Tervet klinikka

mustasilmä

Varokaa viemästä lemmikki eläimiä klinikalle hoitoon. Hoito on kovakouraista eläimen pahoinpitelyä eikä omistaja saa olla lemmikin turvana. Aiheutetaan vaan tuskaa eläimille ja hintataso on aivan huippuluokkaa. Se mikä vielä mättää että odotustila on pieni ja kaikki muut asiakkaat kuulee raha asiat kun tingataan että millä maksat kun tilillä ei ole katetta, pitäs intimiteettisuoja olla tuossa asiassa, siinä asiakas on tosi nolossa tilanteessa. Lääkärillä on tosi kiire ,touhottaa liikaa potilaiden kanssa ettei keskity.

22

2839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HaupitsiHeikki

      Kirjoitat höpöjä.

    • Töistärahaa

      Täyttä höpöä jauhat, aina saanut olla eläimen mukana ja hoito ollut hyvää. Sehän ei ole klinikan ongelma jos ei ole varaa maksaa, laskun voit pyytää tai vaihtaa eläinlääkäriä. Oma lääkitys kannattaa myös tarkastaa.

    • hyvääkokemusta

      Kyllä olen Tervetissä erittäin hyvää palvelua saanut. Ja eläimen mukana olen joka kerralla ollut.

    • kattiakanssa

      En kyllä allekirjoita näistä mitään. Palvelu on aina ollut ensiluokkaista ja laskulle aina saanut halutessaan. Kyllähän eläimen käsittely voi hurjalta näyttää jos laittaa vastaan mutta enpä itsekään herkempiin otteisiin olisi pystynyt. Yksityinen eläinlääkäri ei missään ole halpa. Vakuutus olisi varmasti kova sana jos hinnat hirvittää. Näitä kannattaa miettiä jo ennen eläimen hankintaa.

    • Suksinytvitikkoon

      Jaahas.. kouluhankkeen junttaaminen moneen osaan on mennyt näin pitkälle. Nyt aloitetaan ihmisten mustamaalaaminen täällä, jotta omat edut saadaan läpi. Säälittävää toimintaa.
      Kuunnelkaa ja uskokaa järjen ääntä.

      Tervetin toiminta ollut aina asiallista.

    • ValitettavaTosiasia

      Itselläni kyllä valitettavasti negatiivisia kokemuksia kyseisestä paikasta. Toki positiivistakin, mutta en mielelläni lemmikkejäni sinne vie. Eikä onneksi ole pakkokaan.

      Aina, oli kyse mistä tahansa palveluammatista, joku ei ole tyytyväinen palveluun. Ei ole olemassakaan sellaista, joka kaikkia miellyttää.

      • Koiranparhaaksi

        Olen käyttänyt koiraani usean kerran Tervet klinikalla,ja myös Jyväskylässä sekä Seinäjoella ja valitettavasti olen ollut pettynyt palveluun ja pitkälti samaa mieltä kuin" mustasilmä" näkemyksestä mikä on syntynyt klinikkaa kohtaan,jos ei ole kokemusta muualta että voi verrata miten toimitaan varmaan" kuvittelee " että näin toimitaan joka paikassa.
        Lääkärin toiminnasta luottamustehtävissä ei ole valittamista.


      • Eläintenparhaaksi

        Olen aina ollut sitä mieltä ,että pitää käyttää oman kunnan palveluita jos mahdollista ,niin kauan kun niitä on varsinkin tänä epävarmana aikana.
        Kaikista ongelmista pitäisi pystyä keskustelemaan suoraan ,niin asiaan voisi puuttua ja yrittää korjata epäkohdat.
        Keskustelin siitä,mutta asia ohitettiin sanomalla ettei tänne kukaan mielellään tule.
        Meillä "viisaampi" päätti toisin.
        Kun käytin koiraani eka kerta Tervet asemalla, meni sisälle ennakkoluulottomasti ja iloisena ,eikä edes tehty mitään kivuliaita toimenpiteitä,mutta sen jälkeen tuli pihassa stoppi heti kun näki minne ollaan menossa.
        Olen käynyt nyt Jyväskylässä eri klinikoilla joissa tehty hyvin kivuliaita toimenpiteitä jopa leikkauksia mutta koirani menee aina kumminkin sinne hyvin luottavaisin mielin .
        Varmaan Tervet asemalla kannattaisi keskustella ja tutkia toiminta tapojaan,olisiko niissä parantamista.


      • Anonyymi

        Joo ei voi kehua..rahaihmisten hyvä veli paikka😓😓😓


    • asiallista_

      Jos "kansallispuku" päällä haetaan hevoselle hoitoa niin sopiihan sitä kysyä maksupuoltakin, jos entiset maksut ovat vielä saatavia. Luottotietojen taristaminen kuluu silloin asiaan.

      "kun tingataan että millä maksat kun tilillä ei ole katetta, pitäs intimiteettisuoja olla tuossa asiassa"

      • Siinäpämiettimistä

        Mutta eikö eläimen hyvinvointi ole kuitenkin pääasia,että saa sairaana hoitoa.
        Maksu asiat pitäisi hoitaa tahdikkaasti ja yksityisesti olipa kyseessä kuka tahansa.


      • CRklkl

        Täydellisessä maailmassa varmaan eläinten hyvinvointi olisi tärkeintä, yrittäjiä taas saattaa kiinnostaa vain raha, vaikka joku toisi haavoittuneen valkopäämerikotkan hoitoon. Rauhoitetun eläimen, tarkennan.


      • mustasilmä

        Eipä ollut kysymyksessä romaanit eikä hevonen vaan ihan valkolaiset koiran kanssa kun alettiin tingata että millä maksat että tilillä ei katetta vaikka asiakas vannotti että on ollut aamulla. Älkää karstuset puolustatko niin voimakkaasti tervetiä ,paha kello kuuluu kauas ,myösympäristö kuntiin ja kaupunkeihin. Kyllä on kuulunut paljon kielteistä kommenttia lääkärin toiminnasta jo aikaisemmin ennen omaa käyntiä.


    • tossup

      Aikanaan elukkalääkärit hoiti samalla käynnillä molemmat siat, tuvassa ja navetassa.

    • Muistan

      Niin teki,salavas sian ja isäntä sai pirtureseptin,silloin elettiin 60-lukua.

      • MännikköMetsät

        Kyllä meillä ainakin sialle sitä pirtua määrättiin tai lehmälle. Niin siinä risetissä luki. No sika tai lehmä, molemmat jäivät ilma. Eikä siitä nyt nii kauaakaa oo.


      • tossup

        Pirturesepti tuli molemmille sioille.


    • Ilmatar85

      Sekö uusi lääkäri siellä kovakouraisesti kohtelee lemmikkejä ?
      . Ja möykää raha asijat kaikkien kuulen ?

    • siltsu

      Käytin koiraani Saarijärveltä.En kyllä allekirjoita noita valitteluita.Todella asianmukainen palvelu.Ja sopuhintainen.Tuon toistekin.

    • Mimttu

      Mä käytin täällä kissaa, joka oli saanut jo lopetustuomion muualta, Tervetiltä löytyi apu ja kissa voi vieläkin hyvin, vaikka ikää jo 17v. Hinta oli huomattavasti halvempi kuin esim. Hiskinmäellä. Itse kyllä suosittelen tätä paikkaa.

    • Anonyymi

      Paskapuhetta taas täällä.Olen käyttänyt kolmea koiraani ja kissojani ja aina on apu tullu.Palvelu hyvää ja sopuhintainen.Mielellään menen aina uudestaan.Mistä näitä valittajia riittää?

    • Anonyymi

      Minä käytin emäntää ja hyvin hoiti, pysyi 3 viikkoa sängyssä. Kirjoitti pullon pirtuakin takapuolen pesuun.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe