Palstanestorin synttärit

punakanerva

71 vuotis syntymäpäivä lähestyy palstamme ikäpresidentille. Onko ehdotuksia lahjaksi?

67

1310

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitta-täynnä

Jos tietäisin osoitteen, lähettäisin traktorikuorman sianpaskaa.

• ainavalmius

jos sellaiset pikkulapsen sukat 6 vuotiaan kokoa, saisi Petzelle tukisukan jämäköittämään!!!

• Sehäntarvitsee

sehän on menossa tekonivel-leikkaukseen, sehän tarvii invamopon :)

• Kylläpä PP on vihainen. Ei kai se minun syy ole jos ihan ite töpeksii.
      Onnellisia ovat puupäät sillä he pysyvät pinnalla vaikka tappi veneestä irtoaa.
      Irtoshan se, hää roolaa nyt itessei.

• oik.palstalla

Luuletko olevasi hauska vai peräti nokkela?
      Voi hyvää päivää...

• oik.palstalla

Aloittajalle oli tämä, Korppis ehdit väliin. Ei sinulle siis :)
        Tekstit oli niin älyttömiä että pakko oli jotain mokomille vastata :(

• oik.palstalla kirjoitti:

Aloittajalle oli tämä, Korppis ehdit väliin. Ei sinulle siis :)
        Tekstit oli niin älyttömiä että pakko oli jotain mokomille vastata :(

Ymmärsin toki, ei siellä ole kuin yksi onneton... nää kevään jäitten lähdöt....joo.

• ainavalmius
        korppis kirjoitti:

Ymmärsin toki, ei siellä ole kuin yksi onneton... nää kevään jäitten lähdöt....joo.

Onhan sulla Tellu täällä apunasi.

• Vinoneliö

Mun mielestä jokin viinilajiyelma punkkua ja valkkaria vois olla kohollaan suurkuluttajalle😀

• punakanerva

Aika hyvin tiedettiin kuka oli kyseessä vaikka en maininnut. Tikkana heti paikalla.

• punakanerva kirjoitti:

Aika hyvin tiedettiin kuka oli kyseessä vaikka en maininnut. Tikkana heti paikalla.

Itsehän itsesi esittelit.
        Mitäs tykkäät sinulle suunniteltuista lahjoista?

• Ideoita-paljonkin

Pienen pieniä pääsiäismunia hänen ylhäisyytensä nukkekotoon...

Ajatellen tarkemmin, ostaisin hänelle rautakangen kiviä pyöräyttää. Tukitikkaat ja tukisukat. Nukkekotiin lahjaksi pieni takka, jonka piippu täynnä räjähdysainetta, ajastimella.
      Räjähdys tapahtuisi yöllä, sen vaikutuskehä 50 cm sektorissa.

• punakanerva

Mites ne luovan ihmisen keramiikkatyöt, laitetaanko ex-siivojariepu tuhotöihin ja hunksz kokkipojaksi ja strippariksi?

• punakanerva kirjoitti:

Mites ne luovan ihmisen keramiikkatyöt, laitetaanko ex-siivojariepu tuhotöihin ja hunksz kokkipojaksi ja strippariksi?

Nytkö kutsuit minutkin synttäreillesi.

• bileeeet

Ai luulet tätä korppiksen aloitukseksi. Kyllähän se häneltä onnistuu tehdä aloitus ja vastata itselleen. Ei olisi ensimmäinen kerta.

• Ideoita-riittää
        punakanerva kirjoitti:

Unohdin savenväännön tykkänään.
        Hunkziz voi mennäkin lieden ääreen. Pystyy pilata hyvätkin raaka-aineet ja se saa olla tarkoitus. Ukko voi stripata siinä samalla pelkässä essussa.
        Ex-siivousrätti pyyhkimään savea tai polttamaan ne pohjaan mikrouunissa.

• bileeeet kirjoitti:

Ai luulet tätä korppiksen aloitukseksi. Kyllähän se häneltä onnistuu tehdä aloitus ja vastata itselleen. Ei olisi ensimmäinen kerta.

Älä tuputa tapojasi toisille.

• punakanerva
        Ideoita-riittää kirjoitti:

Unohdin savenväännön tykkänään.
        Hunkziz voi mennäkin lieden ääreen. Pystyy pilata hyvätkin raaka-aineet ja se saa olla tarkoitus. Ukko voi stripata siinä samalla pelkässä essussa.
        Ex-siivousrätti pyyhkimään savea tai polttamaan ne pohjaan mikrouunissa.

Siivoustöiden jälkeen saisi leipoa kanelipullia ja pågelsia, ei tartte pestä käsiä välillä, kun palstanestori näe, ei kuule eikä maista mitään. Vuosikymmenien viininkittaaminen tehnyt tehtävänsä.

• bileeeet
        Tellukka kirjoitti:

Älä tuputa tapojasi toisille.

En mä ole korppis, joten ei minulla hänen tapojaan ole.

• aloituksessa sanotaan ikäpresidentti, joten tulkitsen henkilön mieheksi, voin toki tulkita väärinkin. tenamen aina sopiva lahja ikääntyvälle miehelle.

• punakanerva

Kyllä nainenkin voi olla presidentti :))
        Joten oikea vastaus on sitten varmaan tenalady?

• OOOsanctaSimplicitasPÖÖ

Ja Nestori myös???
        Voi teitä....

• punakanerva kirjoitti:

Kyllä nainenkin voi olla presidentti :))
        Joten oikea vastaus on sitten varmaan tenalady?

joo tottakai voi, onhan ollutkin, mutta en ole koskaan kuullut naisesta käytettävän sanontaa ikäpresidentti, joten olen yhä sitä mieltä että tenamen sopii ikäpresidentille.

• OOOsanctaSimplicitasPÖÖ kirjoitti:

Ja Nestori myös???
        Voi teitä....

Nestori on miehen nimi, tuskin sitä naisesta käytetään.

• vikipediastpäivää
        tammikuu-51 kirjoitti:

Nestori on miehen nimi, tuskin sitä naisesta käytetään.

Tähän liittyen Nestor tai Nestori merkitsee kuvaannollisesti jonkin ammattikunnan piirissä olevaa kunniavanhusta

• vikipediastpäivää kirjoitti:

Tähän liittyen Nestor tai Nestori merkitsee kuvaannollisesti jonkin ammattikunnan piirissä olevaa kunniavanhusta

Leski/siili/PP.@
        niin ja toisekseen salaliittoteoria on wikin mukaan yhdyssana.

• lipsahtikos
        korppis kirjoitti:

Leski/siili/PP.@
        niin ja toisekseen salaliittoteoria on wikin mukaan yhdyssana.

ei täs ketjusta oo mistään salaliittoteoriasta kirjoitettu.

• lipsahtikos kirjoitti:

ei täs ketjusta oo mistään salaliittoteoriasta kirjoitettu.

Leski/siili/PP@

Mistä tässä ketjussa kirjoitetaan? Huomasin, että kirjoitit mm. seksifantasioistasi. Mustaa dildoa kaipailit.

• Suomi24 voisi lahjoittaa kaikille 70v. täyttäneille sähköpyörän.

• Kaatuminen-vaarall

Voisinko saada kolmipyöräisen?
        On ongelmia tasapainon suhteen.

• Kaatuminen-vaarall kirjoitti:

Voisinko saada kolmipyöräisen?
        On ongelmia tasapainon suhteen.

Anomus ylläpitoon, lääkärintodistus liitteenä.

• poistonappula

Suomi24 voisi lahjoittaa suodattimen millä voisi poistaa korppiksen ja tellukan tekstit.

• Eräänlainen suodatin on jokaisella, siirtää silmänsä toisaalle, jos kirvelee katsoa ja lukea.

• silmälasikäärmeet
        Rulla-Kartiina kirjoitti:

Eräänlainen suodatin on jokaisella, siirtää silmänsä toisaalle, jos kirvelee katsoa ja lukea.

Näin olen tehnyt, mutta se on melkein mahdottomuus, koska Tellukka hyppää joka ketjussa kysymyksineen.

• silmälasikäärmeet kirjoitti:

Näin olen tehnyt, mutta se on melkein mahdottomuus, koska Tellukka hyppää joka ketjussa kysymyksineen.

Hän taitaa olla aktiivinen palstalainen, ja se on täysin luvallista.

• poist

Hän taitaa olla aktiivinen palstalainen, ja se on täysin luvallista.

Enpä ole muuta väittänytkään, luvallista mikä luvallista. Toivoisin että voisi igata pois ruudulta.

• poist kirjoitti:

Enpä ole muuta väittänytkään, luvallista mikä luvallista. Toivoisin että voisi igata pois ruudulta.

Taitaa olla mahdoton tuo toiveesi toteuttaa.

• piiloon

Taitaa olla mahdoton tuo toiveesi toteuttaa.

Olen lukenut Rullakartiinan käsityö blogia, et se sinä ole, olet angeliina.

• piiloon kirjoitti:

Olen lukenut Rullakartiinan käsityö blogia, et se sinä ole, olet angeliina.

Rakas ja kaivattu lienee sinulle tuo Angeliina, moista nimmaria en ole koskaan täällä nähnyt.
        Totta on etten minä pidä blogeja.

• Sivustaseurannut

Rakas ja kaivattu lienee sinulle tuo Angeliina, moista nimmaria en ole koskaan täällä nähnyt.

Nikkejä vaan tulee ja menee, vaan korppis ei koskaan mene!

• Sivustaseurannut kirjoitti:

Nikkejä vaan tulee ja menee, vaan korppis ei koskaan mene!

Joidenkin kiinnostus nimimerkkeihin hämmästyttää, varsin vaikea näyttää olevan unohtaa poistuneitakaan.

• tellukkamaistakyselyä

Joidenkin kiinnostus nimimerkkeihin hämmästyttää, varsin vaikea näyttää olevan unohtaa poistuneitakaan.

Tavallisesti kun tulee uusi nikki palstalle, niin ainakin esittäydytään. Sinä et sitä tehnyt, miksiköhän?

• tellukkamaistakyselyä kirjoitti:

Tavallisesti kun tulee uusi nikki palstalle, niin ainakin esittäydytään. Sinä et sitä tehnyt, miksiköhän?

Laitapa sinä ensin linkki siihen, kun olet palstalle tullessasi esittäytynyt, niin tutustutaan sitten paremmin.

• AnkeeLiinaOonMieki

Jospa se olikin ankee liina?

• AnkeeLiinaOonMieki kirjoitti:

Jospa se olikin ankee liina?

Jospa olikin, pirukaan kaikista nikeistä tiedä.

• kysynma

Häh, eiks tää aloitus kuulu 70 palstalle

• En tiedä kenestä on kyse. Aina kuitenkin korppis ja tellukka joutuivat tulilinjalle.
      Meinaatteko että siitä hetkestä kun täyttää 70v tarvitsee Tenoja ja apuvälineitä. Itse aion elää senkin jälkeen täyttä elämää, ei terveys ole omissa käsissä, sairastua voi vanha ja nuori.
      Minullakin on sähköpyörä, ei sillä ajaminen helppoa ole jos on jäykät nivelet.

• Miehetjotkatietävät

Minulla on sähköparrankurvauskone. Ajelen sillä kerran viikossa ja alenpaa harvemmin.

• maissiiii

Onneks olkoon vaan näin etukäteen, ken palstanestori lieneekään.

Lahjuksia en keksi, aina laitan lahjakortin suoraan käteen, oli juhlija kuka vaan.

• Leski/siili/PP@

Täällä Korvessa on ollut monta aurinkoista päivää. Nyt tuulee ja myrskyää, mutta luvassa on keväisiä auringonpaisteita jo viikonlopuksi.

Ensi viikonloppu meneekin rakukurssilla, kiva oppia vanhan ajan keramiikatekniikkaa. Ehkäpä voin mökillä kesän aikana kurssilta oppimaani hyödyntää.

Olin eilisen päivän auttamassa ystävätärtäni hänen toimistollaan, illalla olin rättiväsynyt. Kyllä ikä jo rajoittaa vai olisiko se tämä kevät, joka imee energiaa kun valmistaudumme valoisaan kesäaikaan. Nukuin 12-tuntia viimeyönä. Nyt voin kuvata oloani onnelliseksi.

Pitänee lähteä tuonne tuuleen ja tuiskuun. Printterin muste on loppu ja ajattelin printata googlesta muutamia rakupoltossa tehtyjä keramiikkaesineitä. Eläinhahmot ovat mieleisiäni, niillä koristelen mökin kannonnokat ja kivikkopuutarhat.

On ihanaa ajatella kesää, ihastella iloisien keramiikkahahmojen pihapiiriä, grillata, saunoa ja naukkailla valkkista, aurinkoisella laituriterassillani ; )

• kysynpähänvaan

Mites se yhteisaika hollantilaisen kanssa?

• sensodine
        kysynpähänvaan kirjoitti:

Mites se yhteisaika hollantilaisen kanssa?

Jos se on lentävä hollantilainen ja siis nyt lennossa;)

• Ouhjee

En usko poikaystävän viiriiliyteen joten dildo.

• Fukfuk

Se tykkää ulkomaalaisista, joten sellainen iso ja musta Dildo.

• ottiatuotaharmittaa

Tässä on sen verran toraisuutta, että kiukuttelen hetken itselleni itsekseni. Telkkari mokoma kadotti kanavansa samperi vie. Joskus aiemmin olen ne saanut palautumaan palauttamalla tehdasasetukset. Vaan ei nyt. Eikä edes kamalan vanha ole. Voihan perhana. Ähh.

• Sinun pitäisi varmaan hakea asetuksista viritysvalikko ja laittaa se kone hakemaan ne kanavat uudelleen, jos sitten onnistuisi.

• ottiatuotaeiharmitakkaa

Auttoi tuo pörrääminen. Lähdin siitä sitten harrasteisin. Siinä sitten soitin kiinteistön toimistoon matkalla ulos ja kappas, olikin tullut jo taloyhtiön mikälie kanavapalveluauto meidän pihalle.
        Niin eppu, mä olin yrittänyt palauttaa tehdasasetuksia ja hakea uudestaan kanavat. Ei onnistunut silloin mutta nyt kanavat näkyy.

• ottiatuotaeiharmitakkaa kirjoitti:

Auttoi tuo pörrääminen. Lähdin siitä sitten harrasteisin. Siinä sitten soitin kiinteistön toimistoon matkalla ulos ja kappas, olikin tullut jo taloyhtiön mikälie kanavapalveluauto meidän pihalle.
        Niin eppu, mä olin yrittänyt palauttaa tehdasasetuksia ja hakea uudestaan kanavat. Ei onnistunut silloin mutta nyt kanavat näkyy.

Hyvä, kun näkyy, oli vissiin vika sitten jossain taloyhtiön piuhoissa.

• ottiatuotaeiharmitakkaa kirjoitti:

Minä olen oppinut siihen, että jos telkkari, tietskari, sähköt ... reistaa, niin kyselen ensimmäisenä naapureilta, onko heillä sama juttu vai onko vika vain minun laitteissani

• ottiatuotaharmittaa

Harmistelen tässä vähän aikaa itsekseni. Että on pääni muuttunut seulaksi. Reippaasti kuin Risto menin kuntosalille. Siellä oli kaksi vanhempaa miestä ja heidän ohjaajansa. Tervehdin ja tein harjoitteitani. Lähtivät parinkymmenen minuutin päästä pois. Pian alkoi virrata tulijoita kuntosalille.
      Vähän ennen poistumistani salilta äkkäsin, että tänään on torstai ja ko. tunti oli varattu yksityiskäyttöön. Miten voin olla niin muistamaton. Se on varattu joka torstai.
      Pirskahti!

• Etoleyksin

Hyvin tyypillistä vanhoille ihmisille. Ei täälläkään kaikkein vanhemmat muista mitä ovat kirjoittaneet, jotkut ottavat jopa kopioita omista teksteistään

• ottiatuotaharmittaa
        Etoleyksin kirjoitti:

Hyvin tyypillistä vanhoille ihmisille. Ei täälläkään kaikkein vanhemmat muista mitä ovat kirjoittaneet, jotkut ottavat jopa kopioita omista teksteistään

Onkohan se sitä muistamattomuutta täällä palstalla. Vai sitäkö etteivät seiso sanojensa takana. Sitten yritetään muuttaa sanojensa muotoa ja tarkoitusperiä. Harmittaa, kun en tiedä.

Harmistelen tässä itsekseni sitä, kun ei aurinko nyt paista. Kaivaituisin aurinkoiseen koloseen punastuttamaan poskiani. Toisaalta jokuhan voisi kadehtia luomuposkipunaani, satunnaisia pisamia. Harmittaa nyt, kun en osaa päättää onko hyvä vai paha asia. Pirskahti!

• Etoleyksin
        ottiatuotaharmittaa kirjoitti:

Onkohan se sitä muistamattomuutta täällä palstalla. Vai sitäkö etteivät seiso sanojensa takana. Sitten yritetään muuttaa sanojensa muotoa ja tarkoitusperiä. Harmittaa, kun en tiedä.

Harmistelen tässä itsekseni sitä, kun ei aurinko nyt paista. Kaivaituisin aurinkoiseen koloseen punastuttamaan poskiani. Toisaalta jokuhan voisi kadehtia luomuposkipunaani, satunnaisia pisamia. Harmittaa nyt, kun en osaa päättää onko hyvä vai paha asia. Pirskahti!

Tämä muistamattomuus ja sanojen muutteleminen sopii korppikselle kuin nenä päähän.

• En tiedä kenestä on kysymys, mutta minulta tulisi pieni purkki pihkavoidetta ja loitsu kiuaskiven avulla parantamiseen.

• Bengalitikku

Miten sitä kiuaskiveä käyttäisit?
        Olen ollut laavakivihieronnassa, mikä on iiihanan rentouttavaa.
        Mutta samaako kiuaskivillä?
        Laittaisin pussillisen autingonkukansiemeniä kukkapeltoa varten.

• Bengalitikku kirjoitti:

Miten sitä kiuaskiveä käyttäisit?
        Olen ollut laavakivihieronnassa, mikä on iiihanan rentouttavaa.
        Mutta samaako kiuaskivillä?
        Laittaisin pussillisen autingonkukansiemeniä kukkapeltoa varten.

Se on salainen loitsu, ei yleiseen jakoon.

• Viesti.vietiin.pois

Kröhöm röh röh

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      98
      4622
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3162
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2909
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      79
      1667
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1470
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      102
      1264
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      15
      997
    8. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      911
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      25
      900
    10. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      184
      884
    Aihe