VR-lasit rikki

Superäiti

Ostettiin 20.11 2017 VR-lasit jotka nyt ovat rikki. Ei näy kuva laseissa eikä telkkarissa. Olen tehnyt kaiken mitä PS:n sivuilla pyydetään tekemään eikä auta. Olen ollut myös yhteydessä PS:n supportiin ja sinnekin olen laittanut kaikki tarvittavat tiedot eli sarjanumerot, mun yhteystiedot ja kuitin ostosta. Nyt sitten olenkin odotellut 2 viikkoa mitä mä teen seuraavaksi. Olen nyt soittanut kahtena päivänä uudelleen ja jonottanut sen 20 min ja sitten siellä on kovaa englantia vääntävä ihminen. Ja kyllä, osaan englantia mutta tämä asia ei väänny englanniksi millään.

Onko joku joutunut lähettämään PS:n huoltoon jotakin? Miten teitä on palveltu ja millä aikataululla? Lasien käyttäjä alkaa olemaan hiukan levoton kun ei pääse laseja käyttämään.

Tai tietääkö kukaan mikä niissä laseissa voisi olla vialla?

13

2717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaatikohan

      Onko Ps-plus käytössä voi olla niin, että vaatii tuon.

      • Superäiti

        Kyllä on PS-plussa käytössä :)


    • Myyjäänyhteys

      Myyjähän noista takuujutuista vastaa. Soita siihen numeroon mikä löytyy ostokuitista, ts. myyjälle twi mene käymään tiskillä. Hän kertoo miten edetään. Ei sun tarvitse englantia puhua ellet sitten Brittein saarilta tai jostain ulkomailta laseja hommannut.

      • Superäiti

        Ostin Telian nettikaupasta ja ei kuulemma kuulu heille vaan Sonylle suoraan.


      • Kyllä_vastaa

        Tottakait kuuluu myyjälle takuuasiat, esimerkiksi jos ostat auton liikkeestä suomesta niin ei sinun tarvi tehtaalle soitella ja lähetellä tehtaalle autoa.
        Sama homma missä tahansa tuotteessa.


      • Kyllä_vastaa
        Superäiti kirjoitti:

        Ostin Telian nettikaupasta ja ei kuulemma kuulu heille vaan Sonylle suoraan.

        Lukaisin telian sivuja ja siellä tosiaan lukee että takuusta vastaa aina laitevalmistaja, no tottakait mutta liike sen takuuaikana on hoidettava se huoltoon, eli sinne vaan telian liikkeeseen se laite.

        Sivulta lainattua:
        "Voit toimittaa laitteen huoltoon Telia Kauppojen tai Telia Express -pisteiden kautta."


        https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/takuu-ja-virhevastuu/


    • maksataikatso

      Niin aina on tietysti maksettava uusi lisenssi jokainen vuosi bluray-käytössä laitteeseen internetin kautta, justiin tämä on typerää, elokuvakaan ei toimi kunnolla jos on vuoden vanha laite :D

    • hgjhgjjg

      Tirahtiko itku kun menivät rikki?

      • Superäiti

        No mitäpä luulet. Kiitos kumminkin kysymästä.


    • werkku1

      Telian sivuilla tosiaan ilmenee ettei asia kuulu niille. Ostajan pitää itse olla yhteydessä laitevalmistajaan.
      "Ei näy kuva laseissa eikä telkkarissa". Vaikuttaako laseissa olevan silti virta päällä, mitään valoja, äänet kuuluu yms?
      Minkä ohjeiden mukaan olet mennyt ja mitä sivua olet katsellut?
      Onko asetuksiin tai piuhoihin koskettu/siirrelty?

      • Kyllä_vastaa

        Se on myyjän homma kuten linkkinikin kertoo.
        Lainaus:
        "Myyjän on selvitettävä asia takuunantajan kanssa, eikä se voi automaattisesti käännyttää kuluttajaa asioimaan maahantuojan kanssa tai valmistajan kanssa"

        Tiedämpähän että mistä en nyt ainakaan tilaakaan tuotteita.


      • werkku1

        Siinä tapauksessa Telialta tullut ristiriitaiset ohjeet ja aloittajan kannattaa tyrkyttää laitetta korjattavaksi niiden kautta tai toisessa tapauksessa uhkaa kuluttajavirastolla jos ei ala homma toimimaan.
        Soneralta tilattu 80gb fättis mikä oli silloin vielä uusin malli, pelittää edelleen. Onneksi ei tarvinnut samaa ruljanssia käydä läpi, eikä toistaiseksi muidenkaan laitteiden kanssa.
        Enpä minäkään taida silti hankkia nykyiseltä Telialta nelkkua.


    • tuon-takia-en-hanki

      VR-lasit ja härpäkkeet on aika sotkuinen juttu Playstation konsolissa. Siinä on piuhoja ja latteita kerrakseen pitääkö, myös tv:n olla yhteensopiva? Ainakin 3D:ssä pitää olla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1899
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1854
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1845
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe