Miten saan poistettua virheellisen tiedon.
Entä kaksoiskirjaukset sisarusluettelosta.
Erkki Stenman
Väärä tieto Myheritagessa
15
3019
Vastaukset
- sukuhutkija
Ei Myheritagessa mitään tietoja ole, ne ovat ihmisten laatimissa sukupuissa, sinä vaan voit katsella toisten sukupuita Myheritagen avulla. Ota yhteyttä sukupuun tekijään ja kerro virheestä.
- Jussahdus
Minä olen tuon sukupuun tekijä, mutta en osaa poistaa vääriä tietoja. Kertokaa miten poisto tapahtuu.
- äkillinen_muisinmenetys
Vähän ihmetyttää miten se sukupuu on sinne pystytty tekemään, jos sitä ei osata enää muokata?
- Anonyymi
äkillinen_muisinmenetys kirjoitti:
Vähän ihmetyttää miten se sukupuu on sinne pystytty tekemään, jos sitä ei osata enää muokata?
Sukupuu ohjelmassa on virhe eli vertaa esimerkiksi minua toiseen minuun ja kysyy onko tieto oikea
- Sukupuussa
Mene sukupuuhusi ja klikkaa siinä olevaa henkilötietolaatikkoa, jossa väärä tieto on. Vasempaan sivuun avautuu ponnahdusikkuna, klikkaa siitä oikealla olevaa valikkoa ja valitse sieltä - poista. Kyseinen henkilö tietoineen poistuu sukupuusta.
Jos haluat korjata tietoja, mutta pitää henkilön sukupuussa. Klikkaa henkilötietolaatikon reunassa näkyvää kynän kuvaa, ja korjaa tiedot. - Anonyymi
Kun ei voi muokata eikä poistaa .. nyt en ymmärrä missä on vika?
- Anonyymi
Jäätte väärästä tiedosta kiinni, jos sille tiellä lähdette. Taitaa kuitenkin olla joidenkin hieman erikoista uhittelua vain.
- Anonyymi
Myheritagessa ei muuta olekkaan kuin vääriä tietoja. En muuta ehtisi tehdä kuin ottaa yhteyttä niiden tekijöihin. Katsoin eilen illalla muutamaa sukututkimusta ja kaikissa vääriä tietoja, minun omissa esivanhemmissakin vaikka kuinka paljon. En jaksa puuttua niihin, pääasia on se että itselläni on oikein ja niitä en koskaan vie Myheritagen. En koske tuohon "puljuun pitkällä tikullakaan".
- Anonyymi
Jos MyHeritagessa on kaikki väärin niin sittenhän otetaan negaatio kaikesta tiedosta ja hokkuspokkus, kaikki on 100% oikein.
- Anonyymi
En itse ole Myheritagessa, mutta huomasin, että joku on kirjannut sinne minut ja perheeni. Miten ne saa pois?
- Anonyymi
Jos aikakone olisi keksitty niin voisit mennä menneisyyteen ja estää siellä itsesi syntymä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos aikakone olisi keksitty niin voisit mennä menneisyyteen ja estää siellä itsesi syntymä.
Heh heh. Onko vinkkiä, miten pääsee tiedon lisääjään kiinni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh. Onko vinkkiä, miten pääsee tiedon lisääjään kiinni?
Muistelen lukeneeni jostain vinkin miten "ei maksavat käyttäjät" voivat lähettää viesin sukupuun ylläpitäjälle. Kannattaa etsiä ja kokeilla kaikkia valikoita. Jos käyttäjä on ns. passiivinen, ei viestikään tavoita. Itsekään en ole käynyt Myheritagessa ainakaan pariin vuoteen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5205642Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255229Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.302550- 4082244
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401400Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1761228- 681175
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N111021Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731011Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132958