutta aika hankalaa on laittaa kaupungin nimi kun lahjakortti on ostettu verkkosivulta eikä kaupungista), ja pari muutakin tietoa mitä nyt en muista.

      Lisätietokaavakkeen täytettyäni, lähetin sen Googlelle, ja Google nyt käsittelee sitä, mutta Google sivu ei ainekaan maininnu että koodi olisi jo käytetty kun sitä yritin lunastaa, vaan kyseli lisätietoja, ja tää on ensimmäinen kerta kun näin käy minulle missään lahjakorttilunastus tilanteessa.
      Enää en kyllä livekortti-sivustolta osta mitää koodeja, kerran tällästä aiheuttaa.

      • Anonyymi

        Turhaa panettelua, ilman mitään näyttöä, se että sinä harhainen kuvittelet jotain ei oikeuta kirjoittelemaan loukkaavasti kenestäkään eikä mistään.

        Olet julkisen anteeksi pyynnön velkaa kyseistä yritystä kohtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa panettelua, ilman mitään näyttöä, se että sinä harhainen kuvittelet jotain ei oikeuta kirjoittelemaan loukkaavasti kenestäkään eikä mistään.

        Olet julkisen anteeksi pyynnön velkaa kyseistä yritystä kohtaan.

        "Turhaa panettelua, ilman mitään näyttöä, se että sinä harhainen kuvittelet jotain ei oikeuta kirjoittelemaan loukkaavasti kenestäkään eikä mistään."

        En ole tekstissäni tietääkseni loukannu ketään, vaan kerron tarinani tapauksesta juuri kuten se minulle tapahtui, syyn miksi en enää luota (luottamuksen menttäminen on sallittua sekä arvosteleminen), tästä tarinastani on kaikki todistusaineisto tallessani PDF tiedostoina sekä kuvina joten näyttöö kyllä löytyy mutta tänne sivustolle sitä ei voi julkaista, ja jotenkin minusta tuntuu että harhaisuutta on enemmän viestiini vastaajassa kuin minussa.

        Sitäpaitsi, ei sinullakaan ole näyttöä että en puhuisi totta, ja anteeksi en pyytele.


      • Update: Tämä tapaukseni koodin suhteen on edenny, ja on selvinny, että lähettivät minulle vahingossa Tanskalaisen Google Play lahjakortin koodin, joka siis ei toimi Suomen Google Play sivulla, joten otin yhteyttä Livekortti-sivustoon, että haluaisin vaihtaa lahjakortin Suomalaiseen, tai saada rahani takaisin. Tässä vielä linkki Reddit:iin (nimimerkkini sielä on: ToniP8), jossa olen tätä tapaukseni etenemistä julkaissu tarkemmin/laajemmin: https://www.reddit.com/r/Suomi/comments/jxm59u/onko_livekorttifi_legit/?sort=new


    • Anonyymi

      Täyttä huijausta. Lähettävät jo käytettyjä koodeja. Rahat menee täysin hukkaan.

    • Anonyymi

      ostin myös xbox one live gold koodeja 4 kpl 26,25e 6.7.2022. ne oli 3kk live gold ja piti ohjeen mukaan laittaa vpn ja sijainti turkki. sain ekan lunastettua koodeista ja 3 muuta oli käytettyjä joita en voinut käyttää. laitoin heille emailia ja sanoivat vain että ne on lunastettu onnistuneesti. täysi huijjari koko livekortti. en osta sieltä enää mitään.

    • Anonyymi

      Minä ostin kerran Steam lahjakortteja pari kappaletta ja kaikki meni hyvin.
      Nyt ostin 5 kpl, 20 dollarin. Raha lähti, lahjakortteja ei näy. Ja molemmilla kerroilla aivan erilainen ilmoitus maksun kuittauksesta.
      Taitaa tosiaan olla huiputusta. Yritin soittaa numeroihin, mutta mikään niistä ei toimi,, ei ole käytössä. Eli sekin jo vihjaa jotain.

    • Anonyymi

      Mulle on tullut livekortilta viesti, että olen ostanut heiltä jotain. En ole koskaan aikaisemmin kuullutkaan sivustosta. Oletan, että on pelkkä huijarisivusto.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe