Kaveri oli reissun päällä törmännyt erikoiseen ratkaisuun, mitä kehui tosi mahtavan näköiseksi: Katto ja lattialistat oli laitettu kokonaisuudessaan sisalköydestä (paksuhkosta), mökki oli hirsirakenteinen. Oli siis kuulema hyvännäköinen yksityiskohta. Minulle jäi asia mieltä kaivelemaan kovasti. Tuuminkin tässä, miltä mahtaisi näyttää jos rivariasunnon laittaisi niin, että sisalköysi kiertäisi kattolistan sijaan asunnon läpeensä? Katto on puupaneelia, lattiat tammiparkettia, huonekalut tummia. Näin "sielunsilmillä" näyttää kauniilta, mutta miten sitten lienee todellisuudessa, eli onko kukaaan koskaan törmännyt moiseen viritelmään????
sisal köysi kattolistana?
4
3713
Vastaukset
- Emily
Olen nähnyt. Mielestäni köysi sisustuksessa viittaa mereen, rantaan, mökkiin, veneeseen eli sopii hyvin mm. skandinaaviseen, merelliseen sisutukseen. Kokeile ensi yhteen huoneeseen, ainakin jos tyyli ei ole joka huoneessa saman tyyppinen. MM. Bauhaus myy.
- sisustaja1
Meillä on sisalköysi kattolistana makuuhuoneessa, seinä on kelotuppilautaa. Köysi on 48 mm, mutta mielestäni katon rajassa riittäisi pienempikin. Pysyy hyvin naulapyssyllä ammuttuna paikallaan. Suosittelen :)
- Sisustaja 666
Ka olitpas taitava kun löysit kahdeksan vuotta vanhan viestiketjun?
- T Käpy
Sisustaja 666 kirjoitti:
Ka olitpas taitava kun löysit kahdeksan vuotta vanhan viestiketjun?
Onko kukaan maalannut köyttä ja pannut sen kattoo tai muuhun listotukseen?Kuin kävi?Kuin sä sen teit,jos teit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263784- 822607
- 392131
- 331922
- 451888
- 1071785
- 211666
- 271512
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331488