Korpilahti

Lisätietoaok

Minkälainen paikka Korpilahti on asua?

21

896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erisivuilla

      Korpilahti? Eikös se ole jossakin Hämeessä?

      • Voevoee

        Tämä se jaksaa aina vaan kysyä tuota yhtä ja samaa.. Taitaa tylsiä elämä


      • Buuahaha

        Buuaahaa


      • 4-pirttikin.myynnissä
        Voevoee kirjoitti:

        Tämä se jaksaa aina vaan kysyä tuota yhtä ja samaa.. Taitaa tylsiä elämä

        Se haluaa kuulla kuinka kamala paikka se on. Eihän siellä ole mitään muuta kuin palvipäivät ja muutama veneilijä pyörähtää kesäisin. Talvella ei siellä kasva kuin vitutus.


      • Valmistaudu

        Siinäpä meillä oiva opas kesäksi Korpilahdelle. Voit ihan itse näyttää miten se "vitutus" näkyy siinä pikku kylässä


      • Olen-valmis
        Valmistaudu kirjoitti:

        Siinäpä meillä oiva opas kesäksi Korpilahdelle. Voit ihan itse näyttää miten se "vitutus" näkyy siinä pikku kylässä

        Ei se heti päällepäin näy, mutta siellä pään sisällä kasvaa sellainen pimeä möykky joka joillain purkautuu hölmönä kayttäytymisenä ja huonona käytöksenä kaikkea erilaista kohtaan.


    • vanhaaerkki

      Maaseutuaaa kaunistaaaa järvenrantaaa ja peltoaaa aika mukavata

    • poismuuttanut

      Pieni tuppukylä jossa juoruakat tietää elämäsi paaaaljon paremmin kuin sinä itse heti kun olet sinne muuttanut.........

    • tervetuloavaan

      Tule tänne vaan Taru Anneli, täällä sun on hyvä asua ;)

      • Anonyymi

        Buuaahaa mikä vitsiniekka


    • vikaTiKKiii

      Aloitit väärin kuuluu olla näin ! Kun olemme muuttamassa , .. .. . niin minkälainen on asua ?

      • Sössöööö

        Sössön Sössön tyhjäpää


      • Anonyymi

        Korpilahdellakin kevät koittaa ! Vieläkös on kaksi pankkiautomaattia? Joko K-marketin vieressä oleva tyhjä tila on täyttynyt? Onkos joku kioski korvannut pois lähteneen ärrän paikan?


      • Anonyymi

        Sitähän ei sulle kerrota


    • Anonyymi

      Korpilahti on Päijänteen "halkaisema". Itåpuoli oli lossin takana, kunnes Päijänteen yli rakennettiin silta. Ennen Korpilahden läpi oli 4-valtatie, nyt se on tie yhdeksän. Päijänteen seutuvilla pn korkeita vuoria, komeita seutuja, Se n liitetty Juväskylän kaupunkiin - keskustasta 30 km:n päässä Onhan siellä Alkio-opisto aivan kylän kupeessa, kapean Päiiänteen erään lahden takana. Asunnot halvemmat kuin kaupiungissa, kala- ja marjapaikat kyllä lähellä.

      • Anonyymi

        Kyllä vain oikea junttien ghetto


      • Anonyymi

        Joo ja henkensä kaupalla kävelee kylällä, ei oo kauaa kun joku nisti/känninen ajoi vanhan miehen päälle ja on niitä muitakin läheltä piti tilanteita siellä ollut


    • Anonyymi

      Paikka on parhaimmillaan kun on ilman asua!

      • Anonyymi

        Ei tuo ole sellasen paikka joka tykkää olla omissa oloissa voin suoraan sanoa.
        Tyypillinen tuppukylä


    • Anonyymi

      Miehien vähyyden (lue:hyvännköisien miehien) vuoksi, kylän munankipeät haahkat iskevät uusiin ja vieraisiin kylälle muuttaneisiin miehiin. Ei ole väliä, vaikka vaimo olisi vieressä..

    • Anonyymi

      Jep :D Eikä ole väliä, vaik oma ukkokin olisi vieressä.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3658
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      206
      1795
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1374
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      149
      1250
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      885
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      860
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      840
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      820
    Aihe