Harmittaa kun en ikinä tule saamaan lapsia. Minulla oli haaveena perustaa perhe. Halusin vaimon ja lapsia. En halua adoptoida, koska olen itse ja tahdoin perustaa ikioman perheen. Sitten minulla olisi oma perhe, mutta ei tule koskaan tulemaan. Sillä en voi siittää lasta. Synnyttämistä en edes ikinä harkitsisi.
Maailmassa on niin monta ihmistä joiden Ei pitäisi olla vanhempia. ja monia jotka olisivat hyviä vanhempia, mutteivät saa lapsia.
Itse olisin huono isä ja puoliso.. joten ehkä se on hyväkin niin.
Lasten hankinta
14
264
Vastaukset
- SiksiJumalaavihataan
TransJeesus rakastaa sinua, ja tuli valmistamaan transihmistä Jumalan ihmetekoa varten. Etsimään transihmistä elämään Jumalan kunniaksi lopun ihmeiden ajan.
- hi58b
enmä oo feministi.
- Jfrkir
Tarkoitatko, että olet itse adoptoitu etkä koe, että olisit omassa perheessä?
- Eijustmuutakutarpeen
Olen transformer transformerille ja juurikin juureville.
- Poju
Itestäkin synnyttäminen tuntuu täysin vieraalta jutulta, siis lapsesta asti tuntenut että mun ei oo tarkoitus olla synnyttävä osapuoli. Mut jos löydän kumppanin joka kolahtaa täysillä, niin olisin myös valmis synnyttämään jotta saisimme perheen. Korjaushoitoja olen valmis miettimään sitten kun on perhe (ellei tää sterilisaatiolaki nyt jistain kumman syystä muutu yhtäkkiä).
- Kysynvaan
Miten lain muuttuminen vaikuttaisi tilanteeseesi? Vai miten aloit mennä korjaushoitoihin ilman sterilisaatiota?
- Kaikennähnyt
Onnea vaan sen cishomon löytämiseen, joka lähtee suhteeseen pre-hoidot transmiehen kanssa.
- Poju
Kysynvaan kirjoitti:
Miten lain muuttuminen vaikuttaisi tilanteeseesi? Vai miten aloit mennä korjaushoitoihin ilman sterilisaatiota?
No jos muuttuisi niin voisin muuttaa juridisesti sukupuolen ja silti hankkia lapsia. Onhan maailmalla raskaaksi tulleita transmiehiä. Nyt vaan pitää elää virallisesti kaapissa siihen asti että on hankkinut lapset (toki oon vielä kaapissa muutenkin kun en vaan jaksa tässä kohtaa selittelyä). Leikkaukset ei välttämättä ees oo mulla ensimmäisenä listalla, hormoneja oon enemmän miettinyt sitte joskus tulevaisuudessa jos ees saan diagnoosin. Mut en haluu niitäkään ennen ku on lapset.
- Poju
Kaikennähnyt kirjoitti:
Onnea vaan sen cishomon löytämiseen, joka lähtee suhteeseen pre-hoidot transmiehen kanssa.
Joo tiedän mun tilanne on ihan vitun ideaali :) Ehkä joku bissemies vois olla realistisempi tavoite.
- Ppppppp
Poju kirjoitti:
No jos muuttuisi niin voisin muuttaa juridisesti sukupuolen ja silti hankkia lapsia. Onhan maailmalla raskaaksi tulleita transmiehiä. Nyt vaan pitää elää virallisesti kaapissa siihen asti että on hankkinut lapset (toki oon vielä kaapissa muutenkin kun en vaan jaksa tässä kohtaa selittelyä). Leikkaukset ei välttämättä ees oo mulla ensimmäisenä listalla, hormoneja oon enemmän miettinyt sitte joskus tulevaisuudessa jos ees saan diagnoosin. Mut en haluu niitäkään ennen ku on lapset.
Itseäni on tässä asiassa ihmetyttänyt ihmisten halu saada muuttaa juridinen sukupuoli ilman hoitoja. Mitä hyötyä on olla Matti, jos näyttää Maijalta? Maailmassa on tuhansia raskaana olevia transmiehiä, mutta ne joista on uutisoitu on olleet hoidoissa ja jättäneet hormonit kesken.
- Poju
Ppppppp kirjoitti:
Itseäni on tässä asiassa ihmetyttänyt ihmisten halu saada muuttaa juridinen sukupuoli ilman hoitoja. Mitä hyötyä on olla Matti, jos näyttää Maijalta? Maailmassa on tuhansia raskaana olevia transmiehiä, mutta ne joista on uutisoitu on olleet hoidoissa ja jättäneet hormonit kesken.
Olen ymmärtänyt että hormonit voivat vähentää hedelmällisyyttä? Siksi mieluusti lapset eka. En kyllä ole vielä riittävästi perehtynyt asiaan (kun ei ole edes diagnoosia, että tiedä saako tässä ees ikinä mitään hoitoja). Sitä hyötyä, että jos kuitenkin pukeutuu kuin Matti ja kaikki luulee päällepäin Matiksi, niin ei tartte jokaisella kelan luukulla, lähtöselvityksessä, nimenhuudossa tms. asiaa ihmetellä. En tiedä, kai jollekin sitten merkkaa se enempi että hoidot on jo käynnissä ennen ku muuttaa juridisen sukupuolen.
- Gnrkelrfk
Poju kirjoitti:
Olen ymmärtänyt että hormonit voivat vähentää hedelmällisyyttä? Siksi mieluusti lapset eka. En kyllä ole vielä riittävästi perehtynyt asiaan (kun ei ole edes diagnoosia, että tiedä saako tässä ees ikinä mitään hoitoja). Sitä hyötyä, että jos kuitenkin pukeutuu kuin Matti ja kaikki luulee päällepäin Matiksi, niin ei tartte jokaisella kelan luukulla, lähtöselvityksessä, nimenhuudossa tms. asiaa ihmetellä. En tiedä, kai jollekin sitten merkkaa se enempi että hoidot on jo käynnissä ennen ku muuttaa juridisen sukupuolen.
Tottakai on parempi käydä ensin läpi raskaus kuin aloittaa hormonit.
Lähes kukaan ei näytä toisen sukupuolen edustajalta ilman hormoneja, joten enemmän selittämistä siinä olisi, jos on pukeutunut miehisesti ja miehen nimi ja hetu(jota virastoissa ei kukaan katso) ja näyttää ja kuulostaa mieheksi pukeutuneelta naiselta.
- kokemuksenkautta
Olen itse käynyt läpi hrt ja srg pakko kyllä sanoa että hetun muutto ilman hrt hoitoja ja sukuelin kirurgiaa on pikkaisen outo meinaan jos et ole käyny hormoni hoitoja ja sinulla on "väärät vehkeet" ja et ole käynyt foniatrialla niin tottakait ihmiset ympärillä ihmettelee miksi puhut noin matalalla äänensävyllä tai miksi leggareista pullottaa kivekset :/ Miksi sänki kasvaa ja jne..
- iuhuygvkhgvhjjghk
Eräässä tilaisuudessa henkilö loukkaantui sydänjuuriaan myöten kun häntä kehuttiin komeaksi mieheksi (ei ollut vilkaistu henkkareita).
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401