Keskiaikaiset häät Hämeenlinnassa, kaupunki tarjoa

Notonly_winter_iscoming

Jokapaikan Katleena häärääjä hölösuu mainostaa radiossa sitä, kuinka jollekin pariskunnalle tarjotaan tilaisuutta ihan ilmaisiin häihin Hämeen linnassa, keskiaikais- ja Game of Thrones -tyyliin. :-) Just. Ei kunnolla harkittu tuoda. Taitaa olla Red wedding tulossa. Jos aviopari on häiden jälkeen hengissä, niin hääyö eli seksiä voi harrastaa Hämeen linnassa.

12

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai.onko

      Jälleen loistava idea Linnan kehitykseltä jolla saadaan tuhansia uusia asukkaita maksamaan korkeita verojamme, sekä uusia oppilaita homekouluihimme ja suurlukioon. Myös parkkitalot täyttyy.

      • ihanpohjiajokalutaan

        Ei ole turha firma Linnan Kehitys ollenkaan. Näyttöä näköjään osaamisesta löytyy!


    • Jiihaa69

      Samat suvakit huutelee täällä koko ajan kun ei oo kuuta tekemistä....

      • Velkakäppyrä

        Asiasta huutelee!


      • seikatöymesvieläkin

        Tais osua pahastikin, joopa joo ei täällä kukaan KUUTA ole tekemässäkään


      • ulkoistakaa
        Velkakäppyrä kirjoitti:

        Asiasta huutelee!

        Asiasta huutelee. Tämä kuuhemmo on näitä turhanpäiväisiä Linnan kehityksen väkeä. Eihän niillä reppanoilla ole muuta tekemistä kun arvostella asiallisia ja totuudenmukaisia kirjoituksia. turhaa sakkia, mehän niiden palkat maksamme. Valitettavasti


      • KrapulassaParhaatideat

        Tänäänkin oli tosi kiire työpäivä. Pasianssi meni jo läpi ennen ruokista ja iltapäivällä voitin sököringissä koko potin ja viikkopulloarvonnassakin natsasi Kosanderi pullon arvoisesti. Huomenna taitaakin olla taas kotityöpäivä kun niin taas napsaa suussa. Uudet ideoinnit on hyvä aloittaa aikaisintaan puolilta päivin kunhan ensiksi hakee muutaman sillivoileivän jääkaapista suolaisen nälkään.


      • Silli on pahaa.


    • Kesähäät

      Kuulostaa hyvältä tanssitaanko ritskun ja kuimungin häitä siellä?

    • Kines.kutsuu

      Luulen että Kuimunki ei pääse ensi- , eikä seuraavina 16:na kesänä häihin eikä oikeastaan mihinkään muuallekaan. Kineksessä nääs

      • ontientoisellapuolella

        Ojoisilta työsiirtolasta voi nopsasti kipaistakin tai sitten käy pundella


    • AinakinHäiksiPoPUpPark

      Kaikkea sitä keksitäänkin että Kulmala saisi mittaroida eli tyhjentää viimeisenkin ilmaisen parkkipaikan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      115
      1121
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      115
      991
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      209
      582
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe