Fiksua porukkaa

Hävetkääkpäät

Täällä kokoontuu suomen tyhmin porukka kehumaan itseään ja haukkumaan toisia.
Joku super urpo asuu thaimaassa niin ei ole enään suomalainen.hävetkää.
Tälläinen sivusto missä haukutaan nimettömänä toisia on super hyvä pelkureille.jos ees uskaltaisitte rekisteröityä mutta ei huutelette puskista.
Haistakaa paska kaikki ja hankkikaa elämä ainoa joka puhuu täällä asiaa on santtu.

40

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 35NumBall

      täysin samaa mieltä, surkimuksia.

      • Plo11

        No hyvä et myönnät sä olet surkein.


    • ViisastaJaFiksuaPorukkaa

      Aloittaja hieman väärässä tuon rekisteröitymisen osalta.

      Onhan Smurffin värisiä idiootteja lukuisia kuten Vuodesta2010, Terveisiä sieltä sun täältä, Patilan Ossi ja nyt viimeisimpinä........

      Thaimaan Ystävä ja Sika-Amalia.

      Onhan tuo jo aikamoinen saavutus yhdeltä ja samalta henkilöltä jonka ainoa elämäntarkoitus on lerpatus.

    • Jannemetrihalko

      Mun nimi on Janne ja sanon sen vaan että Pattayan poissit on luusereita.

    • Kiittäkäämmelerppaa

      Kaiken pahan aloittajanimimerkit olivat nykyisin 35NumBall ja Aviomiess nimimerkkiä käyttävä lerppa, siis kiittäkäämme lerppaa kaikesta!!!

    • 42x

      Ihmetellä täytyy näiden Suomeen rannallejääneiden puheita. Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa Thaimaan eikä Pattayan suomalaisista. Trolleista ei tykkää kukaan ja heidän tehtävänsä onkin vain ärsyttää. Ikäväkseni on tunnustettava että olen kirjoitellut ärsyyntyneenä tänne joskus vastineita trolleihin. Mieluiten puhuisin vain asiaa.
      Kelit suosii Pattayalla nyt ja jossakin horisontissa jyrähteli kahden aikaan kun oltiin saunomassa. Huomenna golfaamaan 2010:n seurassa. En ole lajin aktiiviharrastaja mutta eiköhän alle 115 lyönnin selvitä. Saa nauraa. En ota kamalan vakavasti peliä jota en osaa.
      Suomibaarissa vedettiin vähän safkaa ja pienet aperitiivit. Aivan huippuporukkaa Pattayalla AINA. Niin ystävällistä sakkia Suomesta että sitä ihan liikuttuu. Jokaiselta matkalta saanut uusia ystäviä. Tältäkin matkalta jo viitisen henkilöä ja muutama paikallinen pimu.

      • Aviomiess

        Puhu paskaa........joskus jotain tänne ärsyyntyneenä.

        Mieluiten puhuisit vaan asiaa........että jassoo.

        Että oikein herra 2010 seurassa, hienoa.......onko 2010 joskus jotain vähän kirjoitellut???

        Terveisiä huippuporukalle Thaimaan suomalaiselta.


      • Plo11
        Aviomiess kirjoitti:

        Puhu paskaa........joskus jotain tänne ärsyyntyneenä.

        Mieluiten puhuisit vaan asiaa........että jassoo.

        Että oikein herra 2010 seurassa, hienoa.......onko 2010 joskus jotain vähän kirjoitellut???

        Terveisiä huippuporukalle Thaimaan suomalaiselta.

        Sä oot trolli.et ikinä puhu asiaa mistään.et aonakaan mitään omakohtaista.


      • 42x
        Aviomiess kirjoitti:

        Puhu paskaa........joskus jotain tänne ärsyyntyneenä.

        Mieluiten puhuisit vaan asiaa........että jassoo.

        Että oikein herra 2010 seurassa, hienoa.......onko 2010 joskus jotain vähän kirjoitellut???

        Terveisiä huippuporukalle Thaimaan suomalaiselta.

        Osaan joo minäkin vittuilla jos mulle vittuillaan tai puhutaan paskaa. En aloita koskaan riitaa eikä aloita kaverinikaan.


      • Aviomiess
        42x kirjoitti:

        Osaan joo minäkin vittuilla jos mulle vittuillaan tai puhutaan paskaa. En aloita koskaan riitaa eikä aloita kaverinikaan.

        Vedä hanskaas kusipää ja lue juttus 🐒 ja kaveris 2010 aloitukset muu bablagagaa.

        Jätkät vetää trollia 24/7 ja pitää kaikkia vastustajiaan trolleina.

        Mee poju pelaan golffiiss apumies, minä meen uimaan omaan uima-altaaseeni.....
        ainiin muutaman pimun kanssa tietysti.

        Kenen kaveri toi elämäntapapersläpilerpattaja on ???


      • 2010vuodesta
        Aviomiess kirjoitti:

        Vedä hanskaas kusipää ja lue juttus 🐒 ja kaveris 2010 aloitukset muu bablagagaa.

        Jätkät vetää trollia 24/7 ja pitää kaikkia vastustajiaan trolleina.

        Mee poju pelaan golffiiss apumies, minä meen uimaan omaan uima-altaaseeni.....
        ainiin muutaman pimun kanssa tietysti.

        Kenen kaveri toi elämäntapapersläpilerpattaja on ???

        Jaa paskapuheiden vastustaja on paskanpuhuja? Paan sulle huomenna kentältä kuvan, joka taas kerran todistaa minun olevan se kuka sanoo olevansa. Sano millaisen kuvan haluat ja minä otan sen. Sinulle on mahdotonta ottaa edes yhtä prätkäkuvaa tms. Ei koskaan mitään.

        Hyvää yötä. Pelaamaan 5 tuntia ennenkuin sinä heräät suomessa.


      • Aviomiess
        2010vuodesta kirjoitti:

        Jaa paskapuheiden vastustaja on paskanpuhuja? Paan sulle huomenna kentältä kuvan, joka taas kerran todistaa minun olevan se kuka sanoo olevansa. Sano millaisen kuvan haluat ja minä otan sen. Sinulle on mahdotonta ottaa edes yhtä prätkäkuvaa tms. Ei koskaan mitään.

        Hyvää yötä. Pelaamaan 5 tuntia ennenkuin sinä heräät suomessa.

        Mulle on poju täys yhdentekevää kuka ja mikä oot ja missä oot, sekä mitä kuvia otat todisteeks.

        Sinä oot huoritellu mun vaimon sekä transutellu mut, joten ihan sama mitä sä pidät paskanpuhumisena kun katsot sen oikeuden vain itselles.

        Kerro yksi hyvä syy miksi laittaisin sulle kuvan mun prätkästä kun kerran oot "Jarin" kanssa esittäny vedonlyöntis puskarunkkari ?
        Aijaile poju sitä vihreetä eri maisemissa kun kerran siitä nautintoa saat.

        Suomessa juu.......onpa aihe sulle tärkee......elä sen kanssa.


      • ArmasSeinäjoelta
        Aviomiess kirjoitti:

        Vedä hanskaas kusipää ja lue juttus 🐒 ja kaveris 2010 aloitukset muu bablagagaa.

        Jätkät vetää trollia 24/7 ja pitää kaikkia vastustajiaan trolleina.

        Mee poju pelaan golffiiss apumies, minä meen uimaan omaan uima-altaaseeni.....
        ainiin muutaman pimun kanssa tietysti.

        Kenen kaveri toi elämäntapapersläpilerpattaja on ???

        Saanen näin uteliaana, ylevän kohteliaan vastauksenne luettuani, onko uima-allaspimut niitä orpotyttöjä, joita aina opetatte? On ilo ollut seurata kohteliaita vastauksianne ja monia ystävällismielisiä aloituksia, joita entisenä suurjohtajana olette alentunut meille rahvaallekin antamaan.
        Toivotan teille oikein hyvää allasiltaa pimujen kera ja toivottavasti muistate kuivata heidän selkänsä kunnolla, altaan jälkeen, siellä alkaa olla jo viileä näin myöhällä, mitä olen eri matkaoppaista lukenut.
        Täältä Suomesta paljon, paljon terveisiä, sinne Aasian kaukomaahan, jonne minä kerään myös matkarahoja ja varmaan viiden vuoden kuluttua pääsen Tuin siivillä sinne, kahden viikon matkalle.


      • 2010vuodesta
        Aviomiess kirjoitti:

        Mulle on poju täys yhdentekevää kuka ja mikä oot ja missä oot, sekä mitä kuvia otat todisteeks.

        Sinä oot huoritellu mun vaimon sekä transutellu mut, joten ihan sama mitä sä pidät paskanpuhumisena kun katsot sen oikeuden vain itselles.

        Kerro yksi hyvä syy miksi laittaisin sulle kuvan mun prätkästä kun kerran oot "Jarin" kanssa esittäny vedonlyöntis puskarunkkari ?
        Aijaile poju sitä vihreetä eri maisemissa kun kerran siitä nautintoa saat.

        Suomessa juu.......onpa aihe sulle tärkee......elä sen kanssa.

        Lerppa keksii joka vuosi uusia syitä "kritiikkiin".
        Aluksi se oli se kun hänen mielestään thaimaalaisia naisia huoriteltiin. Sitten se oli se kun thaimaalaisia naisia ei huoriteltu.

        Nyt taas Lerppa on edelleen täällä huorittelemassa vuokramorsiamia huolestuneena josko hänen mielikuvitusvaimoaan pidettäisiin sellaisena.

        HERRA JUMALA LERPPA! Minä olen neljään kertaan postittanut tänne kuvia tyttöystävästäni, mopoistani ja muusta. Olen ylpeä kauniista, itseäni paremmasta naisesta ja teen kaikkeni hänen vuokseen. Hänen menneisyydellään ei ole mitään merkitystä, koska molemmat olemme perusterveitä sporttisia uskollisia ihmisiä.

        Mikä on todellisuudessa sun syy roikkua täällä metsästämässä Maijaa? Mitä pahaa se maija on sulle tehnyt?

        Mäkin menen nukkumaan nyt. Herätys ajoissa.


      • Taasko oot sen Akseli lua männy kiljuu ryystää? Kuulostaa vähä silt. Antaaks se Aksel ain sun kirjuuttaa sil oikeel tietokoneel. Nii pitihä mu sannoo siul viäl et lopeta taas ajoiss se hössötys niist Sian main pimuist, eihä sul oo etteen ottanna kymmenee vuotee ja tääl miun vuokrakämpäs oot asunna parkymmet vuot jo. Päiväl viäl olit se numballi vai mikä palli se olkaa ja nykkö oot vaihtanna aviomiess linjal?
        Kyl muakin vähä hävettää ko ne sua tääl palstoil lerpaks haukkuu ja tutuutki lukkoo, mut tottaha se o.
        Lopeta jo ne internet höpinät ja kiljun hörppäys, muute ne taas polliisit sut korjaa ja sossu sannoo et rahhaa ei viikkoo tuu ku ryyppäät ne kuitenni.


      • Aviomiess
        Sika-Amalia kirjoitti:

        Taasko oot sen Akseli lua männy kiljuu ryystää? Kuulostaa vähä silt. Antaaks se Aksel ain sun kirjuuttaa sil oikeel tietokoneel. Nii pitihä mu sannoo siul viäl et lopeta taas ajoiss se hössötys niist Sian main pimuist, eihä sul oo etteen ottanna kymmenee vuotee ja tääl miun vuokrakämpäs oot asunna parkymmet vuot jo. Päiväl viäl olit se numballi vai mikä palli se olkaa ja nykkö oot vaihtanna aviomiess linjal?
        Kyl muakin vähä hävettää ko ne sua tääl palstoil lerpaks haukkuu ja tutuutki lukkoo, mut tottaha se o.
        Lopeta jo ne internet höpinät ja kiljun hörppäys, muute ne taas polliisit sut korjaa ja sossu sannoo et rahhaa ei viikkoo tuu ku ryyppäät ne kuitenni.

        Jusyt näin tää toimii, kun Dille lopettaa vuosilukuna ja 42x:nä niin sitten jatkaa muilla idioottinimimerkeillään.

        No mitä tästä voidaan päätellä..........Pattaya sopii idiooteille tai Pattaya ainakin kiinnostaa idiootteja.


      • 35NUmBall
        2010vuodesta kirjoitti:

        Lerppa keksii joka vuosi uusia syitä "kritiikkiin".
        Aluksi se oli se kun hänen mielestään thaimaalaisia naisia huoriteltiin. Sitten se oli se kun thaimaalaisia naisia ei huoriteltu.

        Nyt taas Lerppa on edelleen täällä huorittelemassa vuokramorsiamia huolestuneena josko hänen mielikuvitusvaimoaan pidettäisiin sellaisena.

        HERRA JUMALA LERPPA! Minä olen neljään kertaan postittanut tänne kuvia tyttöystävästäni, mopoistani ja muusta. Olen ylpeä kauniista, itseäni paremmasta naisesta ja teen kaikkeni hänen vuokseen. Hänen menneisyydellään ei ole mitään merkitystä, koska molemmat olemme perusterveitä sporttisia uskollisia ihmisiä.

        Mikä on todellisuudessa sun syy roikkua täällä metsästämässä Maijaa? Mitä pahaa se maija on sulle tehnyt?

        Mäkin menen nukkumaan nyt. Herätys ajoissa.

        huorittelee vuokramorsiamia, ei helvetti mikä kumipää... johan poju pudotti todellisen uutispommin.


      • TaksiTeroJkl
        2010vuodesta kirjoitti:

        Lerppa keksii joka vuosi uusia syitä "kritiikkiin".
        Aluksi se oli se kun hänen mielestään thaimaalaisia naisia huoriteltiin. Sitten se oli se kun thaimaalaisia naisia ei huoriteltu.

        Nyt taas Lerppa on edelleen täällä huorittelemassa vuokramorsiamia huolestuneena josko hänen mielikuvitusvaimoaan pidettäisiin sellaisena.

        HERRA JUMALA LERPPA! Minä olen neljään kertaan postittanut tänne kuvia tyttöystävästäni, mopoistani ja muusta. Olen ylpeä kauniista, itseäni paremmasta naisesta ja teen kaikkeni hänen vuokseen. Hänen menneisyydellään ei ole mitään merkitystä, koska molemmat olemme perusterveitä sporttisia uskollisia ihmisiä.

        Mikä on todellisuudessa sun syy roikkua täällä metsästämässä Maijaa? Mitä pahaa se maija on sulle tehnyt?

        Mäkin menen nukkumaan nyt. Herätys ajoissa.

        mitä joku siis huorittelee huoria, eks vuokramorsiamet oo just niitä... nehän antaa rahasta.


      • Aviomiess
        35NUmBall kirjoitti:

        huorittelee vuokramorsiamia, ei helvetti mikä kumipää... johan poju pudotti todellisen uutispommin.

        Kumipäät on pelaamassa nytte golffia satasen kengillään johon tietävät että mulla ei oo varaa ja sen ollen syy että en pelaa tuota niin jokaisen sivistyneen ihmisen harrastamaa pallonlyöntipeliä vetäen kaljaa golfkahvilassa aijaten valokuvia kaljapullosta ja keskarista.

        Ajatteles kuule Numba sitä että tämä meidän 42x on joskus ärsyyntyneenä kirjoittanu tänne tulevansa pistämään mun ravintolat remonttiin ja pistään mun vaimoo kuivalla pakariin ja meikäpojan huoneen lämpöiseksi, mutta mieluummin kirjoittais vain asiaa.

        Eikös olekin aikamoinen herrasmies tämä 42x joka mieluummin kirjoittais vain asiaa.


      • 35Numball

        Ihan on syy jos täällä poltaa pelihousunsa, ja jos näin käy lienee joku osuneen johonkin resulla, tärkeään... Kuten esim. vuokramorsiameen.... Tai muuhun resua satuttaneeseen asiaan, pitää paikkaansa se vanha kalikka ja 🐕 vertaus..
        Resujen vittuilu on vain epätoivoista mönggerystä, omaa epätoivoa purkaen. Eikä näitä resuja ole monta.


      • Aviomiess
        35Numball kirjoitti:

        Ihan on syy jos täällä poltaa pelihousunsa, ja jos näin käy lienee joku osuneen johonkin resulla, tärkeään... Kuten esim. vuokramorsiameen.... Tai muuhun resua satuttaneeseen asiaan, pitää paikkaansa se vanha kalikka ja 🐕 vertaus..
        Resujen vittuilu on vain epätoivoista mönggerystä, omaa epätoivoa purkaen. Eikä näitä resuja ole monta.

        Jep 🐒 on ja mua huvittaa oma tietoisuuteni mitä thaimaalainen tarkoittaa kun sanoo 🐃.
        kun se kiteyttää sisälleen kaikki nuo Dillen laatimat potilaskertomukset.


    • FiksuaTodella
      • 35NumBall

        Erinomainen kirjoitus, jokaisen vuokramorsianten käyttäjien kannattaisi miettiä asiaa uudelleen, ja vielä uudelleen, ja vielä uudelleen...


    • On se nii noppee ehtii tuo meiän lerppa, karkas taas Akselin luo kiljul ja kirjuuttanu molemmil haavenimil vällii numpallina ja sit taas avioäijän, heh heh avoliitos myö ollaan etellee, ei oo aviomiess viäl mul.
      Ruaka-aikkaan varmaa tullee kottii hernesopal, ko seurakunta ilmtteeks jakkoi niit ruokasäkis, nii voip tulla välil vähä taukoo kirjuutuksiin sil lerpal

      • Aviomiess

        Ja taas P A T T A Y N palstalla, hienoa.

        Niin viisasta ja fiksua maksimissaan kuin Pattayan rakkain kykenee.


      • 35NumBall
        Aviomiess kirjoitti:

        Ja taas P A T T A Y N palstalla, hienoa.

        Niin viisasta ja fiksua maksimissaan kuin Pattayan rakkain kykenee.

        kummasti amalia aktivoitui, taitaa olla resun tekosia, saman kun nämä laulun liritukset... mieleltään järkkynyt pikkupoju...


    • Mäoonparempimies

      Tähän kirjoiittaneet ovat juuri ne joista aloittaja puhui super tyhmiä.kumpi on tyhmempi aviomies vai numball.

    • Tulevamiljonääri

      Sama henkilö ei kahta noin säälittävää ole.molemmat elää huoran kanssa ja haukku teitä muita huorien käytöstä.
      Helppo fackta kukaan ei ilmaiseksi ole noin kusipäisten hahmojen kanssa.
      Ps.noi molemmat ovat mielikuvitus hahmola ei kukaan ole vajonnut noin alas.eli siis suomi nainen on luonut nämä hahmot joilla voi vittuilla pattayan matkailijoille.

      • MielikuvitusHahmo

        Jassoo että Dille tuli junttilassa ruokatunnille pulkkamäestä tulevana miljonäärinä.


      • Tulevamiljonääri
        MielikuvitusHahmo kirjoitti:

        Jassoo että Dille tuli junttilassa ruokatunnille pulkkamäestä tulevana miljonäärinä.

        Sieltä se taas löyty koiratki häpee sua.


    • Mzz78

      Kumma juttu facebookissa kukaan ei vittuile toisille tai kirjoittele asiattomuuksia.
      Kait toi nimettömänä puskista huutelu tuo rohkeat paskan puhujat esiin.

      • VittuMikäIdiootti42x

        Jep eivät ole facessa tuleviamiljonäärejä eikä sika-amalioita.


      • Mäoonparempimies
        VittuMikäIdiootti42x kirjoitti:

        Jep eivät ole facessa tuleviamiljonäärejä eikä sika-amalioita.

        Entäs aviomies ja numball.


      • Aviomiess
        Mäoonparempimies kirjoitti:

        Entäs aviomies ja numball.

        Kiitos kysymästä, minä en kuulu TarralenkkariFaceTinder-sukupolveen.


      • Aviomiess kirjoitti:

        Kiitos kysymästä, minä en kuulu TarralenkkariFaceTinder-sukupolveen.

        Nii olpa hyv et muistit ton viäl, nehä potkas sut niitte kaikkie valheitte ja usseitten nimmiin käytöst kaikist vek. Kertoovat viäl et tollaist lerppaa ei sit palstoil suvvait.
        Ja sit sää löysit tään palstan jost uuven koin teit ittelles.

        Onneks tääl o nii viisast väkkee et ei ne usko mittää mit sää kirjuutat.

        Muistaks rakas ko käytiin niis sykolikisten tohtuureitten monis testeis ja ussees paikas, kui kovast mä jourui puhhuu, et vappaaks sut sain. Nykkin o vai ajaan kyse antavakko vappan oll vai pistää kiini sut lopullisest.
        Tuuha ajois sit kottii siält kiljukaveri luot.

        Onneks sykolokit ja polliisit ei tiärä näist su palstahöpinöist, nii viäl oot vappaan.


      • Aviomiess

        En ole hankkinut itselleni noita tarralenkkarisukupolven suosiossa olevia "kumipuukenkiä" joita siellä suomessa käydessäni tosin kyllä näen käytettävän tuulipukujen kanssa varsinkin herrasmiesten toimesta joilla valkoinen kypärä mersun takaikkunalla minun sukupolveni tapaa kunnioittaen.


      • Hankielämä78
        Aviomiess kirjoitti:

        En ole hankkinut itselleni noita tarralenkkarisukupolven suosiossa olevia "kumipuukenkiä" joita siellä suomessa käydessäni tosin kyllä näen käytettävän tuulipukujen kanssa varsinkin herrasmiesten toimesta joilla valkoinen kypärä mersun takaikkunalla minun sukupolveni tapaa kunnioittaen.

        Eikö sua yhtään hävetä.ei kai noin tyhmä osaa hävetä.


    • TodellaFiksuaPorukkaa

      Joo on fiksua jengiä tuo 2010 ja 42x:n porukka perskärpässihteerinsä kanssa joten ei voi tulla mihinkään muuhun johtopäätökseen kuin, että on Pattaya ihan ehdoton ykkönen tollaselle golffaavalle työpäällikköryhmälle.

      • ItkeväJorkka

        Aviomiehelle runkkausmateriaalin antaminen on kielletty. Aviomies on ainoa poika joka runkkaa samaan aikaan kun pyytelee anteeksi ja itkee samaan aikaan. Perverssi jätkä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe